Permalänk
Medlem

Nec e616 igen

Hejsan

Viste inte ifall jag skulle skriva denna fråga i den redan 8 sidor långa tråden om förbättringar på denna mobil. Så jag kör den i en ny tråd.

Införskaffade mig en Nec 616 med fri 150 igår. Mycket nöjd med den än så länge, lekte runt massor och jag gillar telefonen.
Slängde in en musikvideo komprimerad med Nokia Multimedia Converter 2.0 (läst om det i en annan tråd) och det funkar fint.

Frågan är då: Går det att se på filmer i "fullscreen" eller måste man ha det där kontrollfönstret? Sen om någon vet något annat program man kan komprimera med som man får bättre ljud i? NMC2.0 ger dåligt ljud om man inte kör vrb på ljudcodecen och det stödjer inte e616.

ps.
Mina bakrundsbilder har jag i 176x200 pixlar, någon som vet en bättre "storlek" på dem, eller är den bäst? (de som jag gjort själv och laggt in på mobilen.

Permalänk
Medlem

Re: Nec e616 igen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av narlith
ps.
Mina bakrundsbilder har jag i 176x200 pixlar, någon som vet en bättre "storlek" på dem, eller är den bäst? (de som jag gjort själv och laggt in på mobilen. [/B]

Hur många pixlar stor är skärmen på mobben, jag brukar gå efter skärmens storlek..

Visa signatur

THOR Lorride / Intel i7 3770K / GeForce GTX 680 / Corsair 16GB DDR3 1600MHz /
THOR Display IPS LED by Fujitsu / 23"

Permalänk
Medlem

Skärmen är 176x240 -fast- skrivbordets "hud" snor några pixlar där uppe och där nere för bakrunden.

Permalänk

ställ frågan i någon av dom andra trådarna så får du säkert svar.

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk

Nec e616

Jag tror inte att det går att köra fullscreen. Jag har också sökt det men inte hittat. Man skulle ha hittat en javaspelare som har stöd för det. Det borde ju finnas.

Visa signatur

//Nicke