Permalänk

Film på P910i

Hejsan!
Jag undrar hur stor blir en film på ungefär 800 mb om man komprimerar och donar så att den går och se på P910i med de där programmet kommer ej ihåg vad de heter men..

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

bör bli rätt så litet eftersom en mobil kan inte visa särskild hög upplösning och tja vet inte exakt men har du 256mb eller 128mb så sägs det att en 90min film ska få plats.

Permalänk
Medlem

Dom brukar platsa på ett 128mb minneskort

Permalänk

Så de blir ungefär 128mb stort?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

Ja..

kolla in www.esato.com 's p910-forum. Där finns det länkar till filmer om du kollar i nån tråd.

Permalänk

Måste bara fråga en sak till, Hur stor är pris skillnaden mellan P900 och P910i nya? Om vi säger så här. Jag kanske har fixat en P900 som jag får nästa vecka av min far. Den är då lite begagnad hans jobbarkompis hade den men ville inte ha den längre pga att den strålar för mkt. Hur mkt får man för en P900 med alla tillbehör med begagnad? Och vad är de billigaste man kan få en P910i ny för ?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

2000 kan du nog få för p900.
3500 är väl det mindta du får ge för en begagnad p910.

Permalänk

Okej då var de som jag tänkte då, för priserna på P900 på blocket ligger ju ungefär på 3000 men då får dom inte den såld va ?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

Mjo, det är möjligt. Om du har alla tillbeör och telefonen är i fint skick så kan man ju testa att lägga ut den för 3000. Jag gissade bara på 2000

Ser nu också att på tradera så går p900 för 2500-3000kr.

Permalänk

Okej. Alla tillbehör förljer ju med. Men är de värt att lägga mellan pengarna till en P910i ?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

Mja, det är inte så jättemkt skillnader mellan dom båda. Men p910 har bättre minne så den är inte lika slö.
Jag har inte ägt en p900 så jag kan inte uttala mig riktigt.
p910 är grym iaf (fast jag ringer aldrig med den)

Permalänk

Vad ringer du med då ? Vad använder du den till ?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

jag ringer inte alls
Det är min dyra leksak. Använder den inte till något speciellt för tillfället. Testar något nytt spel då o då. Vill ha ett lite större minne så jag kan se film.
Ska till sommaren skaffa en GPSmottagare och program så jag kan använda den i båten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H@sse
jag ringer inte alls
Det är min dyra leksak. Använder den inte till något speciellt för tillfället. Testar något nytt spel då o då. Vill ha ett lite större minne så jag kan se film.
Ska till sommaren skaffa en GPSmottagare och program så jag kan använda den i båten.

Okej. Men jag ska nog skaffa mig en P910i sen. Säljer den där dyrt och fixar så jag kan köpa P910i billigt av någon : ) Men alltså vad är skillnaden förrutom Memory stick duo Pro och qwerty tangentbordet och fler färger i skärmen ?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk

Större ram-minne..
Ingen annan större skillnad vad jag vet..

Visa signatur

Säljer lite prylar på
http://jocke2k.myftp.org

Permalänk

Aha vilket gör att den kan spela upp större filer? Hmm de kan ju isf betyda att man måste ha en P910i för att spela upp filmer.

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

Ang filmer på P910i så har jag gjort en guide här på forumet för ett tag sedan,, sök,

Visa signatur

p910i, iPod 4G 20Gb,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SimonWeb.se
Aha vilket gör att den kan spela upp större filer? Hmm de kan ju isf betyda att man måste ha en P910i för att spela upp filmer.

Du kan köra igång fler program samtidigt utan att telefonen blir sirapsseg, vilket den tyvärr endå blir lätt i p910an. Men man får då och då stänga av alla program med ett program som heter Sman.

Permalänk

Hur många program kan du ha igång innan den blir seg ?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

Det är lite olika. Vid närmare eftertanke så kan man ha igång rätt många program, jämfört med p900.
Men det som drar mycket minne är uppspelning av mp3or. Man kan t.ex inte sufra samtidigt som man lyssnar (= konstigt ljud)

Permalänk

Hmm men de låter som att de är värt att invenstera i en P910i. Men grejjen är ju den att jag får känslan av att om jag köper dne nu så kommer efterföljaren till P910i månaden efter eller nått. De står ju på internet att den kommer i november eller nått så man får väl hoppas på de då : )

Vad menar du med konstigt ljud ?

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

Om man surfar eller belastar telefonen på nått sätt när man lyssnar så "laggar" ljudet... hackar o har sig..

Om du köper din p910 nu kan du alltid sälja den när den nya kommer.
Du kommer inte kunna köpa den för samma pris som du får ge för en p910 idag iallfall.

Permalänk

Okej.

Nej de är ju faktiskt sannt. Men saknar du wlan och 3G på din P910i?

Visa signatur

Iriver H10 20gb