Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sp0rkmeister
EDIT: Och nej, ni väljer inte när jag stängs av, vill jag komma in gör jag det. Även om Castor bannar hela min IP-range.

Massvis av respekt på Sweclockers-scenen i det där uttalandet

Permalänk

Lägg ner FreddyKrueger!

Visa signatur

∞ Not my cup of tea ∞

Permalänk
Medlem

Men kan ni inte bara dra eller, hur svårt är det. Sluta spamma ner speldelen nångång.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Freddykreuger, det där var lågt

Visa signatur

[Nf7-s v2][Xp1700+ Tbred-B Jiuhb 2086@1.72vcore][Volcano 9@2500rpm][512mb twinmos pc2700][Abit siluro G4 ti4200 64mb][Ibm 120gxp 120gb, 2x80gb]ICQ:39526420 MSN/mail:per.bjore@telia.com I intend to live forever or die in the attempt. Kör Civic -92 sohc VTEC

Permalänk

Re: Payback is a BITCH!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FreddyKrueger
Ett onödigt inlägg och tilltag.

Nu ser jag att det kanske inte var så dumt att lägga ner ÖÄ trots allt.

Visa signatur

forum.leetfik.com

Permalänk
Medlem

Re: Re: Payback is a BITCH!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
"Lol". Nog att det var lite gay att ta bort ÖÄ, men det där är ju.. Karategay.

Ta bort citeringen då inlägget är raderat, så slipper det synas så att säga.

EDIT: Redan gjort såg jag nu.

Visa signatur

[Arrogance]-[5800X+6900XT]-[Win10]

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Payback is a BITCH!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sYph
Ta bort citeringen då inlägget är raderat, så slipper det synas så att säga.

Det behövdes inte x)

EDIT: men, sluta posta så fort. Man hinner ju inte med.

Permalänk
Medlem

Det var synd att ÖÄ togs bort, det var roligt att sitta där..
Snälla moderatorer, ta upp ÖÄ igen!

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk
Medlem

Jag tyckte det var kul att efter gjort lite inlägg i Hårdvaruforumet att knalla vidare till ÖÄ. Där kan man sitta o läsa alla nötter (som erkänner det ena och det andra) till omvärlden, har skrattat mycket. Jag gillade kombinationen skarpt men efter att ha varit här i 5 år så får man väl dra vidare. Yttrandefriheten här drogs in för ca 1,5 år sedan och folk tvingas nu till självcensur. Har aldrig fått en anmärkning fast jag ibland har velat delta i debatter och idiotförklara folk, vilket jag tycker är min rättighet.
Är mycket besviken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [krook]
Detta är det bästa som har hänt swec på många år.
Äntligen kan det bli lite klass på forumet igen.

Vad stör det dig att ÖÄ fanns? Du är ju inte tvingad till att läsa där!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Varför tog de bort Övriga ämnen?

och när?

Dålig Stil!

Vid 11 tiden imorse.. Jag var själv en av de som fick se ÖÄ en sista gång :(..

Permalänk
Medlem

Defintivt synd att ni tog bort ÖÄ, men jag tycker det är oskäligt om än att jag har viss förståelse för varför.
Min Swec-tid lär minska, men jag försvinner nog aldrig helt härifrån.

Visa signatur

Indigoue hatar dubbla negationer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloseShave
Vid 11 tiden imorse.. Jag var själv en av de som fick se ÖÄ en sista gång :(..

Döm av min förvåning när jag uppdaterade huvudsidan och en forumsdel försvann

Permalänk
Medlem

Helt rätt att ta bort ÖÄ.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk

nu blev forumet genast tråkigare

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patienten
Helt rätt att ta bort ÖÄ.

Och ändra din signatur, ÖÄ kommer visst sakna mig.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Plexus
Sweclockers är ingen rättighet för alla?

Förstår inte varför du beskyller moderatorerna för det här. Om det vore så "elitistiskt" som du påstår så borde vi väl alla vara varnade och avstängda? Kanske dags att svälja stoltheten och erkänna att det finns gott om användare som inte kan bete sig som folk?

Konstigt att vissa av oss aldrig har haft några problem med moderatorerna trots att vi tillhör dom som är mest aktiva.

Det elitistiska ligger i att moderatorerna avskyr ÖÄ eftersom dom anser att det är för välbesökt i förhållande till de andra forumen, det förtar deras känsla av att moderera ett riktigt 'nörd-forum'. Att det skulle vara dåligt uppträdande där har använts som förevändning för att förstöra ÖÄ så länge jag kan minnas (även på den tiden då sweclockers hade annan färg), sura moderatorer tar upp frågan lite då och då oberoende av hur det faktiskt ser ut på forumet. Skulle ÖÄ vara mindre välbesökt skulle det få finnas kvar även om hela forumet bara bestod av rent skräp eftersom det inte skulle utgöra något hot mot 'nördigheten'.

Permalänk
Avstängd

jag tänker sluta använda swec som många andra! Det var roligt med ÖÄ!
Nu kan man verkligen säga att swec bara blir värre och värre och nu när ni tar bort ett forum! Blir att gå över till www.64bits.se GÖR DET NI OCKSÅ!

Permalänk
Medlem

re

Jävligt dumt att ta bort ÖÄ. Tror Sweclockers kommer dö ut som publikt forum och återgå till att vara ett "nördforum". Kanske det Sweclockers vill men utan ÖÄ kan jag säga att detta forum inte skulle blivit stort.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cure
Hur många är det från 2001 som fortfarande hänger här?

Få se.. Det blir du, jag, Sim, ilja och några moderatorer. Det hade fanimig blivit intressanta diskussioner...

FFS.. Jag är ju här ^^.

Inför nån jävla gräns för ÖÄ. Man borde som någon nämnde, bara kunna skriva där om man varit registrerad i 2-3 månader.

Tillbaks med ÖÄ och följ mitt förslag. Forumet kommer dö!
Hur ofta orkar man snacka om överklockning en sen natt när man inte kan sova?
Däremot orkar man läsa någons historia om någon milf dom raggat upp

Vem håller med mig?

Permalänk
Medlem

Gråter ni fortfarande små barn, wuuuääääh.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

Re: Re: Payback is a BITCH!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FreddyKrueger
får fan uttrycka min hat!

Är du man nog att publicera din egen bild med namn och telefonnummer?
Vi kanske har vissa synpunkter över ditt uppförande här på forumet.

Visa signatur

Dell Studio 1749

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Men kan ni inte bara dra eller, hur svårt är det. Sluta spamma ner speldelen nångång.

Är du en wannabee-moderator med spam-rättigheter eller?

Själva övriga ämnen får gärna vara borta ett tag, men lägg tillbaks underforumen, inkl trådar och inlägg...

Visa signatur

Asus Strix ROG X570-F, Ryzen 9 5900X, 32GB DDR4 3600MHz, Asus RTX 4070 Ti Super TUF Gaming, 1TB Samsung 980 Pro, 1TB Samsung 970 Evo Plus, Acer Predator X34A 3440x1440 100Hz.

Permalänk
Medlem

Nog för att jag vill ha kvar ÖÄ.. Men det där med att lämna ut deras telefon# var att gå för långt.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Gråter ni fortfarande små barn, wuuuääääh.

2004-08-06

Du är noob och borde vara tyst.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk

Jävlar va snabbt telefonnummrerna försvann. Btw, så var edins nummer fel. Han bor i göteborg och inte örebro.

Visa signatur

Det man inte vet, har man inte ont av.

Människan är fortfarande i beta-stadiet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zaranthustra
Nej, så länge jag har hängt på ÖÄ har det varit under attack från elitistiska, stroppiga nörd-moderatorer vars största stolthet i livet varit att få moderera ett datorforum och känna sig riktigt duktiga och ansvarsfulla, känna sig som riktiga super-moderatorer.

När ÖÄ fanns var det ju inte lika häftigt eftersom det inte bara var ett dator-forum dom modererade utan även en helt vanlig community (det kan dom ju inte skryta om för sina vänner på gruppterapin för asperger-handikappade).

Förhoppningsvis så var det där inlägget självsanering

Permalänk
Medlem

Det är illa nog att FreddyKrueger smutskastar en av de bästa filmserierna med hans namnval, men att hota med telefonterror för att en virtuell lekplats stängts ner för att några av barnen inte kunde sluta vandalisera är ju bara pubertalt.

Skaparen (och han som gjorde 90% av all utveckling) av det MUD jag spelar på slutade för att en misnöjd spelare telefonterroriserade honom och väntade utanför hans lägenhet när han gick till jobbet osv.

Till slut fick han flytta från Stockholm eftersom besöksförbudet inte hjälpte.

Edit:
Dessutom, är det verkligen så att alla regelbrott skedde i ÖÄ?

Tycker mig se regelbrott mot piratkopieringsregeln flera gånger om dagen i Spel delen.

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem

Tror nog swec kommer få minst ett drop på 40% av besökare pågrund av detta

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Nej jag tycker bara det ska bli skönt att bli av med er så forumet blir trevligt.

Billy Bob: Ska jag hjälpa dig torka tårarna lille vän?

Visa signatur

infowars - prisonplanet