Eve online, komma tillbaks?

Permalänk
Medlem

Eve online, komma tillbaks?

Det var nu två sommrar sen jag spelade som besatt av eve online. Nu skulle jag vilja prova lite igen, och jag undrar om man kan få nån "free trial" eller så? Jag har en ur-gammal cd och cdkey med det hela, kan det fortfarande användas? Finns det några här som kanske har ett corp man kan starta i?
Tack för alla svar.

Visa signatur

aiiight=?

Permalänk

Jag började spela med samma karaktär och konto efter att ha pausat i ungefär ett år, så det kanske funkar för dig också. Försök att logga in på ditt gamla konto på deras hemsida, och om det är kvar så kan du reaktivera det utan extra kostnad.

Permalänk
Medlem

Hmmm... De verkar ha min email i deras databas, då den kan skicka ett lösenord till mig under supportloginen, men jag minns inte mitt användarnamn! Jag minns mitt spelarnamn men det kanske inte hjälper. Och dessutom har jag nyckeln också.

Visa signatur

aiiight=?

Permalänk

Går väl ändå att få både användarnamn och lösenord postat till den mail man registrerade sig med?

Visa signatur

Acer TimeLineX 3820TG

Permalänk
Medlem

Nej, bara lösenord. Jaja, jag har skickat ett medelande till dom med min cd key + bild på fodralet med cd key i + vad jag tror att mitt lösenord va + vad min karaktär hette + min mejl. Och om dom inte kan fixa nått då... då... då skickar jag ett brev som säger att jag är sur.

Visa signatur

aiiight=?

Permalänk
Medlem

Deras support brukar vara mkt bra så jag skulle inte oroa mig , dock räkna med att det kan ta tid då den e lite seg ... enkla frågor kan ta dagar innan de ens svarar på .. (verkar va överbelastat typ jämt)

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem

Nejnej, jag fick svar direkt. Dom gav mig tillbaks min två år gamla karaktär :). Måste bara aktivera kontot igen. Minns inte så mycket förutom att det var kul, har för mig jag hade en cruiser vid namn thorax.
SKall bara resa till kreta i en vecka nu på semester, och sen börja spela igen :).

Visa signatur

aiiight=?

Permalänk
Entusiast

finns 14 dagars trials. sök på google efter "Eve online 14 days" så kommer du nog hitta några sidor som ger cdkeys

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag]
finns 14 dagars trials. sök på google efter "Eve online 14 days" så kommer du nog hitta några sidor som ger cdkeys

Eller så kollar du i EVE-Online tråden här på Swec. Där ger de oxå ut keys, om du frågar.

Permalänk
Medlem

Hehe, jag behöver ingen trial direkt. Efterssom jag kunde börja köra på min förra karaktär så betalar jag gärna månadskostnad.
Tack för alla svar.

Visa signatur

aiiight=?

Permalänk

hihih börja lira eve idag efter år utav Wow

Permalänk
Medlem

hehe säg inte att du lirade WOW innan

Permalänk
Medlem

Tack! För att ni skrev att det finns eve online trials, äntligen får jag testa det och se om man ska köpa det eller ej

Permalänk
Medlem

Fråga oss aktiva i EVE online tråden så ger vi er 14 dagar testkonton ... vi drar gärna in fler i EVE träsket

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W