Permalänk
Medlem

Joint Operations

Vad tycker ni om Joint Operations? Blir det en hit eller en flopp? Det har ju klagats en del på det nya demot.

Permalänk
Medlem

Flopp enligt mig iallafall.

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Tja ......jag vet inte !
Jag har lirat Delta Force serien från början och tyckt dom var bra men sen Black Hawk Down kom så har det gått utför , men jag hoppas det blir ett bra spel .
Novalogic har ju aldrig varit kända för någon bra grafik men däremot en bra spelkänsla , men BHD hade inte det och demon till JO är väl inte kul !

Men jag hoppas att det blir kanon , kommer att köpa spelet i vilket fall somhelst !

Visa signatur

DELL dimension 8300 - Intel Pentium HT 3,0Ghz - ATI Readon 9800XT 256Mb - 120Gb SATA hd - Ram2048Mb DDR - SB Audigy II - DVD/ rw - Win XP home sp2.

http://www.last.fm/user/Joiner66/

Permalänk
Medlem

Grafiken är det ju i alla fall inget fel på i JO (ni har väl sett vattnet). Enda felet är väl att det kräver en fet dator.

Permalänk
Medlem

Det verkade bra, i första beta demot kunde jag köra höga inställningar och det såg riktigt vackert ut, nu när jag skulle spela igen (med någon ny update) så hackade det otroligt mycket vid samma inställningar! Det var likadant för mig kompis så jag tvekar på att något skulle ha "hänt" med min dator.

Hoppas fullversionen blir bra.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Det är många som har problem med att det hackar i det nya demot och påstår att det är fel på spelet men jag tror att den nya banan helt enkelt är mycket mer krävande. Ön är mycket större och det finns mycket fler träd och sånt.

Permalänk
Medlem

helt ospelbart på medium inställningar och dum som man var hoppade man in i ett 100pers spel, glöm den tanken att lira.