Permalänk
Medlem

Asus 5060 ti

Köptes i Tyskland förra veckan men vid hemkomst har planerna förändrats och för vilket kort jag behöver

Fortfarande ny och oanvänd, plombering sitter kvar

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej. Hur funkar det med garantier här i Sverige? Är det Worldwide via asus eller måste den skeppas till tyskland?

Visa signatur

AMD Ryzen 5700X3D // BeQuiet Pure Rock // ASUS TUF OC 3060 Ti (+150/+800) // ASUS B450-F (I) // 2 x 16Gb DDR4 Kingston Fury CL16 3600 // LG 27GL83a // 512Gb Samsung 860 EVO (System) 1Tb Samsung NVMe 980 3500mb/s EVO (Övrigt) // Fractal Design Define C // Corsair K55 RGB Pro // Nån trådlös, sjavig mus från Kjell & Co. Windows 11 Home. Macbook Pro M1 13" 8/256, MacOS Sonoma

Permalänk
Medlem

4400 ink frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sinery:

4400 ink frakt

Exkl frakt

Permalänk
Medlem

Om du kan svara på fråga om hur du köpte det (så vi vet om hur garantin går till) så är jag intresserad och har också möjlighet att hämta upp.

Är perfekt, men det är ju alltid det luriga :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxie:

Om du kan svara på fråga om hur du köpte det (så vi vet om hur garantin går till) så är jag intresserad och har också möjlighet att hämta upp.

Är perfekt, men det är ju alltid det luriga :).

Köptes på saturn i berlin fyskiskt på plats, kvitto finns inte

Permalänk
Medlem

Så en tusenlapp billigare än att köpa den i svensk butik mot faktumet att man inte kommer kunna köra ett garantiärende. Definitivt värt det för någon (är ju en hel sjättedel av priset), men tror jag backar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tuxie:

Så en tusenlapp billigare än att köpa den i svensk butik mot faktumet att man inte kommer kunna köra ett garantiärende. Definitivt värt det för någon (är ju en hel sjättedel av priset), men tror jag backar.

Då vet jag

Permalänk
Medlem

Är inte precis ute efter ett kort men min dotter hade behövt ett då hon har ett gtx 1070 i burken, hon är nöjd men kanske kan ge henne det innan skolan börjar då hon pluggar i NTI.

Får riktigt fina kort innan nyår genom jobbet då vi bytar ut CAD datorerna o jag står på plats för 2 Quadro kort som är i toppklass o dyra som en bil, ger gärna 4000kr för ditt kort + frakt annars låter jag det vara. Tack /RFM

Visa signatur

Merlin