Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Tack, det verkar vara lite olika åsikter om SSD är kanske inte så bra för PS3, beroende bland annat hur den läser/skriver data, främst kopplat till save-filer. Vilket ger ökad risk för korrumperad data.

Förstår! Jag gillar personligen WD så då blir mitt tips WD Blue 1TB 2,5" för runt 750kr:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4334655

Permalänk
Medlem

Ingen som sett Office 365 på rea? Insåg att det går ut till hösten för mig. 160kr per månad är segt jämfört med 15 mån family för 60 eur som jag betalade för 1,5 år sedan

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av glemmy:

Ingen som sett Office 365 på rea? Insåg att det går ut till hösten för mig. 160kr per månad är segt jämfört med 15 mån family för 60 eur som jag betalade för 1,5 år sedan

Behöver du Family eller räcker det med Personal?
Det är ett vanligt missförstånd att man behöver Family om man är ensam men har flera enheter.
Om ni är flera personer är Family rätt val, men om du är ensam räcker det oftast med den billigare Personal.
Microsoft själva har varit ganska dåliga på att kommunicera skillnaden mellan de två varianterna.
Bara så att du vet ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av LANberg:

Behöver du Family eller räcker det med Personal?
Det är ett vanligt missförstånd att man behöver Family om man är ensam men har flera enheter.
Om ni är flera personer är Family rätt val, men om du är ensam räcker det oftast med den billigare Personal.
Microsoft själva har varit ganska dåliga på att kommunicera skillnaden mellan de två varianterna.
Bara så att du vet ...

Ja bra att ha i åtanke. Vad jag förstått kan man fylla på Personal så får man family, fast kortare tid ( och vice versa fast längre) så om det är på rea så funkar det som ersättare.
Använder det egentligen mest för backup/automatisk uppladdning av bilder och vi är flera som delar, då är det bra med 1 TB för alla.

Svar på § 7-inlägg raderat - MOD
Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Är på jakt efter några in-ear lurar som klarar en löptur då och då, finns det några bra deals nu tro ? Ena luren på mina gamla Jaybird Run XT tar inte laddning längre så behöver nåt nytt.

Visa signatur

Gigabyte B650 Aorus Elite AX V2 - AMD Ryzen 5 7600X - Noctua NH-D15 - Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz - PowerColor Radeon RX 7800 XT - Corsair RM850I - Samsung 970 Evo Plus 1TB - Fractal Design Define R5 - Samsung Odyssey G5 27´ - Hyper X Cloud II

Permalänk
Medlem

Nu letar jag fynd igen.
Min 82 åriga mor behöver troligen en ny TV.
Den TV vi köpte åt henne 2018-2019 (LG 43UJ635V)har fått en tydligt blå nyans hela tiden på skärmen.
Verkar vara ett vanligt problem med LG TVs.
Tänker mig en bra TV som inte kostar för mycket och har de vanliga tjänsterna tillgängliga, såsom Netflix, SVT Play, Prime, Allente, Viaplay, TV 4 Plus m.m.
Tvn kommer stå i ett ganska ljust rum fönster på tre av väggarna, så det kan bli en del reflektion.
Kan även behövas bra ganska breda betraktningsvinklar.
Kanske 55 tum är mest ekonomiskt?
Och med bättre kvalité och hållbarhet än den LG vi köpte senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Benedict:

Nu letar jag fynd igen.
Min 82 åriga mor behöver troligen en ny TV.
Den TV vi köpte åt henne 2018-2019 (LG 43UJ635V)har fått en tydligt blå nyans hela tiden på skärmen.
Verkar vara ett vanligt problem med LG TVs.
Tänker mig en bra TV som inte kostar för mycket och har de vanliga tjänsterna tillgängliga, såsom Netflix, SVT Play, Prime, Allente, Viaplay, TV 4 Plus m.m.
Tvn kommer stå i ett ganska ljust rum fönster på tre av väggarna, så det kan bli en del reflektion.
Kan även behövas bra ganska breda betraktningsvinklar.
Kanske 55 tum är mest ekonomiskt?
Och med bättre kvalité och hållbarhet än den LG vi köpte senast.

<Uppladdad bildlänk>

Ärligt talat, alla TV från normala märken på hela marknaden uppfyller de kraven, kanske en LCD om den ska klara att överlysa ljust rum dygnet runt

Finns en bättre tråd här att skriva i:

Men det har redan postats svar där till dig

Permalänk
Medlem

Jag är på sök efter en gasolgrill inom 4-6-tusen spannet. Värme hylla och grillyta som rymmer käk för 4-6 pers. vore att föredra. Vad är det som gäller?