Permalänk

CS problem!

Jag laddade ner några skins till vapnen från csbanana.com. men när jag öppnade CS så kunde jag inte connecta till någon server eller creata en egen server. Så jag försökte ta bort skinsen, menlyckades inte så jag avinstallerade steam och tog bort allt från steammappen. Sen när jag hade intestallerat det igen utan att ladda ner något till det, så kan jag inte connecta till några servrar eller creata något game. Det bara stannar under Precaching Resourcces..

Någon som kan hjälpa?

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Avstängd

lol... d du ska får bara köra skinz som finns me i reglerna annars e d olaglit för det räkna som fusk... gl hf du e bannad

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
lol... d du ska får bara köra skinz som finns me i reglerna annars e d olaglit för det räkna som fusk... gl hf du e bannad

Översättning till svenska uppskattas.

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk
Medlem

"gl hf du e bannad"

Vad betyder det där?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Semjonov
"gl hf du e bannad"

Vad betyder det där?

gl hf
Glad liten huvudlös fisk du är bannad

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
lol... d du ska får bara köra skinz som finns me i reglerna annars e d olaglit för det räkna som fusk... gl hf du e bannad

Han är inte bannad. Hade han varit bannad så hade han inte kunnat komma in på sitt steam acc (rätta mig om jag har fel) Sen får man använda andra skins till vapen, finns väl inga regler för det.

Visa signatur

"Hörru, som chef tycker jag det ser illa ut."

Permalänk

Excuse me! Svara på min fråga. Skit i serios han har roligt.

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
Excuse me! Svara på min fråga. Skit i serios han har roligt.

Nja, när han skriver sådär så tar han i från tårna. Han är duktig nu. När han börjar jiddra om "haxxa cfg" och hans väldigt utförliga "100 fps gajd!!1111ONEONEONEONE" är det dags krypa ned under täcket igen.

Nej, du är inte bannad från Steam. Det skulle stå. Avinstallerade du Steam ordentligt? Och har du kollat inställningarna, så du inte missat nåt där?

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1