Permalänk
Medlem

Tja, har man väl lärt sig den är det säkert skitbra, men, gå en 2 månaders kurs eller nått lär nog behövas...

Permalänk

Ser lite... ehm.. ovanlig ut kanske.
Men en sådan där sak måste provas!

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Den skulle jag ha kastat efter några dagars försök att lära mig använda den ;

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av voleyro
Den här prylen kanske kommer att passa till de handikappade personer som har svårt med t-bord och mus. Iställe att rulla fram datorn, och sätta t-bordet och musen obekvämt på sängen eller soffan eller vart de än befinner sig, så kommer denna att vara ett passande lösning för de.

Exakt !! Den måste vara toppen för rullstolsbundna som kanske har svårt att komma fram till ett vanligt skrivbord .

Visa signatur

AMD 64 3400+,1024 Ram , 256MB Radeon 9800 XT

Permalänk
Medlem

Kul pryl, dock måste jag säga att han skulle varit ganska död om jag satt med mitt vanliga tgb + mus i en D3-match mot honom
Då är han ändå en erfaren användare av den där mojängen...

Visa signatur

Abit KN8-SLI, XFX 7800GT,1 x Crucial Ballistix 1024MB pc4000 (En till på ingång), A64-X2 3800+@250x10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wufflon
Kul pryl, dock måste jag säga att han skulle varit ganska död om jag satt med mitt vanliga tgb + mus i en D3-match mot honom
Då är han ändå en erfaren användare av den där mojängen...

om en äkta gamer skulle lära sig att använda den så skulle han nog ta dig med den..
Gamepad är ganska överlägset när det gäller spel om man kan använda den..

men det lär ta ganska bra tag att lära sig att använda den..

Visa signatur

K4 Jägare är härliga människor. Varför får inte rika människor bli rikare. Ja till EMU
We live for the one, we die for the one'
(Loggar man inte ut får man en extra rad i sin signatur :-) /VaCUm)

Permalänk
Medlem

Jag tror den kan vara toppen i fall man vill spela dator som man spelar konsoll (huvva, jag tog det fula ordet i munnen).
Tänk att man har en 42-tums plasmatv och sitter i soffan å lirar KOTOR 2 men en sådan, det skulle inte va dumt.

Permalänk
Medlem

kotor2 funkar ju utmärkt med en xbox kontroll i handen annars...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ripleyonline
ser lite stelt ut när han spelar doom3 eller?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kamelbarn
Exakt! Han står bara still som ett kanontorn så fort han ska skjuta, heja.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wufflon
Kul pryl, dock måste jag säga att han skulle varit ganska död om jag satt med mitt vanliga tgb + mus i en D3-match mot honom
Då är han ändå en erfaren användare av den där mojängen...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Redemp

Iom att den har en trackball för höger tumme så kan man med lite träning sitta och köra vilket fps spel som helst utan problem.

Synd att han inte använder trackball funktionen i demonstrationen för Doom 3.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gi][Gurra
något av det dummaste jag har sett......dagens/månadens/årets flopp?

Jag trodde det alltid var DDR varje år?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
kotor2 funkar ju utmärkt med en xbox kontroll i handen annars...

HUVVA

Permalänk
Medlem

man lär ju få rätt utslitna tummar med den där ändå... pekfingrarna har 4 knappar vardera... resten två. men tummarna har ju över 14 olika knappar var att hålla reda på. :S

Visa signatur

Wiee...

Permalänk
Medlem

Oy, klaga inte på DDR, skitbra sätt och träna på utan att bryta "den digitala livsstillen". ;D

Jogging är såå 90...

Visa signatur

Close the world. Open the nExt.

Permalänk
Medlem

Dom kunde ju åtminstone ha tagit nån som KAN spela för att visa upp den där prylen, så som det såg ut nu så suger den ju verkligen till spel, han rörde sig aldrig åt mer än ett håll åt gången, såg verkligen skumt ut.

Men till att skriva på bärbara datorer & handdatorer, så verkar den ju funka bra.

Permalänk
Medlem

1. den ser klumpig ut
2. den var ful
3. den var,,, Ja ful
...
4. Den är så ful att den ser grymm ut!:D

Den funkar nog om man orkar/vill lära sig:)

Permalänk
Medlem

6st shiftknappar?

Permalänk

Den vill jag ha till HTPC:n!!!

Permalänk
Medlem

Alphagrip

Haha se på hans som demonstrerar Alphagripen, urtypen för en amerikans idiot

Visa signatur

Lady Hear me Tonight :)

Permalänk
Medlem

http://www.datahand.com/

tycker bättre om denna i så fall

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loefet
http://www.datahand.com/

tycker bättre om denna i så fall

Måste man inte ha den på ett bord?

Permalänk
Medlem

Nej tack!

Permalänk
Medlem

Har tänkt på en sån ett tag och nu kommer den! Nice. bara det att jag inte har lärt mig att skriva rätt på det vanlig T-bordet... pinne som styr är ju inte riktigt lika precist som en kula... man lär sig kulan rätt bra. Efter en del utveckling kanske den kan funka att spela med oczxå.

Man kan nog bli fett med snabb på att skriva med en sån skulle jag tro. Men jag tror på andra knappar.. annan sort.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3500+ 939, ABIT AV8 , Saphire 9800pro 128Mb, 2x512 Kingston PC3200DDR, 80+200Gb hdd, CD-RW, Chieftech dragon chassi. Kolla galleriet!

Permalänk
Medlem

Ingen annan än jag som kom och tänka på att det inte finns å-ä-ö på den?

Permalänk
Medlem

Ärligt talat är det nån av er som är bra på att spela FPS med trackballmus?

Visa signatur

/AMD 2400+ 512MB Radeon 9600 PRO fireblade
//Acer 5024

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xNp^
Ingen annan än jag som kom och tänka på att det inte finns å-ä-ö på den?

Ajjjjj...där rök mina planer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av riwa
Ärligt talat är det nån av er som är bra på att spela FPS med trackballmus?

på bara en vecka är jag hyffsad i halo med trackpad, kan inte tänka mig att trackball är svårare om man bara lär sig den.

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Bra produkt men inget för mig. Jag har inte äns behövet av ett trådlöst tangentbord. Dessutom va väll inte den där trådlös? Han var ju tvungen att ha USB-kabeln i hela tiden. Det var nog det sämsta med den enligt mig. Varför stå 1,5 meter från datorn när man kan sitta...

Permalänk
Medlem

Till skillnad från de flesta tror jag att själva idén med en kontroll som man håller i istället när man skriver är väldigt bra. Kan man ju skriva uppochner och överallt. Sen ser ju dock den här inte alltför skön ut.

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kxdude
Bra produkt men inget för mig. Jag har inte äns behövet av ett trådlöst tangentbord. Dessutom va väll inte den där trådlös? Han var ju tvungen att ha USB-kabeln i hela tiden. Det var nog det sämsta med den enligt mig. Varför stå 1,5 meter från datorn när man kan sitta...

Som sagt så verkar den underbar när man fipplar med HTPC:n i sängen eller liknande.

Kabeln är förresten 10' dvs ~3m.

Permalänk
Medlem

om man väl lär sig den där har man väl glömt hur ett vanligt tgb funkar =PP

aj stackars fingrar.. den bör heta polygrip ist =S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xNp^
Ingen annan än jag som kom och tänka på att det inte finns å-ä-ö på den?

Spelar inte så stor roll då de knapparna som är å, ä och ö sitter på undersidan (; : och ] eller vad det nu är), dvs man ser dem ändå inte.

Idén är riktigt fräsh, jag gillar den skarpt! Måste vara underbart att slösurfa med.