Permalänk
Permalänk
Medlem

Jag har ett Xaser 2 med fjortis belysning och jag älskar det För att göra det ännu bättre har jag ett Waterchill! Ve och fasa! Ska bara skriva lite va jag tycker, för det första är jag imponerad över en tråd där det är tänkt att visa sina egna modifikationer har hittils innehållit ca 5 bilder på 4 sidor

Sen äger belysning i datorn, Blir mkt trevligt att titta på. Nu pratar vi ju såklart inte om en julgran men 1--2 färger gör det bara trevligt.

Sen det här med färdig-modiferade chassin.. Har ni INGEN fantasi? Som någon skrev så är en modifktaion aldrig klar den är bara i olika stadier. Om ni inte kan hitta något som man kan ändra på i ett Xaser då tycker jag att ni borde ta en promenad och skaffa lite inspiration... Hurra för Xaser chassin stora och rymliga + att man får 5 st fläktar med ..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Got][Hacker
SoldierBoy
hur gjorde du det amd märket mkt förtjust i det... eller köpte du det isf var

tog bara en bit plexi o gravera in bokstäverna med dremmeln o tog faceplaten o gjorde ett fyrkantigt hål o limma fast plexit på baksidan o satte dit 2 blåa leds..

Visa signatur

Epox-EP8K3A KT333||AMD Athlon XP 2400+ @ 2310||512DDR PC3500 OCZ Platinum ||Radeon 9700 Flashad Pro||
>>Mods And Stuff<< Min Sida, Uppföljning Utav Lotus Bygge!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SoldierBoy
tog bara en bit plexi o gravera in bokstäverna med dremmeln o tog faceplaten o gjorde ett fyrkantigt hål o limma fast plexit på baksidan o satte dit 2 blåa leds..

Du har väldigt trevliga moddar ;). Go jul

Permalänk
Medlem

Clew och Wolverine jag håller på er!
hoppas ni ställer upp i mod sm2004

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Avstängd

[...]

[i]Redigerat av Castor: Reklam[/i]

Permalänk
Medlem

ingår hemmagjorda Plexi chassin och sånt här osså då?? eller shuttle fronter som man gjort själv

Visa signatur

MS k8n Neo2 Platinum, AMD 64 3000+ 2x256mb Corsair XMS pc3200, Gf4Ti4800, WD200gb-IDE, NEC 3500 DVD-R, bla bla bla bla.. o nå mer skräp i en hypad låda (not)

Permalänk
Avstängd

[...]

[i]Redigerat av Castor: Reklam[/i]

Permalänk
Medlem

Är det någon som gjort en rikitg rheobus fancontroller(en som stryper volten och inte effekten).

Permalänk

Hård moddande är när man briner för det man skapar, jag anser att sätta lite ljus här och var är lite tråkigt och garanterat blir ointresant med tiden.
Ifall du tycket att allt moddande du ser på internet är grymt, så vill man ju skapa något eget , med lite tagna ideer eller så. Det jag moddar kommer alldrig att bli klart, men det är på g att bli min drömmars finish.

Jag kommer att posta när det är klart.

ps. den tyngsta modden är egna sorters kontrollers etc...

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

www.munken.webb.se
under bilder.

men jag har sålt det och håller för närvarande på och väntar på att grundfärgen ska torka på mitt nya chassi.
Ett trächassi. Stort som fan. Ska slänga upp en tråd när jag är klar.