Permalänk
Medlem

Volymkontroll

Tjena

Någon som vet hur man installerar Volymkontrollen i Xp?
Den har bara försvunnit o nu står det att den måste installeras om när jag klickar i rutan "Visa Volymikonen i högra fältet"

HJÄLP!!!!!

Visa signatur

Sampi

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Epox8rda+ 2200+ 512mb Radeon9700pro

Permalänk

Hallå.

Jag har samma problem. Tack för länken till lösningen. MEN - den förutsätter ju att man har WIN XP cd-rom skivan? XP var förinstallerat på datorn när jag köpte den, och jag har ingen skiva? Hur gör jag då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av farbror_ragnar
Hallå.

Jag har samma problem. Tack för länken till lösningen. MEN - den förutsätter ju att man har WIN XP cd-rom skivan? XP var förinstallerat på datorn när jag köpte den, och jag har ingen skiva? Hur gör jag då?

Klart att du måste ha fått med skivan? Annars får du väl gå till affären där du köpte den och be om en?

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk

nej, det har jag frågat flera gånger. Någon Cd ingår inte! Och jag har ingen rätt till support från microsoft. Eftersom det var färsiginstalerat så är det tillverkaren, Compaq, som ska ge microsoft support!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av farbror_ragnar
nej, det har jag frågat flera gånger. Någon Cd ingår inte! Och jag har ingen rätt till support från microsoft. Eftersom det var färsiginstalerat så är det tillverkaren, Compaq, som ska ge microsoft support!

Ska Compaq ge Microsoft support?????

Sorry. Kunde inte låta bli.

Visa signatur

I´m not a complete idiot. Some parts are missing.