IntelliMouse Pro, Razer Deathadder, Verbatim 2,5” HDD/SSD-case med 128 GB SSD, HMDI till Micro HDMI

Permalänk
Medlem

IntelliMouse Pro, Razer Deathadder, Verbatim 2,5” HDD/SSD-case med 128 GB SSD, HMDI till Micro HDMI

Allt fungerar precis som det ska. IntelliMousen är i fint skick och inte värst använd. Oanvänd sedan 2021. Razer-musen är välanvänd men fungerar som den ska och jag har rengjort den efter bästa förmåga.

HDMI till mikro-HDMI är helt oanvänd och ett felköp.

I övrigt skick enligt bilderna.

Utropspris 20 kr per pryl och eventuell fraktkostnad tillkommer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar väldigt gärna Verbatim 2,5” HDD/SSD-case med 128 GB SSD för 30kr + frakt.

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Asus TUF 1000w Gold Atx 3.1. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Jag tar väldigt gärna Verbatim 2,5” HDD/SSD-case med 128 GB SSD för 30kr + frakt.

Noterat!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 80 kr Razer musen + HDD och kabel 80 + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av PB8104:

80 kr Razer musen + HDD och kabel 80 + frakt

Och det är också noterat! Bryter budgivningen på ovanstående prylar under eftermiddagen utan exakt tidpunkt.

Permalänk
Medlem

Tror Toxjq körde med en Intellimouse fram till typ 2021 när han bytte till en Viper v2 pro. Är det du kanske?
(skoja, jag tror inte du är Tox in disguise)

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Tror Toxjq körde med en Intellimouse fram till typ 2021 när han bytte till en Viper v2 pro. Är det du kanske?
(skoja, jag tror inte du är Tox in disguise)

Dessvärre inte. Spelade med IntelliMouse Explorer under 1.5-eran och vid csgo-comebacken så fick det bli det närmaste jag kunde komma!

Permalänk
Medlem

Verbatim 2,5” HDD/SSD-case med 128 GB SSD - 75:- hämtas alt. Frakt

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Dessvärre inte. Spelade med IntelliMouse Explorer under 1.5-eran och vid csgo-comebacken så fick det bli det närmaste jag kunde komma!

Ah nice, jag tror nästan att jag gjorde det jag med faktiskt men jag var så ung då att jag inte minns riktigt (var 10år, år 2000 så jag bör ha varit 11 vid CS 1.5).
Alltså man vill ju säga att folk är idi*ter som spelar med en så tung mus men Tox vann ju turneringar med den så sent som år 2000 typ. Han anses vara en av dom bättre aimers som finns också så nog fan går det om man vill. Han är dock väldigt glad i Viper v2 Pro och kommer inte gå tillbaka från vad jag förstått. Men du fattar vad jag menar!

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt

Permalänk
Medlem

år 2020*

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonhed:

Ah nice, jag tror nästan att jag gjorde det jag med faktiskt men jag var så ung då att jag inte minns riktigt (var 10år, år 2000 så jag bör ha varit 11 vid CS 1.5).
Alltså man vill ju säga att folk är idi*ter som spelar med en så tung mus men Tox vann ju turneringar med den så sent som år 2000 typ. Han anses vara en av dom bättre aimers som finns också så nog fan går det om man vill. Han är dock väldigt glad i Viper v2 Pro och kommer inte gå tillbaka från vad jag förstått. Men du fattar vad jag menar!

Fattar, men den var grym då med 6000dpi liksom.
Numera så går smärtgränsen vid 60 gram.

Permalänk

Intelli 100kr med frakt

Visa signatur

[Vev och Grus] @ 1hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guldörat:

Intelli 100kr med frakt

Så 41 kr plus frakt med andra ord.

Permalänk
Skrivet av Choppe:

Så 41 kr plus frakt med andra ord.

200 med frakt.

Visa signatur

[Vev och Grus] @ 1hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guldörat:

200 med frakt.

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Verbatim 2,5” HDD/SSD-case med 128 GB SSD - 75:- hämtas alt. Frakt

PM kommer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Guldörat:

200 med frakt.

PM kommer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av PB8104:

80 kr Razer musen + HDD och kabel 80 + frakt

Är du intresserad av att lägga ett bud på enbart musen?

Permalänk
Medlem

IntelliMouse - Såld
Verbatim HDD/SSD case - OHPF (On Hold Pending Funds)

Razer-musen - Kvar
HDMI-kabeln - Kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Är du intresserad av att lägga ett bud på enbart musen?

40 för kabel och musen + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av PB8104:

40 för kabel och musen + frakt

En hundring jämnt inklusive frakt, deal?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

En hundring jämnt inklusive frakt, deal?

Innebär 1 kr till åt mitt håll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Choppe:

Innebär 1 kr till åt mitt håll.

Taget 💯👌

Permalänk
Medlem

IntelliMousen 300kr

Visa signatur

Mycke snö, men ingen ficklampa.

Permalänk