Permalänk
Avstängd

Nokia 3200 - Meny?

Tjenare.... I julklapp fick ja en ny mobil eftersom min sketna S/E t610 hade gått sönder. Det var en Nokia 3200. Till mina stora förvåning såg jag att huvud menyn ser ut som en jäla liten lekis teckning. Det värsta är endå att man inte kan byta tema på denna über fula meny! Så därför tänkte jag höra om det är nån här på sweclockers som har listat ut ett sätt att göra detta på?

Kort sagt: Hur byter man tema på en jäla Nokia 3200?

Bild på den fula menyn:
http://www.mobile-review.com/review/image/nokia/3200/pic9-2.j...

Tack /Holy Monk

Permalänk

Hohoho.. Hur tänkte de på Nokia när de gav den menyn klartecken för att levereras i 3200'an?

Permalänk
Avstängd

jag håller med. men vet du hur man kan fixa detta "problem" ?

Permalänk

Du köper en ny t630...:) Ne men kan man byta tema på telefonen så är det väll bara att tanka ner ett nytt som du gillar...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Avstängd

nej de går ju typ inte... :S

Permalänk
Medlem

en kompis till mig har en sån där och hon har inte såna där menyer. det är dom klassiska gamla nokia menyerna. men din kanske är brandad eller nått :S

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd

Vad betyder brändad? , Och det är sant man kan ändra meny typ, alltså lista eller "Grid" men ikonerna är iallafall lika fula..!

Permalänk
Medlem

De går utmärkt att ändra på utsendet till gamla klassiska nokia menyerna. Du gör de under Inställningar, diplayinställningar eller så var det telefoninställningar.