Asus Eee PC 1001HA - Grisen i säcken 24

Permalänk
Medlem

Asus Eee PC 1001HA - Grisen i säcken 24

Hej!
Min granne rensade sitt förråd och tänkte slänga en gammal gammal mini laptop från Win XP tiden. Men han var glad då jag sa att jag kan försöka hitta ett nytt hem till den. Så här kommer den.

Jag snabbtetade den (adapter finns med) och det ser ut att den fungerar. Kan vara intressant för att köra gamla spel enner för någon projekt.

Bortskänks

Först till kvarn

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har den en dvd skrivare?

Permalänk
Medlem

Synd man inte bor i stockholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whitenuke:

Har den en dvd skrivare?

Jag vill inte verka elak eller något, men hade du googlat på modellnamnet så hade du sett efter ca 5-10 sekunder att den inte har det.

Permalänk
Medlem

Hade man bara bott närmre😂

Permalänk
Medlem

Nostalgi för mig som hade en likadan. Tyvärr så svällde batteriet och jag fick slänga hela rasket på åvc..
Tror tom att jag postade bilder här på swec.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem

Just tusan, kan inte editera i marknaden.. hittade posten på min eee-pc #19752328

Jag hämtar det gärna i morgon om det går bra?

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem

Jag behöver ut och gå lite imorgon så om inte Dan hämtar den kan jag komma!

Saker händer ju, så jag menar inte att jag vill att Dan ska överlåta den utan mer att om något ändras bara så ställer jag mig på kö

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

shit! hade en sån back in the days! Den va kass redan när den va ny ^^

Visa signatur

MAG B550 TOMAHAWK MAX WIFI, 5700x3d, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL 17 Beast, Asus RTX 4070 Dual White OC, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Seasonic G12 GM-850, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av dan@work:

Just tusan, kan inte editera i marknaden.. hittade posten på min eee-pc #19752328

Jag hämtar det gärna i morgon om det går bra?

Absolut

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad