Projekt billiga men "snygga mods för den nye"

Permalänk
Medlem

Projekt billiga men "snygga mods för den nye"

har ett litet projekt på G...

Tänkte att det kunde vara roligt för alla dom "nya" moddarna att få lite idéer om vad man kan göra....

har idé torka och just nu har jag inte så mycke grejjer på lager.. men jag ska se vad jag kan göra...

Kom med idéer som ni vill se så ska jag försöka genomföra dom...

Ajustja jag tänker inte göra en tryckkammare eller något annat farligt för lilla klåfingriga mig... höhö ajja lite pics

Frammifrån

Eftersom dioden jag så fint gjorde blev kass så var jag tvungen att göra en närbild.. hihi

Sidan

Underifrån

Foten som blir i plexi.... (inget plexi på nån av bilderna är grönt utan bara med gröna dioder i

Justja... kom på att... chassiet jag kommer använda är ett billigt chassie... som e relativt litet så att man kan tänka sig att man itne behöver Sjudundrande Myche plats...

Ok dags för en ny update...
Blir inte så stor då jag hade läxor igår..

Jag karvade bort dom fula utsticken för att sen kunna fylla igen hålen...

Sen var det dags för nånting som armering för spacklet...
Hittade ett galler som är till för Grov filter i luft trummor...

Sen spacklade jag lite... har ingen bild på det för mobilen dog...

Lite pics på fläckt controllern jag håller på med..

[EDIT] fel chassi på bilden Sorry

//Q

Visa signatur

Stationära - Intell Pentium 4 2.4ghz @ 3600mhz - Cooling/H2o - x800Pro - 2048DDr - /\ - Notebook (Nx7010 Upgraderad) - Intell centrino 1.6ghz - Ati radeon 9700pro 128mb Delat - 2048 ddr - Dvd burner - Wide screen - /\ - Server - AMD Athlon64 Newcastle 3000+ @ 2200mhz - 1024ddr - 3x 200gb Hdd 1x 40gb Hdd -

Permalänk
Medlem

kan bli coolt

Permalänk
Medlem

japp blir nog bra!

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk

Något bra gjorda ritningar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Q_exittor
kan bli coolt

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiker
japp blir nog bra!

Jao det får man hoppas...
Har inte allt för mycke tid över till det hära men det löser sig nog....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ramzeus
Något bra gjorda ritningar

Tackar tackar... jag tyckte dom blev ganska ok...

jajja... har inte kommit så långt.. har börjat lite på fronten med att ta bort alla dom fula "över läpparna"
men det tog slut spackel... ska köpa sprutspackel så snart jag kommit över en butik som har något sådant... OK-Q8 har nämligen slut dom !"#/¤#" så jag får väll ta och åka till någon hårdavaru affär... ska nu åka å införskaffa gröna dioder, lysrör och lite krympslang...

Ajuste bilder kommer i eftermiddag då jag hinner lägga in bilderna från mobben... min bärbara har för stunden lite för sträng bevakning så den godkänner inte bluetoothen
ajja

//Q

Visa signatur

Stationära - Intell Pentium 4 2.4ghz @ 3600mhz - Cooling/H2o - x800Pro - 2048DDr - /\ - Notebook (Nx7010 Upgraderad) - Intell centrino 1.6ghz - Ati radeon 9700pro 128mb Delat - 2048 ddr - Dvd burner - Wide screen - /\ - Server - AMD Athlon64 Newcastle 3000+ @ 2200mhz - 1024ddr - 3x 200gb Hdd 1x 40gb Hdd -

Permalänk
Avstängd

kan bli roligt att se

Permalänk
Medlem

vilket program har du gjort bilderna i?

Permalänk
Medlem

Jag diggar plexifötterna.
Lycka till

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"

Permalänk
Medlem

värkar tyvärr inte komma nån update idag då jag hade nån läxa oskriven så jag kan inte jobba så mycket idag.. får satsa på att komma med en stor imorgon då

//Q

Visa signatur

Stationära - Intell Pentium 4 2.4ghz @ 3600mhz - Cooling/H2o - x800Pro - 2048DDr - /\ - Notebook (Nx7010 Upgraderad) - Intell centrino 1.6ghz - Ati radeon 9700pro 128mb Delat - 2048 ddr - Dvd burner - Wide screen - /\ - Server - AMD Athlon64 Newcastle 3000+ @ 2200mhz - 1024ddr - 3x 200gb Hdd 1x 40gb Hdd -

Permalänk
Medlem

[oft]Leker du med Forum Quixir? ^^[/oft]

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Medlem

Update ^^

Nån som har ett tips på nån tyst 120s fläkt??
LEt me know!!
Sen vart köper man den billigaste neonen?

//Q

Visa signatur

Stationära - Intell Pentium 4 2.4ghz @ 3600mhz - Cooling/H2o - x800Pro - 2048DDr - /\ - Notebook (Nx7010 Upgraderad) - Intell centrino 1.6ghz - Ati radeon 9700pro 128mb Delat - 2048 ddr - Dvd burner - Wide screen - /\ - Server - AMD Athlon64 Newcastle 3000+ @ 2200mhz - 1024ddr - 3x 200gb Hdd 1x 40gb Hdd -

Permalänk
Medlem

ADDAs 120mm fläktar är dödstysta, av förklarliga skäl så är det här inga högpresterande fläktar dock.

Permalänk
Medlem

kan bli bra .. men ja tro de lutar åt fjasko

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Quixir
Update ^^

Nån som har ett tips på nån tyst 120s fläkt??
LEt me know!!
Sen vart köper man den billigaste neonen?

//Q

Gtek har nog de billigaste neonen

Visa signatur

"The two most common things in the universe are hydrogen and stupidity"