Permalänk
Medlem

WOW - Alliance Guild

Tänkte att vi kan göra som Horde killarna att hålla våran diskussion i en separat tråd.
Tydligen behövs det namn förslag så ge dem, inget är dåligt!

Hemsidan(Forum för både Alliance & Horde står det, men mest Alliance hänger där): http://gpo.mine.nu/forum/

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Bra initiativ. Jag tänkte göra en likadan tråd, fast efter vi bänkat vårt namn. Jag är i förhandlingar med Northern Alliance's gm (dom som redan hade vårt namn), låt oss hoppas att det ordnar sig.

Permalänk
Medlem

Så, vilka swecare är med i denna guild? Tyckte mig inte känna igen så många på det där forumet.

Jag velar fram och tillbaka. Lutar att gå med

Permalänk
Medlem

jag vill oxå va med i swec alliance

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Vi heter ej sweclockers Alliance längre utan Northern Light och sen finns kompanjonerna Northern Horde.
Men ett hett tips är att joina #northern-light på quakenet och snacka med Halicon och kolla om det finns platser kvar..

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Ett tips kan ju vara att döpa om forumet från "northern-light" till något mer neutralt. Iallafall om ni vill att mera horde ska vara där. (fast vi har ju eget forum )

Permalänk
Medlem

Fan vad blizzard ska förstöra det roliga. Jag hde tänkt att köpa spelet men man måste betala för att lira online?! Gah, blir ju lite förbannad av att man måste betala 100kr per månad

Permalänk
Medlem

vilken server kommer man att slira på?

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Poppen betala måste man nästan alltid göra i MMPORPGs annars skulle det vara rena förlusten för företaget som gjorde spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Fan vad blizzard ska förstöra det roliga. Jag hde tänkt att köpa spelet men man måste betala för att lira online?! Gah, blir ju lite förbannad av att man måste betala 100kr per månad

Välkommen till MMORPG-spelens värld

Permalänk
Medlem

Va är de för sorts guild en rollspells eller mer pvp?

Visa signatur

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD Phenom2 X6 1055T|GB GF GTX 460 | Corsair 4GB | SSD 40GB Intel X25-M | HD500GB Seagate ST3500418AS | |HD2TB Seagate ST2000DL003 | Corsair TX 650W PSU | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

pvp all the way

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen

[sarkasm]Fan vad Telia ska förstöra det roliga. Jag hade tänkt köpa mobilen men man måste ju betala för att ringa med den oxå?! Gah, blir ju förbannad av att man måste betala för abonnemanget med 199kr per månad[/sarkasm]

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

jag e med i alliance

Permalänk
Medlem

Hur funkar guilds?

Visa signatur

Mobo: Abit nf7-s v2.0 CPU: 2500+ (200x11.5) Gfx: 6800le flashat 12/5 1.4 HD: Maxtor 120gig
RAM: 512Mbyte DDR 400 Kylning: CPU: Vatten GFX: CPU kylare ALX 800

Permalänk
Medlem

Vad är det speciella med PvP!? Har inte riktigt förståt det.

Permalänk

wow har game masters 24/7 på alla servrarna, vafan tror du att de e gratis? allting kostar.. speciellt att hålla igång mmmorpg.

Permalänk

Whoa, ta det lungt... folk är inte vana ännu med att behöva betala för att spela.
Fast jag håller med om att man borde slippa behöva pröjsa så mycket för själva spelet. 12x100=1200 per år. Nog borde man kunna sälja spelet direkt a la Valve så det blir lite mer humant...

Visa signatur

In a rose tattoo
Signed and sealed in blood I would die for you

Permalänk
Medlem

äh, joina oss i The Nordic Alliance istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
[sarkasm]Fan vad Telia ska förstöra det roliga. Jag hade tänkt köpa mobilen men man måste ju betala för att ringa med den oxå?! Gah, blir ju förbannad av att man måste betala för abonnemanget med 199kr per månad[/sarkasm]

hehe jo

Kan förstå att man ska betala för att spela online... inga problem. Men att dom samtidigt tar betalt fullt pris för klienten kan man ju tycka är lite snikit.

Dock är spelet jävligt bra, så det ela bara att betla och ha kul

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk

På vilken server kommer ni att finnas på när spelet släpps, kanske inte är bestämt än?