Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

StarWars - Republic Commando

Permalänk
Medlem

Rupublic Commando var rätt så bra men det var allt för liten speltid. Grafiken var ok, men man det fanns ingen AA, som skulle gjort spelet mycket snyggare. Lite konstigt till ett sådant nytt spel!

Permalänk
Avstängd

klarade av den för 10min sedan och är bara besviken på slutet, annars jäkligt bra spel

Absolut bästa A.I hittils och då tänker jag på teamet... Raindow 6 och Có med delta force (listan kan göras lång) suger ju lammballe

Battlefront var ju dynga med

Kort? näää, doom3 och hl2 var korta

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3

Absolut bästa A.I hittils och då tänker jag på teamet... Raindow 6 och Có med delta force (listan kan göras lång) suger ju lammballe

Måste nog hålla med dig där när jag tänker efter så är det första gången i ett FPS som man helt kan lita på ens medarbetare. Visst spelet var stundtals lite väl enkelt även på svåraste nivån medan vissa moment var nästintill omöjliga att klara av. Men att det stundtals var enkelt tja vad ska man säga, man var en grupp av commandos dvs de bästa av de bästa så det är klart att det går fort frammåt då

Och attityden hos ens killar var helt underbar, hur de kommenterade och hade sig när de krigade lös på allt elände som kom i ens väg. Jävligt coolt när de kom i närstrid med någon fiende och började slå och spaka ihjäl dem istället samt ibland när de halv slagit ihjäl någon så slänger de ner fienden på marken och skjuter ett "nåda skott" för att göra slut på det helt. Så jävla coolt och mycket med attityd.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janeway
Rupublic Commando var rätt så bra men det var allt för liten speltid. Grafiken var ok, men man det fanns ingen AA, som skulle gjort spelet mycket snyggare. Lite konstigt till ett sådant nytt spel!

Stäng av light bloomen så borde du kunna sätta på AA. För det går väl att ta bort bloom i RC? Jag har inte testat

Permalänk
Medlem

Håller på att varva om det för andra gången, fortfarande lika kul

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skinnkalsonger
Stäng av light bloomen så borde du kunna sätta på AA. För det går väl att ta bort bloom i RC? Jag har inte testat

Aha - jag hittade AA nu. Nu blev spelet snyggare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kung_new
Måste nog hålla med dig där när jag tänker efter så är det första gången i ett FPS som man helt kan lita på ens medarbetare. Visst spelet var stundtals lite väl enkelt även på svåraste nivån medan vissa moment var nästintill omöjliga att klara av. Men att det stundtals var enkelt tja vad ska man säga, man var en grupp av commandos dvs de bästa av de bästa så det är klart att det går fort frammåt då

Och attityden hos ens killar var helt underbar, hur de kommenterade och hade sig när de krigade lös på allt elände som kom i ens väg. Jävligt coolt när de kom i närstrid med någon fiende och började slå och spaka ihjäl dem istället samt ibland när de halv slagit ihjäl någon så slänger de ner fienden på marken och skjuter ett "nåda skott" för att göra slut på det helt. Så jävla coolt och mycket med attityd.

Bästa kommentaren är lätt:

Sev: Damn, I can't believe it!
62: What is it Sev?
Sev: I lost count of my kills!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bruticus
Håller på att varva om det för andra gången, fortfarande lika kul

Samma här!! Det roligaste jag har spelat på ett bra tag nu!

Permalänk
Medlem
Citat:

Kort? näää, doom3 och hl2 var korta

Uhh var D3 kort? SLUTA NYTJA KONSTIGA SVAMPAR!

SW:RC Var bra men för kort. Bra känsla fast det var lite svårt och få igenom vissa strategier då AIn skulle vara dum.

Visa signatur

Close the world. Open the nExt.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [lum]
Uhh var D3 kort? SLUTA NYTJA KONSTIGA SVAMPAR!

SS:RK Var bra men för kort. Bra känsla fast det var lite svårt och få igenom vissa strategier då AIn skulle vara dum.

SS:RK? SW:RC skall det väll ändå vara?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Aye!

<--- måste sluta posta när han är yrvaken.

Visa signatur

Close the world. Open the nExt.

Permalänk
Medlem

Grymt roligt spel. Gillar speciellt rösterna.
Exempelvis när en av mina commandos skulle använda en datorkonsoll och säger: "Fear my leet hacking skills!"

Permalänk
Medlem

Fast Sev är ju helt klart den coole i gänget ... hoppas det dyker upp en uppföljare snart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mud
Grymt roligt spel. Gillar speciellt rösterna.
Exempelvis när en av mina commandos skulle använda en datorkonsoll och säger: "Fear my leet hacking skills!"

Var det inte mer så här: "Fear my l337 hackzor skillz"? :p;)

Permalänk
Medlem

Det stämmer! ...så jävla bra!

Permalänk
Medlem

Har nu spelat hela tiden sen runt kl 8 och måste säga att spelet är snyggt och kräver inte så mycket heller, AIn verkar väldigt bra med.

Hjälmen är med riktigt coolt och jag har inte hittat något dåligt än

Permalänk
Medlem

jag har hittat en dålig sak... hjälmen går o ta bort!
+ att ibland när jag dör själv o beordrar en kompis o heala mig så buggar AI-n ur!
Dock måste jag säj att det är det spel som utnyttjar unreal2-motorn bäst hitintills....

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5