Permalänk

Kan man inte bestämma sig ska man ta Druid. Inte så utrustnngs-betoende men ruskigt rolig och omtyckt i instancer.
Jag brukar vara Maintank+Secondhealer samtidigt. Ressar prästen om han dör under en fight och Mark of the Wild finns det ingen som ogillar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mackan86
Nödvändigt att göra 2st rogues?

Som jag skrev, använde Bartuc först och drog upp henne till lvl 49. Men då insåg jag hur mycket jag saknade att vara gnom. Deras emotes är helt underbara! Så jag lade ner min NE och har bara kvar henne för att hon har elemental leatherworking p ålvl 300.

Har inte ångrat mej en enda sekund för att jag startade om. Dock har det blivit lite si och så med att spela rogue på sistone då det är riktigt svårt att hitta grupper för instances. Spelar mer och mer på min druid alt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Slå ner det aset, jag spelar på Bloodscalp

Hehe, han var ju horde och jag alliance så nästa gång jag ser han ska jag spöa han

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
haha nä rogue är inte den sämsta pvp klassen, det beror verkligen på dåliga spelare, bra spelare hittar man väldigt sällan i wow då dom flesta består av nybörjare inom mmorpg världen, det gäller bara att lägga sin talentpoints på rätt saker och veta vad man ska enchanta med vad, så blir ens rogue jävligt mäktig om man kan använda den.

men för övrigt rekomenderar ja paladin till trådskaparen då den är nästan som en warrior fast lite mer varierande

haha ja eftersom det inte spelar någon roll hur man spelar sen

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Hehe, han var ju horde och jag alliance så nästa gång jag ser han ska jag spöa han

Om han var en Undead Warlock också börjar jag fundera på om du inte har sagt fel server bara Ska testa skapa en karaktär vid namn Icetec iofs och se vad som händer

EDIT: Säker på att du inte sagt fel då, för det går utmärkt att göra en horde-karaktär vid namn Icetec på Bladefist

Permalänk
Medlem

nu är jag en Night Elf - Priest. när man typ har plockat upp armor och grejjer hur ser man vilken level mm man behöver vara i för att använda den då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dikkie
nu är jag en Night Elf - Priest. när man typ har plockat upp armor och grejjer hur ser man vilken level mm man behöver vara i för att använda den då?

När det är lvl requirement kommer det stå klart och tydligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dikkie

eftersom du är alliance ska du få ett litet tips, rolla på allt som droppar.
om det verkar som de andra i gruppen blir sura så är det bara att ignorera dem.

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Om han var en Undead Warlock också börjar jag fundera på om du inte har sagt fel server bara Ska testa skapa en karaktär vid namn Icetec iofs och se vad som händer

EDIT: Säker på att du inte sagt fel då, för det går utmärkt att göra en horde-karaktär vid namn Icetec på Bladefist

Kanske var Icetech då.. Men jag såg något liknande

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd Låst*

Det räcker med den klistrade tråd som redan finns!

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X