Från Ati till nvidia = Cp bild i filmer

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
är du säker på det? , sitter själv på ett gf3 ;). finns det något bevis på detta? länka till någon sida om du vet!

Jo, geforce3 är nog lite bättre. Skiljer kanske 2-3k i 3dmark01.

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Jo, geforce3 är nog lite bättre. Skiljer kanske 2-3k i 3dmark01.

det var som fan!

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk

Du sa att det var en kompis? En kompis gör inte sådana saker!!

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HackeR_54
Du sa att det var en kompis? En kompis gör inte sådana saker!!

Precis! jävligt taskigt. typ som att byta bort en bmw m3 mot en opel corsa, bara för att kompisen har sagt att opeln drar mindre bensin

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
Precis! jävligt taskigt. typ som att byta bort en bmw m3 mot en opel corsa, bara för att kompisen har sagt att opeln drar mindre bensin

Gör den inte det då?

OT: Huvva. Påminner mig om när man som liten parvel blev grundlurad av de äldre grabbarna när man bytte hockeybilder. =/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Finkelzvin
Gör den inte det då?

OT: Huvva. Påminner mig om när man som liten parvel blev grundlurad av de äldre grabbarna när man bytte hockeybilder. =/

oj lite fel där ja :D, orkar inte ändra^^

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

hmm forst nar jag laste vad du hade skrivit sa trade jag bara att du drev med oss men sa verkar det ju inte va sa jag foreslar att du sager till snubben att du ska ha tillbaks kortet far du inte det sa da far det bli harda tag....

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Får hoppas att han har full förståelse och lite medkänsla i kroppen. kompis och kompis.. En bekant kan man säga. jag kommer inte ge upp. är man 17 och inte har mkt att leva på i sommar så är det hårt. ska senare i dag åka upp till han ( känns lite tidigt just nu men ska nog se till att jag är där vid 10-11 tiden)

kommer skriva i denna tråd vad som händer om ni är intresserade

Visa signatur

Dator: a64: 3200+ s939, ABIT AN8-SLI, C3D x800GTO@ 16pipes, 1gb Elixir, 2*200gb S-ata.
Beware Of ONOFF: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54085...

Permalänk

Lycka till och stå på dig. Du ska fasike få tillbaka ditt kort.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Får du inte tillbax kortet så ge oss hans mailadress så kan vi spamma honom tills han ger sig

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Hedersmedlem

9800 pro ligger i många fall på 10ggr så hög prestanda som fx5200 om du kö aa &af

Jag tycker verkligen att du ska ta kontakt med killen och kräva ditt kort tillbaka - detta är ocker på hög nivå

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HmpFI
haha kän dej lurad

Så jävla omoget inlägg, kan du inte ens stava ordentligt förtjänar du inte att få vara här, eller så gör du det eftersom du då passar ihop med alla andra idioter här.

Skönt att det fixade sig med bilden, och hoppas att du får tillbaka ditt kort !

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | ASUS Maximus Gene V | Intel Corei7 2700k @ 4.5 GHz | EVGA GTX 680 2GB | Corsair Low-Profile 8Gb | Corsair Force GT120 | Hitatchi 1TB | Seasonic X-560

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nordblom
Så jävla omoget inlägg, kan du inte ens stava ordentligt förtjänar du inte att få vara här, eller så gör du det eftersom du då passar ihop med alla andra idioter här.

Skönt att det fixade sig med bilden, och hoppas att du får tillbaka ditt kort !

Försök inte leka smart. Ditt gnällande kommer inte ta bort hans inlägg i alla fall.

Ujuj, vilket problem han satt sig i, killen kommer inte lämna tillbaka hans 9800.
Skriv vad som hände sen, är skit nyfiken

Visa signatur

Main: i5 6600k|ASUS Z170-P|Corsair Vengeance LPX 8GB DDR4
WindForce GTX970| 500GB evo850|Phanteks Enthoo EVOLV

Retro: S939 A64 venice 3000+@2826mhz|ASUS A8N-E|PoV 7800GT|1024mb Corsair XMS 450mhz|Aspire 520w

Permalänk

hej.. I dag var jag tillbaka och hämtade mitt kort utan problem Han hade en snäll mor förstår ni. Själv ville han så klart ha kvar kortet och försökte förklara ur sig. Men när jag pratade med hans mamma vart det annat :D. Jag fick kortet och nu sitter det en STOOOOR fet kylning på den, LOL. Den är så tung så kortet böjs ner i min dator, Gamla kylningen påstår han att han har slängt :S. Vad ska jag göra med en stoor kylning som hänger ner och tar upp 3 pci platser?

Visa signatur

Dator: a64: 3200+ s939, ABIT AN8-SLI, C3D x800GTO@ 16pipes, 1gb Elixir, 2*200gb S-ata.
Beware Of ONOFF: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54085...

Permalänk
Medlem

Försök att stötta upp kortet med nått icke ledande material förståss så det inte blir glapp i agp-porten. Om du kan ta en bild på det så skicka upp en asap.

Permalänk
Medlem

vafan har han stoppat för kylning.... 3pciplatser!!! LOL

Visa signatur

AMD 64 3700+, Abit KV8 K8T800, Twinmos 1024ddr PC3200, Sapphire X850XT, Soundblaster Audigy LS, 2st 200gb Matrox s-ata, Aspire 500w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcus_amd
hej.. I dag var jag tillbaka och hämtade mitt kort utan problem Han hade en snäll mor förstår ni. Själv ville han så klart ha kvar kortet och försökte förklara ur sig. Men när jag pratade med hans mamma vart det annat :D. Jag fick kortet och nu sitter det en STOOOOR fet kylning på den, LOL. Den är så tung så kortet böjs ner i min dator, Gamla kylningen påstår han att han har slängt :S. Vad ska jag göra med en stoor kylning som hänger ner och tar upp 3 pci platser?

Gå till hans mamma igen och berätta att hennes son har förstört ditt kort
och därefter få ersättning till en ny kylare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMDRULEZ
vafan har han stoppat för kylning.... 3pciplatser!!! LOL

hahaha overkill eller overkill?

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcus_amd
hej.. I dag var jag tillbaka och hämtade mitt kort utan problem Han hade en snäll mor förstår ni. Själv ville han så klart ha kvar kortet och försökte förklara ur sig. Men när jag pratade med hans mamma vart det annat :D. Jag fick kortet och nu sitter det en STOOOOR fet kylning på den, LOL. Den är så tung så kortet böjs ner i min dator, Gamla kylningen påstår han att han har slängt :S. Vad ska jag göra med en stoor kylning som hänger ner och tar upp 3 pci platser?

Antagligen en vanlig CPU-kylning han har monterat dit. Du har ingen kamera så vi kan se?
Om det nu är så att grafikkortet böjs ner så bör du nog försöka stötta upp det på något sätt, eller byta kylning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
HAHAAHAHAHAHA SÅ JÄVLA LURAD !!!!!!!!!!!!!!!!!
Förlåt... men du e verkligen VERKLIGEN BLÅÅÅÅST!
Jag tycker till och med synd om dig...

Jag tycker synd om dig. Sköt du din svensklärare i skallen och skrek HÅESS!?

Permalänk

Jag har en kamera men det är slut på batteri..

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5478243...

JAPP JAG VART LURAD DÄR MED, SKRATTA ÅT MIG VARSEGOD.

Nu har jag pratat med hans mamma på telefon och dom skulle ersätta kylningen för han lurade mig från början. Dom ringde upp 30min senare och sa att jag skulle få nån "zalman HEatpipe kylning" Vet inte om den är bättre eller sämre? men dom sa iaf att den skulle vara det och han ljuger nog inte mer hoppas jag.. Men jag frågar er direkt

Visa signatur

Dator: a64: 3200+ s939, ABIT AN8-SLI, C3D x800GTO@ 16pipes, 1gb Elixir, 2*200gb S-ata.
Beware Of ONOFF: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54085...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcus_amd
Jag har en kamera men det är slut på batteri..

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5478243...

JAPP JAG VART LURAD DÄR MED, SKRATTA ÅT MIG VARSEGOD.

Nu har jag pratat med hans mamma på telefon och dom skulle ersätta kylningen för han lurade mig från början. Dom ringde upp 30min senare och sa att jag skulle få nån "zalman HEatpipe kylning" Vet inte om den är bättre eller sämre? men dom sa iaf att den skulle vara det och han ljuger nog inte mer hoppas jag.. Men jag frågar er direkt

Bra att det löste sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcus_amd
Jag har en kamera men det är slut på batteri..

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=5478243...

JAPP JAG VART LURAD DÄR MED, SKRATTA ÅT MIG VARSEGOD.

Nu har jag pratat med hans mamma på telefon och dom skulle ersätta kylningen för han lurade mig från början. Dom ringde upp 30min senare och sa att jag skulle få nån "zalman HEatpipe kylning" Vet inte om den är bättre eller sämre? men dom sa iaf att den skulle vara det och han ljuger nog inte mer hoppas jag.. Men jag frågar er direkt

Zalmankylaren ska vara bra.
Men se till att du då får en tillhörande fläkt. Det rekommenderar zalman själva när man ska ha en sån kylare till ett 9800-kort.

Edit: http://www.zalman.co.kr/images/product_img/cooler/ZM80D_drawi...

Permalänk
Medlem

jäkligt dumt av alla som håller på att förolämpa snubben. man ska vara stolt för att man inte vet att 9800 spöar 5200! dumt att kalla nån för blåst för att dom inte e "dator entusiaster".

Visa signatur

MBP: 13" - M1
Stationär: Win11 - Ryzen 5900X - 128GB - GTX 4080
Server: Ubuntu - i5 4670k - 32GB - 4x5TB Raid-Z
Server: Rpi4 8GB, 1TB USB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooni
Jag tycker synd om dig. Sköt du din svensklärare i skallen och skrek HÅESS!?

Och vad e det för fel på min svenska??
Vad e det jag skrev fel?

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
Och vad e det för fel på min svenska??
Vad e det jag skrev fel?

Jag ser två fel redan nu...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooni
Jag tycker synd om dig. Sköt du din svensklärare i skallen och skrek HÅESS!?

asg!

@marcus

se till att ha bra luftcirkulation kring kortet med zalman kylningen så ska det fungera riktigt bra...

antar de menar denna http://www.overclockers.se/images?id=38469648&type=main

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tifius
jäkligt dumt av alla som håller på att förolämpa snubben. man ska vara stolt för att man inte vet att 9800 spöar 5200! dumt att kalla nån för blåst för att dom inte e "dator entusiaster".

Man behöver inte vara "dator entusiaster" eller entusiaster i nåt överhuvudtaget. Allt som krävs är att man googlade 10 minuter eller mer och bildar sin egen uppfattning.

[Jag vill inte idiotförklara någon, men man måste ta lite ansvar själv.]

OT: Kul att du har fått tillbaka ditt kort.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Jag ser två fel redan nu...

"e" ??
Lägg ner... ärligt talat...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av King-eleN
"e" ??
Lägg ner... ärligt talat...

näää....verkligen inte, varför måste man förkorta allt?
är det för att spara tid så du hinner med några extra skott i cs?

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."