Cs Förstörs mer och mer?

Permalänk

Hahha...shiit vad alla klagar,som folk skrivit innan: Om ni tycker det e skit så bry er inte om att spela. Bry er inte om spelet alls!!!Ni sitter och säger att alla fjortisar o småbarn klagar...vad e det ni gör nu då??Fan skit i dom,tycker ni dom e jobbiga så slakta dom som fan i CS så pallar dom inte spela =P själv tycker jag CS e helt okej!!!Gillar Source

Visa signatur

Min Signatur ÄR För Konstig Så Jag Måste Dö!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
Allt är så osmidigt och man måste logga in å grejor, krashar ofta.. friends nätrverket funkar sällan... bättre förr då man bara startade cs som ett vanligt program sen var det bara hoppa in i ett spel...

1. Man måste inte logga in, Steam har en autoinloggnings funktion.
2. krashar ofta?? VA?? Har aldrig hänt för mig iaf. Menar du att det krashar när du spelar? Om du menar att det inte går att starta när uppdateringar släpps så kanske du kommer ihåg denna kommentaren från den gammla "goda" tiden "Varför ligger WON nere nu igen?"
3. friends funkar inte... där har du rätt, men funkade det bättre i gammla CS? Det fanns ju inte en gång.
4. Steam startas som ett vanligt program och sen är det bara att hoppa in i ett spel. Lägg Steam i autostartmappen så behöver du aldrig ens starta det. Du bara hoppar in i ett spel.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

Jag vill bara ge ett hett tips till alla er som ogillar whinande lolmongon.
Dra ihop fyra polare och starta en clan. Sen så lirar ni PCW´s och CW´s istället för public. Sen är det mycket roligare att lira seriöst också

Visa signatur

[2500+ barton - Aopen AK79D-400VN - Radeon 9200se - 512mb DDR - Maxtor 80gb - Compucase 6A21]
[Laptopen IBM R40] [Mobil Samsung D600 och SE T630][email: particle@gavle.to] [ICQ: 67844045]
[SWECLOCKERS.COM - datornördarnas egen himmel]

Permalänk
Medlem

Om det inte hade varit för allt krångel ja.. folk som sticker osv.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

querty:

Jag fyller 20 idag och jag tycker om css mer än gammla trevligt folk som spelar sent på natten när alla knattar ska upp i skolan.

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Fjortisar i onlinespel är ett problem i alla onlinespel och löses (som alltid) genom att man ser till att bara spela med vettigt folk.

Till dom som klagar på CS:S: herregud, är det så satans jobbigt att uppgradera datorn en gång var femte år?

Och enligt min erfarenhet så är det som de flesta ogillar med Steam att det så effektivt gör det svårare att spela med piratkopior...

Permalänk
Medlem

jag lirade cs väldigt mkt fram tills någon år sedan. men nu har jag börjat igen tack vare cs: source! de e fan en underbart stor förbättring av cs!

Permalänk

jag spela det när jag var tolv, tretton. Är 17 nu.

Permalänk
Medlem

Re: Cs Förstörs mer och mer?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av McMoj
Alltså nån mer som tycker som jag, CS förstörs bara mer och mer, Massa små wajnande ungar som kommer in på cs servrar och klagar, cs:s med helt först grafik, CS ska vara den vanliga grafiken, inget nytt med source motorn eller så, Det ska vara vanliga hederliga, Steam kom in och förstörde tyckte man för nått år sen, Men nu vant sig, Mern nu source? vafan ska hända här sen..

Ingen mer än jag som tycker att cs ska vara den gamla grafiken innan source, med den fina konsollen som åkte ner när man tröck på § osv, och gamla hederliga vapnen och inga jävla sköldar, famas osv.. Och sen, nu har jag märkt att småbarn börjat med cs, typ 11-12åringar, som kommer in och wajnar och håller på, jag minns för 1-2år sen då man satt på sommarlovet uppe hela natten och spela, Vill tillbaka till den tiden, Nu är det bara mass wajn och tråkigt att liram tråkiga personer och allt skit överallt

Det finns alltid folk som är mer old school än dig så känns lite larvigt att klaga på hur bra CS var när man själv börja.

Spelar man med schyssta personer är det fortfarande lika kul, har dock inte testat source ännu.

Permalänk

Jag tycker CS:S var ett upplyft från CS 1.6 ingen sköld. Starkare vapen och bättre aim.
Men det är fortfarande inte kul med personer som kommer in och blir sura bara för att de dog.

Permalänk
Medlem

Om man vill slippa whine är det väll bara att skriva hud_saytext 0. Själv tycker jag att cs får ett lyft med source.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 13engt
Om man vill slippa whine är det väll bara att skriva hud_saytext 0. Själv tycker jag att cs får ett lyft med source.

och sätta på "mute" på alla

Permalänk
Medlem

Ni är annars välkommna till min CS:S server. Kickar folk så fort de börjar whina

Har kört den ganska länge nu, ska flytta i helgen så den kommer upp igen Ni kan få URL sen

Permalänk
Medlem

Det har alltid funnits whiners, och kommer säkerligen också att finnas. Om de är under 18 vet jag inte.. kan väl mycket väl finnas äldre omogna människor..

I CS:S tycker jag det är bristerna prestandamässigt som gör att spelet inte är kul att spela. Gameplayet kan säkert bli skitkul, bara Valve fixar sitt spel så att det fungerar ordentligt. Vi får väl se vilka stora förändringar som sker nu med HL2-släppet.

Jag har iallafall hopp för CS:S

Visa signatur

Citerar: "Äldreboende i framtiden kommer bara vara ett enda stort LAN.."

Permalänk
Medlem

sen kan man ju fråga sig vem som tar åt sig kommentarer från en liten finnig unge som försöker yttra sig inte jag iaf.
CS:S är ett underbart spel.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Jag är 18 och jag brukar whina ibland.. mest för att det är kul att säga lotto när så fort någon skjuter en dock inte allt för ofta i chatten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatzoN
sen kan man ju fråga sig vem som tar åt sig kommentarer från en liten finnig unge som försöker yttra sig inte jag iaf.
CS:S är ett underbart spel.

Precis.

Ibland händer det dock att nån omogen person skriver massa meningslösheter precis hela tiden, som man stör sig på. Mute så var problemet löst...

Permalänk
Avstängd

1.3 är tidernas bästa version! Tillbaks med 1.3 !
Fast beta versionera med sikte på colten var inte så dålig den heller.

Visa signatur
Permalänk

Jag lyckades aldrig fasta för vanliga CS, men CS: Source är jag helt fast på. Det är fortfarande lite konstiga hitboxes (stavning?) men annars kan man ju inte annat än älska Source. Allt är ju bättre...?

Visa signatur

I'm frantic in your soothing arms, I can not sleep in this down filled world.

Permalänk
Medlem

Låter som att de som klagar på CS och communityn bara har lirat på random "noob-public-server" Där är det ofta som ni säger.

Försök istället hitta en BRA server med trevligt folk på. Fast det är ju inte helt enkelt heller. Kan ju rekomendera pr1.mine.nu. Där är folk allmänt trevliga och så brukar det nästan alltid finnas en admin inne som ser till att folk sköter sig.
Eller spela inte public över huvud taget.

Sen ÄR faktiskt CS-communityn kass. Kolla bara på fragbiteforumet. Pinsamt.

Vad man tycker om själva CS är en annan sak.

(Nu har inte jag läst genom tråden så noga, så jag vet itne vad som sagts och inte sagts.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lundhlundh
Ännu en anledning att spela Quake 3?

Så sant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
1. Man måste inte logga in, Steam har en autoinloggnings funktion.
2. krashar ofta?? VA?? Har aldrig hänt för mig iaf. Menar du att det krashar när du spelar? Om du menar att det inte går att starta när uppdateringar släpps så kanske du kommer ihåg denna kommentaren från den gammla "goda" tiden "Varför ligger WON nere nu igen?"
3. friends funkar inte... där har du rätt, men funkade det bättre i gammla CS? Det fanns ju inte en gång.
4. Steam startas som ett vanligt program och sen är det bara att hoppa in i ett spel. Lägg Steam i autostartmappen så behöver du aldrig ens starta det. Du bara hoppar in i ett spel.

1. ja måste logga in vare sig det är auto eller ej.
2. ja den krashar ofta och ibland vägrar den logga in
3.Nä friends funkar inte, inte heller i gammla cs.. men lägger de till funktioner så ska det fan fungera eller?
4.Somsagt skönare förut att bara öppna självaste cs och köra utan en jävla jobbig steam.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Cs Förstörs mer och mer?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
En massa små wajnande ungar? Sommarlovet för 1-2 år sen, då är du hur gammal? För det första så är det ingen större skillnad på CS nu och för 1-2 år sen. Gå tillbaka en 3-4 år istället.
Gammla hederliga CS grafiken???? Menar du att ju fulare desto bättre?
Consolen kommer ner om man trycker § även i source. 11-12 åringar spelade CS för 1-2 år sen men det är troligtvis du själv som börjat bli äldre så du tycker att dom wajnar hela tiden.

Jag själv började spela CS år 2000 efter jag slutat att spela quake2, UT. Jag är 37 år och har varit CL i 2 klaner varav en klan låg på 40 plats på Clanbase som bäst. CS communityn har inte ändrat sig ett dyft, det är som det alltid varit. Vi har småungarna, Fuskarna, bässervissarna, Wannabies, Pros, Stormers, campers, Sniperwankers, lamers, statshunters och noobs precis som det alltid har varit. Som sagt, CS har inte ändrat sig alls utan det är troligtvis du själv som vuxit upp lite. Att det tillkommit lite nya vapen och texturerna har blivit snyggare förändrar inte spelet i grunden. Steam kom inte in och förstörde alls.... CS fungerar bättre nu än någonsin. Ingen sökande på döda länkar efter HL uppdateringar och CS uppdateringar.

Har vi verkligen spelat samma spel? Jag har också spelat sedan runt 2000(beta 6.x vilket år?), när jag började fanns inga "snorungar" på servrarna. Det fanns nog gott om barn där, men de uppförde sig som folk på den tiden. Den första förändring märkte jag strax efter v1.0 släpptes, före det var det till 99% seriöst folk på de flesta svenska servrar jag spelade på. När jag återkom till cs efter något år eller två med dod 1.3b så var nästan alla servrar förvandlade till dagis för knarkskadade barn.

Finns det ngåonstans någon lista där årtal för de olika versionerna finns uppradade?

Visa signatur

Opteron 146 CABYE 0540 FPMW@2740Mhz | NCP 2x1GB | Asrock Dual Sata II | 6800GT@Ultra | Big Tyhpoon | Antec Trueblue 480W | NEC 3520 | WD 180GB

Permalänk
Medlem

Jag slutade spela CS för att det gick inte stabilt.
Men nu ser jag att fler o fler ungar spelar cs som inte gör saken bättre. Dom får spela hur mycket dom vill. Men dom kan sluta förstöra för andra. Det ser man exempel på LAN. En kille på 13-14 som sitter och skriker massa skit och slår i bänkar med mera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Modificated
Jag lyckades aldrig fasta för vanliga CS, men CS: Source är jag helt fast på. Det är fortfarande lite konstiga hitboxes (stavning?) men annars kan man ju inte annat än älska Source. Allt är ju bättre...?

Samma för mig

Permalänk
Medlem

Re: Re: Cs Förstörs mer och mer?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dissident
Jag vill driva tesen att det som förstör CS är allt jävla gnäll om hur CS förstörs. Håll tyst och spela, om du gillar spelet så låter du inte det ändras av lite uppdateringar och några omogna spelare. Om du inte gillar spelet så håll det för dig själv och spela något annat - ditt klagande saboterar för de som fortfarande gillar CS.

håller med..när alla klagar på att det förändras är oxå jobbigt...vi kan inte leva kvar på den grafiken som var på 1.3 fattar ni nog om ni tänker efter..saker å ting förändras, nya idéer kommer upp..

men vad kan vara dåligt med fler vapen måste jag fråga? det är väll bara kul

Kan hålla med McMoj till viss del oxå..visst är det satt man saknar lite 1.5 och bara skulle vilja slakta alla jävla ungar som inte kan spela, klagar och sljuter ihjäl sina vänner med flit bara för att dom suger som spelar idag...men allt är på 2 sätt, allt har 2 sidor, så har det alltid vart å kommer alltid å vara..tekniken går frammåt..dåligt på ett sätt, bra på andra sätt.

Själv tycker jag inte det e nåt fel på 1.6, fast jag lirar Source, bara dom fortsätter att uppdatera det långt fram så man kan lira det ordentligt.

Visa signatur

Träningslära - En mycket vettig träningsblogg!
Styrketräningstråden
Träningsjournal

Permalänk
Medlem

CS Source e fan det bästa CS

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
1. ja måste logga in vare sig det är auto eller ej.
2. ja den krashar ofta och ibland vägrar den logga in
3.Nä friends funkar inte, inte heller i gammla cs.. men lägger de till funktioner så ska det fan fungera eller?
4.Somsagt skönare förut att bara öppna självaste cs och köra utan en jävla jobbig steam.

Den enda gången jag har haft problem med Steam var när 1.6 släpptes officiellt. Sedan dess har det fungerat klockrent. Ingen av mina polare har problem med Steam heller. Du är alltså något av ett unikum.

Till trådskaparen och alla andra som tycker som honom: Kan ni inte bara sluta göra sådana här trådar. Det skapas liknande trådar en gång i veckan. Vi vet redan att ni tycker att alla CS-spelare är fjortisar som gnäller och det minsann var mycket bättre i beta x.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Medlem

Jag vill ha tillbaka mitt gamla goa cs 1.5, det var det som gjorde så att jag fasnade för cs. Men saker och ting ändras väl med tiden

Permalänk
Medlem

CS:Source är det bästa på länge, ser ingen anledning att gå tillbaks till vanliga CS 1.6.

Jag fattar inte att folk klagar så jävla mycket! Spela istället!

Visa signatur

MacBook Pro: 2.0GHz Intel Core Duo / ATI x1600 256MB / 1x1GB 667 DDR2 / 100GB SATA Drive@5400rpm