ipod mini (vilken färg som helst) som JUST NU finns i sthlm?

Permalänk

ipod mini (vilken färg som helst) som JUST NU finns i sthlm?

hej, jo jag undrar var jag finner ipod mini, färgen spelar ingen roll
inom stockholm området...
och jag menar nu att dom har ipod mini på lager!

/tack.

Permalänk
Medlem

Finns typ ingenstans. Kolla Siba och Computer City Store, de är de enda som jag sett som brukar ha dem. Men jag tror inte du kan hitta någon, väldigt ovanliga. Glad att jag har min nu medan alla suktar:P

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

En fråga angående Ipodmini, är det bara hårddisken som är mindre eller är hela apparaten också mindre?

Visa signatur

:)

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hamberg
En fråga angående Ipodmini, är det bara hårddisken som är mindre eller är hela apparaten också mindre?

Om du menar att den är mindre än vanliga iPod så, ja. Minin är ungefär lika stor som en SonyEricsson T610/T630

http://webobjects.cdw.com/webobjects/docs/pdfs/iPod_cutout.pd...

Skriv ut, klipp ut, klistra ihop och fyll med något, så får du se exakt hur stor den är.

Permalänk
Medlem

Jämnförelse mellan 4g och mini:

Visa signatur

| i5 750 (@3.7GHz, 1.28V) | P7P55D | Radeon 5850 | 4GB Ram | 500GB HD | Corsair HX520W | Noctua NH-U12P | Prolima MK-13 |
| Nintendo DS(33/66) @ ARM7: 57MHz, ARM9: 113MHz |
| HP 6735s | Sempron 3600+ | 3200HD | 2GB Ram | 160GB HD |

Permalänk
Medlem

det kan vara värt att prova teknikmagasinet också

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max tre rader. Se reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

Prova teknikmagasinet. Beställde min ipod mini silver där igår, ligger på posten nu Mailade dom innan jag beställde, dom sa att dom hade silver och gröna på lager tror jag.