Permalänk
Avstängd

rekord på snake2 nokia

Vad har ni för rekord på snake 2 själv så har jag lykats fått över 3 lök men då var skärmen helt full och den avbröt

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1787 ca... på en 3310

Visa signatur

Citera gärna.

Permalänk
Medlem

7110

2073 poäng på en Nokia 7110 ... Den jävliga mazen ni vet =P
Men det va ju ett bra tag sen man orkade!!

Visa signatur

Okay... okay...

Permalänk
Medlem

vilken hastighet ?

jag spelade tills skärmen var full på min 3210 för länge sedan och det var på nivå 1

det tog en jäkla lång tid och bara det var en utmaning att inte lägga ner telefonen för gott...

kan säga att jag inte spelat mer på mobiler sedan dess

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

UndCon högsta hastighet såklart, ingen som spelar nåt annat ju

Aja full skärm vet jag att jag fått iaf, minns inte vad det innebär för poäng men men.

Visa signatur

hmm

Permalänk

man kan få mer poäng på typ 6310 och 6210 jämfört med typ 3310 eftersom de har större skärm... har väl fått 3.7k tror jag. Men hatar mobil spel usch.

Permalänk

Min kompis har fått ca 5k....
slå det om ni kan!!

Visa signatur

[XP2400+ 2,0ghz] [2x256mb DDR ram] [80gb WD] [EPoX 8K9AI Moderkort] [GeForce 4MX] [NEC 2500 8x]

Permalänk
Medlem

Min kompis har en Nokia 2100 och på den går högsta nivån ungefär lika fort som 5ans. Fick väl runt 2000 men lektionen började så jag fick avbryta...

Permalänk
Medlem

4628 på en 3410.. Tog sin lilla tid..

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Cirka 1400 med en 3210

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av taufik
Cirka 1400 med en 3210

och snake2 finns ju inte på en 3210

Permalänk
Medlem

men snake gör det och det är svårare än snake 2 för på snake 2 får man bonusar + nån extra sak som kmr fram lite nu och då ialla fall på 3310

Visa signatur

-_

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DC
och snake2 finns ju inte på en 3210

Då menar jag självklart snake 1. Men det kanske inte hade med topicen o göra. Aja orkar inte ta bort mitt inlägg.

Permalänk
Avstängd

Jag har 3104 poäng på v03.05 05-04-01 NHM-6 telefonen.

"Min kompis har fått ca 5k....
slå det om ni kan!!"

din kompis ljuger eller ladda upp bevis du borde spola ner hans telefon i sjön. MEn vad är det för version? det är väl inte v5.02 den går ju så slött så hela spelet laggar. jag tror max jag har 25 fps eller något sånt.

Permalänk
Medlem

har alltid undrat hur mycket man eg. kan få? är det tills skärmen är full eller? läste någon stans att man med hackade firmware kan få mer utrymme på nokia spelen då upplösningen sänkts på skärmen..

Visa signatur

Svarar du på ett inlägg, Citera mig!, tack!

Permalänk
Medlem

lite över 3100p

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.