Permalänk
Medlem

Kylfläns på 6600GT

Tjenare,
jag tänkte köpa ett XFX 6600GT och jag har just nu ett vattenblock på mitt ti4200 som jag gärna skulle vilja återanvända på det nya kortet, så frågan är om det är någon som vet ifall nvidia har samma monteringshål på 6600GT som det var på de gamla korten ?

Permalänk

Nej, det vet jag inte.

Visa signatur

hatar att nedgradera sig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bengt Nilsson
Nej, det vet jag inte.

Moget inlägg. Skulle det vara kul med ett forum där alla som inte vet svaret på frågrona skriver "Nej", "Vet inte"?
För att få lite ordning på forumet räcker det med att skriva om man har ett vettigt svar.
Om man ställer en fråga i forumet så vi i allefall jag ha svar av folk som vet, och inte av någon som säger "nej, vet inte, jag tror" mm.

Visa signatur

X2 4200+ Zalman 7700-alcu, 2048 Mb Corsair xms 4400, Asus A8N SLI-Delux
XFX 7800 GT med ac nv5, Corsair 520W.

Permalänk
Medlem

Du kan väl fråga nån som säljer korten om de har hål som liknar det på ditt gamla graffe?

Munken, hur korkad är du
Du gjorde precis samma sak som Bengt Nilsson gjorde och som du sa man inte skulle göra

Visa signatur

In a world in which we are all slaves to the laws of gravity, I'm proud to be counted as one of the freedom fighters.
http://www.fallskarm.com

Permalänk
Medlem

Ja, eller kanske någon som har ett 6600GT skulle kunna vara snäll och mäta avståndet mellan hålen på sitt kort ?

Skulle uppskattas väldigt mycket

Permalänk
Medlem

på undersidan kan du ju mäta.

Slipper du pila bort ngt!

Permalänk
Medlem

Ja, alltså, jag vet hur stort avstånd det är på mitt eget kort, men inte hur stort det är på ett 6600GT, så om någon skulle kunna vara snäll att mäta på sitt så skulle det uppskattas!