Permalänk
Medlem

I värsta fall kan man väl föra över mp3 via BT från kusinens S700?

Visa signatur

Guns dont Argue..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feffe
Ok.. tack.. får spana.. Det där med USB sladden då, det är ingen idé eller?

Ska dra å införskaffa mig en D500 idag efter jobbet..
Svider i plånboken men jag hoppas den är värd det...

är ingen vanlig usb mini kontakt, i alla fall så passar inte sladden ja har till kameran (usb mini) in i nallen. bor i uppsala om det nu skulle spela roll (någon frågade var jag bodde).

jag kör med msi dongle som jag haft i 2-3 år. köpte den till min P800 jag hade precis när den kom ut. har aldrig haft nå problem, vare sig det gällt nokia, SE elelr samsung .

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Intressant.. Då vet jag iaf.. Spana in D-Links dongle.. Nån som vet om den funkar...
Hursomhelst så har jag införskaffat luren nu iaf. En silvrig blev det... Den är riktigt slick, ska bli kul å testa den!!

EDIT:
En dum grej jag upptäckt, vet inte om det ska vara så.. Hursomhelst så verkar inte larmet gå igång om man har telefonen avstängd under natten, har prövat både morning call och alarm men inget går igång kl 06.30.. Sen när man sätter på telefonen så indikerar den om alarm kl 06.30.. Om det ska vara så är det riktigt puckat eftersom alla vettiga telefoner kan larma fast dom är avstängda... Någon som vet om det ska vara så??

Edit:
Inte verkar den kunna klara köra både vibrator och polyfona signaler samtidigt som nån sa innan.. vibrerar alltid innan signalen för mig.. inställningar hjälper inte..

Visa signatur

Guns dont Argue..