Permalänk
Avstängd

Nej fy fan, aldrig i livet.

Permalänk
Medlem

Jag ska nog önska mig en till Jul!

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Har en på G från Japan...1900 med Value pack!
Vet dock inte vilken firmware man får?

Visa signatur

i7 7700K @ 5.0Ghz | Palit RTX 3070Ti | Acer XB271HU IPS/G-Sync

Permalänk
Medlem

skulle köpa om det vore billigare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skulle aldrig lägga så mkt penagr på något med så dålig prestanda, även om den inte är så stor. Men den är ju endå så stor att den knappast är skön att ha i jeansfickan..

Visa signatur

:: System 1 | 2500+ -M | 9800se |
::

saknar öä - Är på semester till ~januari

Permalänk
Entusiast

inte för det priset den släpps med, kanske senare

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Njae, kanske när priset har sjunkit en (hel!) del..

Visa signatur

"How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?"

Permalänk
Medlem

2700kr för en bärbar? nej tack...

Och om man ska kolla på film med den så måste man punga ut med en tusenlapp till för att få lite minne =/

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Nope, inte nog många bra spel till den som gör den värd priset.

De kunde ha tagit bort allt lull-lull och satt en mindre skärm på den så hade den säkert varit betydligt bättre till bärbart spelande och dessutom gjort den billigare.

Permalänk

lite OT: Mjo, GPX2 är riktigt grym!
men det finns knappt någon mer info än vad den klarar osv.
vill veta priset, och var den kommer att säljas!
Går den för under 2000:- inklusive frakt och allt till sverige, så köper jag den antagligen. ett SD-kort på 1GB kostar ju ~840:- från webhallen om man betalar med kort.

DonJolle - suck. är det så svårt att läsa tråden? den som kostar 2700:- är Value Pack, där man får till en massa annat.

Skogga - Så du kallar inte en PSP för bärbar? den är riktigt liten, det är inga tjocka kanter uppe och nere som det är på t.e.x en GBA.

suck, dumma folk klagar alltid på saker som bara är bra...

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Om man bara vill spela på en liten sketen skärm kan man lika gärna köpa DS, men PSPn är inte bara en spelmaskin, hur ofta har man inte velat sitta och titta på film på tåget? Eller dom som åker buss till skolan varje dag (jag), tar runt 30 min, perfekt för ett Viva la Bam avsnitt Sen musik, spel och WLAN, hur mkt bättre kan det bli? Skärmen är grymt bra och filmerna man kan köpa på UMD är i bästa möjliga kvalitét.

EDIT: Jaaa jag vet att DS har två skärmar, men tycker inte det känns så kul att lira med en penna, även om det tydligen ska funka bra.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk

Nej aldrig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
lite OT: Mjo, GPX2 är riktigt grym!
men det finns knappt någon mer info än vad den klarar osv.
vill veta priset, och var den kommer att säljas!
Går den för under 2000:- inklusive frakt och allt till sverige, så köper jag den antagligen. ett SD-kort på 1GB kostar ju ~840:- från webhallen om man betalar med kort.

DonJolle - suck. är det så svårt att läsa tråden? den som kostar 2700:- är Value Pack, där man får till en massa annat.

Skogga - Så du kallar inte en PSP för bärbar? den är riktigt liten, det är inga tjocka kanter uppe och nere som det är på t.e.x en GBA.

suck, dumma folk klagar alltid på saker som bara är bra...

lite info finns, kolla länken jag postade längs ner på sida 1. den blir lite bättre än den förra, troligen mer 3danpassad då den har 2 cpu nu som DS har. (samma sort med) den ska bli billigare än nuvarande GP sägs det, så under 2 papp är nästan garanterat. det tråkiga med den är att den inte kome rha wifi inbyggt, kanske löst som på den gamla. men det kommer en ny modell senare som ska ha det sägs det.

// gör en ny GPX2-tråd någon btw, den ska ha Linux som standard så posta där kanske..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Ger du mig pengar till en så ja.
Annars nej.

Permalänk

AndreaX - jag gör en GPX2-tråd nu. kolla in spelforumet!
(är väll uppe om 5-15 min).

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Röstade: "Ja, när den blivit billigare"

Nu är den på tok för dyr, om man jämför med Nintendo DS, sen har den lite dålig batteritid och jag har hört att den där "joysticken" går sönder ganska lätt. Alternativet är ju då Nintendo DS, men den vänder sig till åldersgruppen 3-8 år, sen är det där med två skärmar ganska så imbecillt tänkt. Jag menar, man ska hålla med båda händerna samtidigt som man försöker trycka på pekskärmen med en penna...lite väl ogenomtänkt. Däremot är det bra att den går att fälla ihop så inte skärmen repas. Men ändå, den vänder sig till barn. Så en PSP blir det utan tvekan när den blivit billigare villl säga, får hoppas dom fixar till problemet med battertid och "kvaliteten" också, då blir den en oslagbar höjdare.

Permalänk

Har köpt min redan... Köpte den i April.

Visa signatur

Äger diverse saker ;)

Permalänk
Medlem

jag ändrar mig. jag ska köpa när den har blivit billigare :).. men när tror ni den kommer bli billigare och vad kommer den kosta ?

Permalänk
Medlem

midiland: Batteritiden ligger på runt 5h om du spelar hela tiden, vilket jag inte tycker är såå illa, kolla du på film dras det ner till ~3h, men det finns billaddare att köpa till och man kan alltid ladda den över natten hemma så det är inga problem...OM joysticken skulle gå sönder kan man köpa en ny för billiga pengar Men jag har inte märkt något slitage på den ännu.

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Redan köpt den!:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person

DonJolle - suck. är det så svårt att läsa tråden? den som kostar 2700:- är Value Pack, där man får till en massa annat.

Om du inte får med nått minneskort så är psn:n oanvändbar i princip, hur du än vrider och vänder på det så kommer du att sitta där med en bärbar som du får lägga ut 3000+ på inklusive ett spel och ett eventuellt minneskort SUCK...

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem

Jag köpte en från Kanada i April, vilket jag är glad för. Aldrig att jag hade betalat 2700kr för den - särskilt som man inte kan spela emulatorer på den med nyare firmware. Grym hårdvara men Sony borde skärpa sig med stöd för homebrew och full upplösning för videoklipp.

Permalänk
Medlem

Nej, ska köpa en DS ist'llet