Permalänk
Medlem

Naruto GNT3!

Jag och några av mina vänner funderar på att anordna en "Naruto Gekitou Ninja Taisen 3"-turnering och undrar hur stort intresse det finns för det.

Beroende på antalet deltagare så gör vi cuper med eller utan tillhörande gruppspel. Om tillräckligt många vill spela lag (2 mot 2) så kan det gå att fixa också.
Turneringen kommer troligen att hållas någonstans i Sundsvall.

Dockan (Karasu), hunden (Akamaru) och Itachi är bannade, dom är alldeles för psyyychoooo!

Om ni har frågor, synpunkter eller bara är sugna på att vara med, svara bara i tråden så diskuterar vi det som kan diskuteras.

För tillfållet har vi bara tillgång till 1 Gamecube, 1 Narutospel och 1 TV, så dom som har tillgång till dessa att ta med får gärna säga det. Det är inget krav, men det vore bra för att väntetiden ska bli så liten som möjligt.

Märk väl att det här är bara till för intressekoll för att se att det är tillräckligt med folk som vill spela och för att få veta hur folk vill att turneringen ska byggas upp. Om intresse finns så återkommer vi med mer detaljerad information senare.

Permalänk
Medlem

finns det i sverige eller måste man importera

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Man måste importera från japan, men i turneringen står ju vi för spelet.

Det kanske ska nämnas att det är ett gamecubespel, för dom som inte visste det.

Permalänk
Medlem

erhm.. kul att vara med i en tunering man aldrig lirat spelet?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Hmm...
väldigt intressant, jag är med om det blir något

Visa signatur

[size="1"] Intel Pentium 2.54 Ghz- Geforce 4 Ti 4600-Soundblaster Live 2! 6.1- 120 GB Barracuda IV-256 PC2700 512 DDR-WinXP Home[/size]

Permalänk
Medlem

Synd att jag bor så långt från Sundsvall, annars hade jag varit med. Älskar Naruto-serien, satt senast för några timmar sedan och kollade igenom gamla avsnitt.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Tja, som jag sa på ett annat forum (loading.se) så är vi öppna på förslag om vart det ska hållas. Dock får vi då svårt att ordna lokal och sånt, men om någon från den orten kunde hjälpa till med sådant, så är vi ganska mobila av oss.

Permalänk
Medlem

Jag hade kunnat vara med ifall ni hållt er i nedre halvan av skåne
Har själv Naruto GNT 3 så det spelas rätt friskt här.

Men det känns inte så jävla poppigt att ta sig över halva landet för att typ 1 dags spelande.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.