Problem med MSN och Hotmail

Permalänk
Medlem

Problem med MSN och Hotmail

vet inte om den här frågan hör hemma i den här tråden, men har ingen annan stans att väda mej och hoppas nån kan hjälpa mej.
jo de är så att jag har problem både med msn och hotmail, när jag tex ska kogga in på msn, skriver in lösenet å tycker på enter, så stängs bara rutan ner, samma sak händer när jag försöker logga in på hotmail, de stängs ner. allt annat på internet funkar och kan logga in över allt annars. Kan de vara fel hos Msn och Hotmail? har inte hört nån som har samma problem...

Permalänk
Avstängd

Hmm... låter skummt, provat och installera om messenger?
det med Hotmailen har jag ingen aning om

o denna tråden hade passat nog passats bäst in i Microsoft Operativ system

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krill3
Hmm... låter skummt, provat och installera om messenger?
det med Hotmailen har jag ingen aning om

o denna tråden hade passat nog passats bäst in i Microsoft Operativ system

ja de har jag testet, har även testat att laddaner web messenger, men de får jag inte ens öppna

Permalänk
Medlem

aktivera cookies

Permalänk
Medlem

Japp cookies är svaret.

Visa signatur

Thermaltake Shark ~ DFI nF4-D ~ 3500+ Venice @ 2400Mhz [Temp Idle: 32 Full: 40] Tt Big Typhoon ~ 2048MB Corsair XMS 3200C2 (2x1024) [2.5 3 3 6] ~ XFX 7800GT 460/1068 ~ Hiper 580W ~ Seagate 250Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oddN
Japp cookies är svaret.

vadå? hur gör man de då? pleeease tell me=)
hur kan de ha blivit så under en natt, att de inte funkar lixsom..?

Permalänk
Hedersmedlem

För det första så är rubriken kass, men det är lätt fixat
*topic redigerad*
För det andra är tråden felplacerad, men det är lika lätt att ordna det också
*tråd flyttad*

Visst är jag snäll?

Cookies rensar du i IE under Verktyg -> Inställningar -> ta bort cookies (allt fritt översatt från engelska.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OSkar000
För det första så är rubriken kass, men det är lätt fixat
*topic redigerad*
För det andra är tråden felplacerad, men det är lika lätt att ordna det också
*tråd flyttad*

Visst är jag snäll?

Cookies rensar du i IE under Verktyg -> Inställningar -> ta bort cookies (allt fritt översatt från engelska.

Du är jättetrevlig

Tänkte just påpeka detta så kommer du och säger till honom.

Visa signatur

#sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xeefus
Du är jättetrevlig

Tänkte just påpeka detta så kommer du och säger till honom.

okej,jag har gjort de nu, men de är ingen skillnad. kan fortfarande inte logga in, rutan stängs bara ner, föressten va de väll inte rensa cookies jag skulel göra,, utan bara aktivera? aja, har ialflal aktiverat nu, och som sagt, inget flrändrat,, mer tips snälla?
kanske skulel skrivit de här svaret på andra inlägget? aja, jag fattar inte så mycket av de här, vill bara ha hjälp=P

Permalänk
Medlem

Jag tror att Pixi precis vet vad som är problemet. Denne är nog i själva verket mer kunnig och går vanligtvis under annan signatur och har registrerat sig som "Pixi" just bara för att skriva den här tråden och snart fler likadana för att driva med forumet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Entrecote
Jag tror att Pixi precis vet vad som är problemet. Denne är nog i själva verket mer kunnig och går vanligtvis under annan signatur och har registrerat sig som "Pixi" just bara för att skriva den här tråden och snart fler likadana för att driva med forumet.

men vafan, ge dej! tror du jag veet va problemet är? då tycker du jag att du ska komma hit å se hur frustrerad jag är när jag inte vet vad jag ska göra!!!

men om inte du vill hjälpa mej så önskar jag att andra vill de!!

till alla som verkligen vill hjläpla till!:
jag har aktiverat cookies nu, jag har rensat coookiet, ingen förbättrning
fick på annat tips om att scanna datorn, så nu har jag scannat med 'f-secure'
jag har tydligen nått visus. prossesen heter 'csrs' men jag vet inte hur jag ska få bort den! varje gång jag scannar, hittar den fel, och har testat att tycka på 'disinfect' och 'delite'
men när jag sen scannar ännu en gång för å se om allt verkligen är borta, hittar f-secure samma fel igen.

så kan detta ha nått att göra med att jag inte komemr in på msn och hotmail? och den stora frågarn hur får jag bort viruset?