Permalänk
Medlem

Tips på Photoshop bok

Hejsan, skulle vilja lära mig lite mer om PS. Inte så jättebra på sånt, kan väl än del grundgrejer. Det jag undrar är om ni har något bra tips på någon bra photoshop 7.0 bok.

Visa signatur

[APPLE IMAC 20"][3072Mb DDR2 800mhz][ATI Radeon 2400XT][640GB HDD][OS X 10.5.5]

Permalänk
Medlem

Det bästa är väl att sitta och leka med alla olika filter och inställningar ohc se vad du får resultat genom att kombinera dem och köra lite olika värden osv.. nån bok vet jag dock inte.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Den absolut bästa bok du kan köpa för att lära dig Photosop är Photoshop-bibeln av Deke McClelland.

Förvisso lär man sig grundligt om man klurar ut allt själv...men för att snabbt komma igång och samtidigt få en djup kunskap är "Bibeln" oöverträffad. Dessutom finns det tips och trix som inte ens den bäst självlärde klarar av att lära sig själv.

Lycka till!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Besök en av Mattons butiker eller ring till Matton. www.matton.se

Sen är ju utbildning det bästa. Kolla in academedia som innan var macmeckarna. www.mm.se

Visa signatur

2x2Ghz PowerMac G5, 8GB Ram, 500 GB HD. Apple X-RAID 1,75 TB HP XW5000 P4 3.0 4GB Ram, 200 GB HD, PowerBook G4 17" 1,33 Ghz 2 GB Ram 80 GB HD, HP NW8000 PM 1.7 2 GB Ram 80 GB HD. HP IPAQ H5550 128MB BT POCKET PC 2003 Apple iPod 40GB Sony Ericsson Z600 Silver Night Apple iSight Webcam SONY Cybershot DSC-F828 Canon XM-2 videokamera mm