Permalänk
Medlem
Citat:

Här kommer då lite fler bilder på min heta Skyline

Om du vill ha min åsikt, skaffa stock-baklysen eller kanske chrome. En Skyline utan runda baklyktor är inte en hel Skyline

Visa signatur

Sometimes you have to kill the spider to save the butterfly.

Permalänk

Ingen annan som digga Peugeot?!

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

Asnice Golf du har fått till där Mr.Bravo..

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bidrag:

Jag försökte få ett "Brian-stuk" från 2 fast 2 furious. Ni vet när han glider in där med sin skyline i början av filmen?

Bilderna tagna med 4x AA och 8x AF

Vad tycks?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Min Golf. Fast dom här bilderna tänkte jag lägga upp igår, så dom är gamla. Har ändrat utseendet lite mer nu, men det får ni se när jag kommer hem sen. Här kommer dom gamla bilderna iaf;

http://medlem.spray.se/hdhdhdhd/nfsufram.jpg

http://medlem.spray.se/hdhdhdhd/nfsubak.jpg

Jag har fortförande inte klarat mig igenom spelet än:)

Min är snyggare

Permalänk
Medlem

Har inte kommit så långt innu men, iallaf..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bl@
dom där luftintagenpå taket vad har speltillverkarna tänkt att dom skall leda luft till?

kanske in i kupén

Permalänk

Tackar Java:)

Har nu bytt bil. Någon som känner igen min nya?

Ska leta upp filmen fast&furious och försöka göra likadan sen:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

då jag har totalt glömt bort hur man gör en BMP till en JPG med bra färgsättning så får ni ser min BMP då.

http://w1.220.telia.com/~u22008682/mazda.bmp

den går framåt varjefall. glad över det. haha

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Men! lägg märke till min bil!
Den är ju grymmast!

Permalänk
Medlem

Finns det nån ny speed.exe ute?
För efter patchen så måste man lägga till den igen, och när man lagt till den igen så är inte patchen instalerad

Någon som vet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flaskis
Men! lägg märke till min bil!
Den är ju grymmast!

snygg som! gillar dock inte huven..
du ska bara se min grymma golf med "Mantis" wide body-kit ^^

Permalänk
Medlem

luftintag på taket kommer från rally.. d hjälper vingen med att d ska bli mer "downforce" , sen va d har för nytta kan ni nog lista ut själva

Visa signatur

Fuck It

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pez
snygg som! gillar dock inte huven..
du ska bara se min grymma golf med "Mantis" wide body-kit ^^

Jo, huven är inte så himla super... Men det är bara pga av att det är en unik-huv som man får extra reputation till... annars skulle jag valt en snyggare
Sen är ju inte golfen snygg med mantis... ser ut som en kloss.
Jag håller på med en ny karriär och ska pröva det andra bodykitet. Golfen lär ju se fetare ut med den

Permalänk
Medlem

Här är mina bidrag

Här följer några av mina

Min Civic, med eyelids ser den ut som en Skyline

Lila Miata

Den Skyline jag lirade underground mode med (dvs med unika performance-uppgraderingar)

Honda S2000

Sist men absolut inte minst, RX-7. Den blir snyggast med vanliga strålkastare, enligt mig.

Visa signatur

Sometimes you have to kill the spider to save the butterfly.

Permalänk
Medlem

Min fina lilla 200sx Jag hatar dekaler, vinyls och allt det där... det ska vara cleant

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Jag spelade med Skylinern i spelet.. tyckte den varken var skön att köra med eller att den var snygg.
Det var den enda bil jag körde med som fick typ ryck i början att åka i sidled och fula sig, varför gör den det?

Att den får ryck och glider i sidléd beror nog på följande:

1. Många hästkrafter. Spinner som fan.
2. Fyrhjulsdrift. Alla hjul spinner samtidigt. Då blir det glid vill jag lova.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Att den får ryck och glider i sidléd beror nog på följande:

1. Många hästkrafter. Spinner som fan.
2. Fyrhjulsdrift. Alla hjul spinner samtidigt. Då blir det glid vill jag lova.

Man tappar tid och sånt på det. Det är rätt störande också att ALLTID krocka med andra bilar i starten.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Man tappar tid och sånt på det. Det är rätt störande också att ALLTID krocka med andra bilar i starten.

Så ligg inte på 8000 varv i starten, utan ligg på 2000 eller rent av börja gasa när starten går?

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

vad använder ni för att ta screenshots? ett speciellt program eller genom PrintScreen tangenten?

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pez
yadda yadda

Tack

Jo den är mycket finare nu Har även pillat lite på min nu (har för övrigt klarat hela schpelet) så nya bilder kommer om ett litet tag.
Förresten, kan du dra upp dem då? Min host är fu**ed up och har problem att visa bilder =/

Iaf så vet jag vad du tycker om "moddade" bilar, ville bara få det livat men nej då.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av teXmeX
yadda yadda

Kör på printscreen, men när du tagit en bild måste du stänga ner spelet innan du klistrar in bilden i något bildredigeringsprogram, blir bara en stor svart fläck annars.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skallsnurr
...

Kör på printscreen, men när du tagit en bild måste du stänga ner spelet innan du klistrar in bilden i något bildredigeringsprogram, blir bara en stor svart fläck annars.

Åt mig så funkar det fint att alt+tab och klistra in dom i ett lämpligt bildredigeringsprogram.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Jag kör hårt med min Peaguot 206, iallafall tills mitt moderkort dog =/
Nått jag inte förstod var vad dem olika bilarna gjorde, man fick ju samma acceleration, top speed och handling vilken bil man än tog...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAngAn_
Åt mig så funkar det fint att alt+tab och klistra in dom i ett lämpligt bildredigeringsprogram.

Så är det inte för mig =/ Hade varit mycket enklare isf.. det är ju så jobbigt att starta om skiten gång på gång. Det tar ju sån tid då =/

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem

Hmm har sett att en del har andra färger på sina vinyler?? Är det nåt man kan ändra? Syftar inte på unika vinyler. Är det nåt man kan ändra längre fram i spelet?

Visa signatur

Computers have a way of fucking up things

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drizzler
Hmm har sett att en del har andra färger på sina vinyler?? Är det nåt man kan ändra? Syftar inte på unika vinyler. Är det nåt man kan ändra längre fram i spelet?

Nej, det är ju bara att ha en vinyl markerad och klicka på "Vinyl color" i mitten av topmenyn
Den möjligheten finns ju från allra första vinylen man får

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drizzler

Du trycker ju på Color eller nått sånt under vinylerna. Sen kan du låsa upp fler färger genom att markera dom och trycka "enter". Det är lite svårt att förklara, menyerna är så otroligt klumpiga och fula så man missar knappar hela tiden.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Någon som vill lira en match någon gång.
Hänger på Ranked games Aages room eller BooHannes room.
lirar circiut eller Drag. Det är skitkul att lira online och mäta sina skills med andra
adda mig på msn om ni vill få pisk: hannes_lindman@hotmail.com