Why Oh why...TacticalOps (UT)

Permalänk
Medlem

Why Oh why...TacticalOps (UT)

Installerade sensate versionen av Tactical Ops till Unreal Tournament. Har senaste patchen (436) till UT.
Skulle starta spelet men vad händer jo det står att det fattas nån dll fil, så jag laddade ner den från en ida på nätet www.dll-files.com och testade igen...oj det fattas en dll-fil till, avd förvånad jag blir.
Så jag hämtade den också, och vad händer...jo zlib.dll fattas och den finns inte på den sidan och jag har inte hittat den på någon annan sida och den finns inte heller på Windows Xp skivan.
Kör Win Xp Pro...men vaaarför fukar det inte.
AHHHRG, nån som vet nån smidig lösning?

Permalänk
Medlem

Sök på zlib.dll i google så får du en gaziljon träffar.

Lycka till!

///. Magellan

Permalänk
Medlem

kan skicka annars

Visa signatur

[size="1"]"Chan-Shen....you killed....my brother...!!!...now...I must KILL you!!!...eat my panda-claw technique...and DIE!!!'"[/size]

Permalänk
Medlem

Hittade ett par zlib.dll men när jag ska starta så står det följande: "Det går inte att hitta procedurstartadressen ??0gzifstream@@QAE@PBDH@Z i DLL-filen zlib.dll.
Jo, om nån kunde skicka någon annan slags zlib.dll till psycho@hotbrev.com så vore det guld värt.

Permalänk
Medlem

hade nått liknande problem när jag skulle spela tactical ops första gången.
Löste det dock med en ominstallation av ut & tactical ops

Visa signatur

Ryzen 7700x. Msi x670E Tomahawk wifi. RTX 4060 TI.

Permalänk
Medlem

Precis, installera om allt, formatera gärna om oxå, gav mig 50fps extra

Visa signatur

Chieftec scorpio Fulltower,1200 T-bird@1330, MSI K7T266 Pro-R, 512 crucialDDR@cas2, SonyCRX140-E, IBM deskstar 46,1Gig, samt ett Leadtek GeForce4Ti4200 128mb

Permalänk
Avstängd

Funkar bra här tycker jag..

Permalänk

TCO1992 varför drar du igång en tråd som har varit död i nästan 2 år?

Visa signatur

Intel Core2Duo E8400 - Gigabyte EP35-DS4 iP35 - Corsair 4x2048MB PC2-6400 - Gainward 8800GT 512MB - Antec Sonata 500 -

Permalänk
Medlem

hahahaha ja jävlar. Tactical Ops e fränt och det funkar här me

Visa signatur

MSI K9N SLI Diamond | MSI Diamond HDMI 7600GT | AMD X2 4200+ | 1GB Kingston HyperX| 32" LG 5000:1 screen | Asus EeePC 701

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |