Hur mycket har ni vunnit i olika spel?.

Permalänk
Medlem

Hur mycket har ni vunnit i olika spel?.

Jag tänkte bara höra med er hur mycket ni har vunnit i olika spel.
Själv har jag vunnit totalt 900 Kr i starcraft brood war.
600 Kr idag, och 300 kr förra året.

[edit] På LAN då. Inte kompis LAn utan stora LAN =).

Permalänk

Vann 420:- på ladbrokes.com igår. Spelade på lika mellan färjestad o djurgården.

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk

Jag har vunnit respekt hos mina motståndare i diverse spel

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

Re: Hur mycket har ni vunnit i olika spel?.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av IsKall
Jag tänkte bara höra med er hur mycket ni har vunnit i olika spel.
Själv har jag vunnit totalt 900 Kr i starcraft brood war.
600 Kr idag, och 300 kr förra året.

[edit] På LAN då. Inte kompis LAn utan stora LAN =).

[edit2] Jag menar då datorspel, inte tipps och sånt. ;).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TommyToad
Jag har vunnit respekt hos mina motståndare i diverse spel

Same here

Visa signatur

hmm...

Permalänk
Medlem

En gång vann jag en sparbössa i form av Mario när Nintendo hade ordnat en Street Fighter 2-tävling i en leksaksaffär...

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem

Uhm, jag har vunnit 2 spel på en bild, fast inte vunnit några pengar i nått spel

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Vunnit en tröja & Sidewinder joypad på NHL2004 turnering

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

vunnit en penisformad tvål i en cs turnering för nåt år sen. vunnit en hel del godis i dvs småturneringar

Visa signatur

#NetGameGroup <- Lan I Norrköping
www.ngg.se

Permalänk
Medlem

Vann en sten i half-life...

Permalänk

Jag har vunnit snus, öl, läsk,godis och andra liknande saker. Förr så tävlade man i nästan varje spel och hade alltid ett litet pris.

Permalänk

Jag har vunnit nån pokal i Doom 2 för 9-10 år sen och en riktigt snygg trofé i Quake 3 Alliance CTF

Men det bästa jag vunnit är väl en del kompisar skulle jag tro.. finns alltid nån man kan snacka strunt med vilken tid på dygnet man än är uttråkad på

Visa signatur

Nikon D90, Nikon D7000, SB-600, 2xYN-460, Nikkor 18-105mm/3.5-5.6 VR, Nikkor 35mm/1.8, Nikkor 50mm/1.8D, Tamron 70-200/2.8, Tokina 11-16/2.8, Nikon 85/3.5 Macro
Flickr

Permalänk
Medlem

ett SNES + resa till Sthlm med hotellrum, och en plats i finalen i Nintendo-SM -91(?) (kom 7:a i finalen och fick inte ett skit. )

..och en massa cigg på privata LAN

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Jag har vunnit absolut ingenting. Hur än bra jag är så har jag aldrig spelat "pcspel eller konsolspel" för pengar.

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk
Medlem

Vunnit Cola+Negerboll i en turnering 2on2 cs ;).
Presentcheck på McDonalds 300kr på vårat skol-lan, 5on5 cs.
På sportlovet vann man 48 cola (2flak), 3on3 cs

Permalänk
Medlem

vann cd ställ/massa läsk och chips, på en cs/q3/untreal tournament turnering för många år sen...

Visa signatur

Data 00110011

Permalänk
Medlem

Cola på en colahävningstävling.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Jag och 5 polare vann en Aq2-turnering på Remedy för jättelänge sen och vann prylar för 7000:- tillsammans.

Sen har jag vunnit en Half-Life Deathmatch precis när spelet kom (hade spelat singleplayer i 10 timmar innan turneringen ) och då kunde jag välja mellan StarCraft (som jag redan hade) och ett Hamilton-kit innehållandes film, bok, ryggsäck och kepa.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

En cola och en panpizza på http://www.auburn.edu/~alamysm/pinguin.swf (finns inte längre)

Permalänk

Jag vann en tröja och blockchoklad i en Red Alert tävling för en massa år sedan. Lite godis på en bilmässa när jag körde NFS5. Har inte tävlat mycket annars.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Vann en ryggsäck med ett paraply och lite pennor i + en biocheck på 200 kr på en mässa när det var NFS porsche 2000 som skulle liras.
Vann mot närmaste motståndare med 4 sekunder om jag inte kommer ihåg fel.

Visa signatur

Cheer up m8 :) Honda power!
"Om man tänker en tanke, så är den tanken inte den tanke man tror att man tänker. Utan det är den tanke som får en att tro att man tror den tanke man tror att man tänker."

Permalänk
Medlem

En Snickers efter att kommit fyra eller femma på ett skol LAN i Motorcross Madness. Den var god!

Permalänk
Avstängd

Vunnit en 21" skärm i Q3 Ocp tävling. kom 1:a 1 on 1. uhmm en Razer mus i en 4 on 4 ctf och sen äran för att jag vann en tävling i tetris. fick inte mycket poäng.. men de andra fick mindre:D

Visa signatur

9800PROAIW bytes mot 6600le/gt

Permalänk
Medlem

Vann 50kr igår i skolan på Chicago

Permalänk

Gick till final i Football Manager (www.footballmanager.se)
Åkte till Aftonbladet i Stockholm och tittade på finalen på storbildsskärm där. Förlorade dock Vinnaren fick en resa till Premier League, jag fick en fotboll.
Fick även bo på hotell och titta på Nackas Minne

Permalänk
Medlem

Vann en drick, 33cl, när en kompis utmanade mig på CS. Gick ut på att vi skulle spela 20 ronder, och jag var tvungen att döda han minst en gång, så skulle han bjuda på dricka.. Det blev 19-1

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk
Medlem

hmmmm på lan har jag vunnit sammanlagt 1.1 kg godis och en 33cl cola!

Permalänk
Medlem

ArchDeviL vann 5000 spänn på CS förra helgen.. Med mixklan på ett lan i gävle, fast det blev 1000 spänn var då..

Visa signatur

Asus p8p67pro | i5 2500k | 2x4gb XMS3 | GTX780 DCII | Samsung s23a700D | Samsung 830 128GB | MX100 512GB

Permalänk
Medlem

Func och 300 kr i q3.
Men funcen gav jag bort

Visa signatur

Oldtimer :)

Permalänk
Medlem

Hmm, cirka 20000kr i RtCW. Hela klanen fick 20000 dollar, jävla skit att dollar sjönk så mycket tills vi fick pengarna i handen

Edit: Har säkert vunnit lite annat skit, typ tid på servrar och sånt, på nätet.

Edit 2: Kan ju länka till några bilder från klanens (infensus) vistelse i USA.

Direkt efter vinsten

http://www.claninvictus.com/quakecon/More%20Pics,%20Finals,%2...

Spriten

http://www.claninvictus.com/quakecon/More%20Pics,%20Finals,%2...

Samt datorerna vi spelade på, notera att detta var i augusti 2003

http://www.claninvictus.com/quakecon/More%20Pics,%20Finals,%2...

Kan ju tillägga att det är jag som ser flummig ut i vit skärm

Hm, kan oxå tillägga att alla i klanen fick ett GFFX 5900 Ultra dessutom (vilket jag sålde och köpte ett R9800Pro istället för).