Permalänk
Medlem

Världsmästare?? (Ati rage pro turbo)

Hallå är overclockers.com en officiel världs sida dvs om man tex har bästa resultat där att man är världsmästare?
Om så är fallet så är jag mästare med mitt kort eftersom det inte finns något resultat på overclockers.com, eller har jag fel?
Är det någon annan som har ett Ati rage pro turbo? Vad har ni klockat upp deti då? Mina resultat står i min sign

Permalänk
Medlem

Mycket imponerande reslutat, du lär få extrema poäng i 3dMark2001! (Du kan säkert komma upp i runt 400 poäng om du klockar processorn 10mhz till!)
Du kan jämföra med andra på http://www.futuremark.com/
Overclockers.com har en fin processoröverklockningsdatabas bara

Permalänk
Medlem

He He min processor är MYYYYYYYYCKET slö har fått 161 som max men tror att jag kommer upp i 180 för burken var måtligt slö när jag mätte 161 (ominstalation).
Och så ska jag nog bestella en fläkt någon gång i veckan (ingen kylning!)

Permalänk
Medlem

Jo en fläkt kan nog hjälpa lite!
Men 161 3dMarkpoäng är inte så dåligt, kommer du upp i 180 poäng så ere inte långt kvar tills du kan lira HalfLife 2!
*ramlar av stolen*

Permalänk
Avstängd

... nä detta går fan inte, blir lås på denna.

*tråd låst*

FAN... kunde gått

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GrUnDiG
... nä detta går fan inte, blir lås på denna.

*tråd låst*

FAN... kunde gått

Tänk den dagen forumet buggar och tråden faktiskt låses

Visa signatur

It's good for boy to meet girl in park, but better for boy to park meat in girl

Permalänk
Medlem

hmm 161p den bästa på futuremark har 509 och vi ser ut att ha ganska lika förutsättningar han har 450Mhz prolle jag har 350 och så har han 98 jag me och han har också en annan drivrutin annars lika! Det står inte vilken hastighet han kör kortet i......

Permalänk

Köp något vettigt system och lek med

Visa signatur

Workstation: INTEL CORE I7 6700K | 32 GB DDR4 2133Mhz | ASUS STRIX GEFORCE GTX 1070 OC | ~ 3.7 TB | Windows 10 x64 | FRACTICAL DESIGN R4
Server: AMD PHENOM II X6 1055T | 32 GB DDR3 1600Mhz | ~ 10 TB | Vmware ESXI 6.0 | FRACTICAL DESIGN XL
NAS: Xeon(R) CPU E5506 @ 2.13GHz | 16 GB | 4x4TB ~ 7,5TB | UNRAID | FRACTICAL DESIGN XL
Laptop: Macbook Pro 13.3" Retina Early 2013 | 8192 MB | OS X Sierra

Permalänk
Medlem

hehe...man borde typ lägga *tråd låst* i signen eller nåt..:D...

Visa signatur

K M K !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ne0nLight
hehe...man borde typ lägga *tråd låst* i signen eller nåt..:D...

och hoppas på det bästa?

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk

haha

Visa signatur

Argaste