Permalänk
Medlem

Asus P4P800 frågor

Hejsan på er alla !

Tänkte köpa lite nya delar till min dator nästa vecka och har en liten fråga innan köptet.

Ska man köpa DDRAM 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original eller Kingmax 256Mb PC3500/DDR433 CL2.5 184p SuperRAM ?

Har kollat runt lite här på sweclockers men kan inte hitta ett bra svar på min fråga.

Kommer att köpa minnen på jme i malmö då jag fixar dom genom ett annat företag så jag kan inte köpa något annat.

Vilken stepping är det man vill ha på en P4 2.6c 800mhz `?

Tack så länge.

Niklas

Visa signatur

Quad 2.4@3.5

Permalänk

stepping spelar liten roll. försök få en malay bara.

angående minnen skulle jag satsa på ADATA pc3200 med BH-5 från overclockers.se. Eller några andra minnne som har BH-5 chips. Detta kommer ge mer prestanda än att köpa pc4000 osv.

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos

Permalänk
Medlem

Tack för ditt svar

Men då jag enbart kan handla på Jmedata.se så får det blev något av det jag skrev eller du kanske kan ta en titt på deras hemsida

Dom har kanske inte så bra minne där vad vet jag..hoppas ni kan hjälpa mig

Jag har gjort ett server jobb åte ett företag så nu får jag handla lite där så det blir nytt moderkort och minne + cpu

/Niklas

Visa signatur

Quad 2.4@3.5

Permalänk

corsairs eller kingston är bättre än de du valt.

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos

Permalänk
Medlem

vill du ha minnen kolla min annons du kan få köpa mina

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av HooWaaR
vill du ha minnen kolla min annons du kan få köpa mina

Vilken annons då ?

/Niklas

Visa signatur

Quad 2.4@3.5

Permalänk