Permalänk
Medlem

Uppföljare?

Någon som har koll på om det kommer uppföljare till XIII och Beyond Good an Evil? Även om det kommer något nytt Indiana Jones spel?

Visa signatur

"Et nomini patri, et fili, et spiritus sancti"

Permalänk
Medlem

Att det lär komma ett och annat Indiana Jones-spel är det nog ingen tvekam om, men frågan är när bara

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma.

Permalänk

jag har inte en aning men jag hoppas VERKLIGEN att det kommer en uppföljare till XIII då det är ett av dom bästa spelen jag nånsin spelat!

har ni inte lirat XIII - do it

Permalänk
Medlem

Skulle det då heta XIII 2 eller XX?

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-- Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989

Permalänk
Medlem

Beyond Good & Evil lär dessvärre inte få en uppföljare då det inte sålde särskilt bra. Synd då det är riktigt välgjort spel och en av mina favoriter bland Xbox-spelen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kroax
Skulle det då heta XIII 2 eller XX?

XIV skulle det bli isådana fall

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem

Lär inte komma ett XIII, då spelet sög?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

XIII ägde med det slutet borde det komma en Uppföljare lr???

Visa signatur

Intel Pentium4 3.0 ghz |1024 RAM | Ati Radeon 9800XT | 21" LCD Skärm | 250 GB Hårdisc | Creative Sound blaster audigy 2 | 3dmark03:6500 p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealZion
XIV skulle det bli isådana fall

Ah, sant, tänkte lite för snabbt där

Visa signatur

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
-- Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989

Permalänk
Medlem

Eller så kanske dem gör dem 12 första spelen i serien innan dom gör en uppföljare...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kroax
Skulle det då heta XIII 2 eller XX?

Det skulle nog hete XIII 2 eftersom den baserar sig på en seriebok som heter XIII.
Jag hoppas också på en uppföljare till Beyond good and evil.

Permalänk
Avstängd

XIII är fan skitkul. spelade igenom det på två dar. hoppas verkligen på ett uppföljare. Jag måste bara få reda på vem nummer I är.

Visa signatur

Workstation:: DFIut NF4 SLI-D - Radeon x850 - AMD 64 venice 3800 - 2048mb ram - NEC 3520A - Maxtor extern 160gb - Seagate baracuda 200gb - Windows pro x64
Server/lek:: Intel p4 2000+ - Geforce 3 Ti 200 - 512mb ram

Permalänk

FAAAAAAAAN, tänkte ju beställa Beyond Good and Evil från CDON, de har vinterrea... Kostade 169 och jag tror det var originalförpackningen, alltså ingen ful budgetutgåva. Men självklart finns det inte kvar när jag går in och tittar nu.

Det blev faktiskt månadens spel i PC Gamer i december. 2003 då.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk

Man kan ju hoppas på en efterföljare på Beyond Good & Evil, och att man inte kallar den första för "Beyond Good & Evil 1" överallt sen.. fast det vet nog bara Ubisoft. Om det kommer, alltså.

Visa signatur

"Dagarna och kvällarna då lever jag, röppni fälls, örr ur i knön, och gniblisåå, på kvällen..."

Permalänk
Inaktiv

sammekiller får man ej reda på vem I är i slutet eller?

Permalänk
Medlem

Om jag inte helt fel men sa de inte att ett BG&E2 skulle komma?

Permalänk
Medlem

Alltså... Slutet öppnar ju absolut för en uppföljare.

*SPOILER*

Det slutar ju med att hon besegrar ondskan och får tillbaka barnen. Allt är frid och fröjd men då börjar en lömsk musikslinga och man ser att grisen fått en grön utväxt på handen och ser lite skum ut.

Visa signatur

"Et nomini patri, et fili, et spiritus sancti"