Permalänk

CS 1.6 Utan Steam

ladda ner: cs16full_v4zbot
så kan du spela Cs 1.6 på lan och du behöver inte ha Steam.
den är på 288 mb.

Permalänk
Medlem

bara på lan ?

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk

Det låter ju bra, men det går väl att lira cs1.6 med steam på LAN utan nåt speciell install fil?

Visa signatur

Mjo Mjo?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FredrikJonsson
Det låter ju bra, men det går väl att lira cs1.6 med steam på LAN utan nåt speciell install fil?

nej, men jag tror dom ska lägga till det snart...

Visa signatur

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5, X58 CPU: Intel Core i7 920 Quad Processor Mem: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB GPU: 2x Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB PhysX Windforce3 SLI Lagring: OCZ Vertex2 60gb&120gb (1TB Storage WD) @ Corsair 800D

Permalänk
Medlem

Ladda hem ?

Nån som vet vart man kan tanka cs16full_v4zbot.exe ?
Jag har letat runt på olika sidor men hittar det inte..

Permalänk

jag vet inte om det är nån version valve släppt eller om det är någon hemma snickrare fast jag laddade i alla fall hem det med bittorrent..jag tror inte att det är warez...

Visa signatur

z690, 12600k, 32Gb ddr4, rtx 4080, 1000w, 1440p

Permalänk
Medlem

akta så att dem inte tar eran key

Permalänk
Avstängd

iofs om man kan ladda ner det från någon annan än steam och spela utan att använda en key man ska betala för att spela spelet, låter som warez?

ja nåt sånt

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

det gå säkert bra och lira och så... om det inte hade vare för att man redan regestrerat sig på Steam, så då är ens cd-key upptagen =/ går det inte att ändra så att man tar cd-keyn från steam och använder den i steam free version? ävven om man skulle köpa en ny cd-key så funkar det väl ändå inte, eller ska man använda sig utav regedit och ändr key där, som man gjorde på 1.5?

Permalänk

man laddar ner cs16full_v4zbot på tillexempel Direct connect.
man behöver ingen Cd key

Permalänk
Medlem

tänkte bara säga att ja Googlade lite och hittade en länk så ni som vill ha den versionen Klicka Här

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Denna versionen är en hemmahaxad version. Vet inte om de har modifierat 1.5 eller om de har lyckats få vanliga 1.6 att funka med det gammla alternativet. Inget av dem är iaf vidare svårt om man kan sin sak. Inget som Valve ligger bakom med andra ord.

För övrigt kan man spela Steam-baserade saker på lan. Men då krävs att man har tillgång till internet ändå. För att kunna starta Steam behövs internet.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clawf|nger
Denna versionen är en hemmahaxad version. Vet inte om de har modifierat 1.5 eller om de har lyckats få vanliga 1.6 att funka med det gammla alternativet. Inget av dem är iaf vidare svårt om man kan sin sak. Inget som Valve ligger bakom med andra ord.

För övrigt kan man spela Steam-baserade saker på lan. Men då krävs att man har tillgång till internet ändå. För att kunna starta Steam behövs internet.

okey har inte testat den varsionen. bara letade upp den som han sade fanns

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |