Söker en gamer tjej/klan

Permalänk
Medlem

Söker en gamer tjej/klan

Det är så att vi ska lansera en gamingprodukt som vi vill presentera på ett proffsigt sätt. Därför tar jag en liten chansing, vet att här är många spelande tjejer på sweclockers, så jag tänkte helt enkelt fråga här.

Vad jag söker är en tjej/klan som är aktiv spelare inom ett av dom vanligare spelen idag (CS, Bf2 osv), som vill bli sponsrade av oss.

Vad detta innebär är att synas med våra produkter på bild, presentera vårt produktnamn på hemsida eller i tag, och helt enkelt marknadsföra vår produkt i utbyte mot de saker du/ni kan tänkas behöva för att bli bättre som spelare.

Är du intresserad kan du skicka ett PM eller höra av dig till info@whb.se.

Tack på förhand
Andreas

Permalänk
Medlem

Två frågor... inte för att jag är tjej men...

Vore det inte bättre att söka efter nån redan etablerad? Alltså nån riktigt känd som spelar i nån bra klan? Jag vet ingen speciell men jag tycker att det vore bättre att försöka kontakta dem så än på ett stort forum...

Vad är det för produkt? Jag tycker att det verkar lite skumt att annonsera så här...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Sando,

Du får gärna ge mig förslag på klaner/spelare som redan är etablerade.

Angående vad det är produkt så vill jag inte säga mer än en att det är en gamingprodukt, vill inte ge bort vår goda idé till konkurrenter vet du. Men jag kan garantera att det är 100% lagligt och ofarligt

Om du är jättenyfiken på vad det är kan du leka detektiv och komma på det ganska enkelt eller bara fråga mig via PM.

Permalänk
Medlem

Håller med föregående talare om att ta någon redan etablerad, tyvärr är jag inte speciellt insatt i scenen.

Permalänk
Medlem

känner ingen här. vet bara 4 tjejor i usa som är väldigt bra på BF2

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Ni har inte provat dom dära CS-spelande tjejerna som nämnts i media? Glömt va de heter nu på kvällskvisten så jag är inte mycke till hjälp

Permalänk
Medlem

Du menar Les Seuls?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-Unit
Du menar Les Seuls?

Dom är ute, jag behöver nytt fäskt kött. Nya områden att utforska.

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Medlem

Snälla, eftersom jag är seriös så vill jag ber er att inte tramsa i tråden. Tack.

Permalänk
Medlem

Har för mig att det finns en känd cs tjej klan som heter Femina B

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Jag är tjej, dock så har jag ingen sådär.. tjejklan liksom. Spelar med mina polare, och alla är killar
Måste lira minst en gång om dagen, cs, diablo 2 osv.
Alltid varit datornörd, kommer alltid vara

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk

Kolla med Les Seuls, är om jag minns rätt en seriös tjejklan som varit med i tv mm.... Ger både dom och er mera upmärksamhet....
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=24514&a=290664
Ser bra ut också...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Min flickvän har spelat cirka 3 gånger å hon är riktigt bra måste jag säga, så det där med att tjejer inte kan spela är bullshit. Jag tror faktist att om dom skulle lägga sej in i det lika mycket som vi killar kan göra så skulle dom nog vara bättre än oss till och med.

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Är ni intresserade av att sponsra tjejer i Enemy Territory också? Då kan du ju söka efter en tjejspelare som kallar sig för christa. ET är ju inte direkt ett litet online fps det heller...

Visa signatur

Sys:Intel Q9450@3,2 Ghz, Nividia GTX260 (192), 4Gb Ram DDR2, 750Gb SATA2 Samsung F1 HDD, X-Fi Fatality Ljudkort, Corsair 750w HX.

Permalänk

Jag förstår att ni inte vill lämna ut en massa info om produkten, men vilken typ av produkt är det?
möbel? spel? datordelar? tillsnyggningar av datorn? spelkontroller?

Jag har väldigt svårt att se att det finns något som tjejer skulle vilja ha som inte redan funkar utmärkt till både och. Förutom möjligtvis (OBS: generalisering pågår!) helrosa gamingtillbehör...

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Min kompis, hon är med i en CoD klan, dock är den nog internationell..men skicka ett pm om du vill ha kontakt med henne ändå..

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jag skulle gissa att det är någon sorts mus???
jag skulle tippsa om 2 svenska wc3 spelare (inte tjejer men de har mnga fans) ^4k.Fury och fnaticSase båda är apkända och åker runt på turneringar runt om i hela världen.

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem

hehe, dom bordu ju vara bättre rent utav, simultantjafs och sånt i beräkningen. som tur är (?) ser dom oftast andra värden i livet än CS..

här får ni ett par idolbilder på speltjejer:

http://tour.gamestop.com/screennov/store17466.jpg

http://gothictech.com/pix/easter2004/img_0543.jpg

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Jag har fått många tips och det tackar jag för och vill gärna ha fler. Men det är svårt att komma i kontakt med någon utan ett mailadress eller liknande, istället för klannamnet.

Permalänk
Medlem

http://www.feminab.com

Finns mailadresser där till cs spelande tjejer.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

En Day of Deafeat klan som heter "Queens". Har hållt på ett tag nu.
Ett gäng glada och trevliga töser i varierande åldrar.
#Queens på qnet.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Nu har jag rensat upp tråden på en massa orelaterade inlägg och rent av strunt. Vi vill inte se detta i fortsättningen. Nästa skräpinlägg kommer att resultera i en varning.

Back to topic.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

finns även den re-nystartade CS-klanen Slynorna. Spelar bra och seriöst. De kommer upp med hemsida inom kort, men deras IRC-kanal är
#slynorna @ Quakenet - värt att ta en titt på i varje fall.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Musikälskare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Poison
finns även den re-nystartade CS-klanen Slynorna. Spelar bra och seriöst. De kommer upp med hemsida inom kort, men deras IRC-kanal är
#slynorna @ Quakenet - värt att ta en titt på i varje fall.

va kreativt namn !

du skämtar va?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

jag är en tjej som lirar hl och cs

Visa signatur

// Pv

Permalänk
Medlem

www.sww-girls.com
Alternativt maila deras CL som är Ann på ann@sww-gamers.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Jag förstår att ni inte vill lämna ut en massa info om produkten, men vilken typ av produkt är det?
möbel? spel? datordelar? tillsnyggningar av datorn? spelkontroller?

Jag har väldigt svårt att se att det finns något som tjejer skulle vilja ha som inte redan funkar utmärkt till både och. Förutom möjligtvis (OBS: generalisering pågår!) helrosa gamingtillbehör...

OFFT: Ni som är lite nyfikna så kolla in hans hemsida...

ONT: Jaa det brukar vara många tjejer som lirar CS så leta t.ex på fragbite.se eller någon annan liknande CS sida... kan vara värt ett försök

Visa signatur

AMD 7800X3D | ASUS TUF X670E-PLUS | Corsair Vengeance DDR5 32GB EXPO | ASUS TUF 4090 OC 24GB |
Noctua NH-U12A | Corsair 4000D | Corsair AX1200W | Steelseries Apex 7 | Steelseries Sensei Ten | ASUS VG35VQ

https://github.com/Mariusz89B

Permalänk
Medlem

SWW-Girls

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Re: Söker en gamer tjej/klan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jymdis
Det är så att vi ska lansera en gamingprodukt som vi vill presentera på ett proffsigt sätt. Därför tar jag en liten chansing, vet att här är många spelande tjejer på sweclockers, så jag tänkte helt enkelt fråga här.

Vad jag söker är en tjej/klan som är aktiv spelare inom ett av dom vanligare spelen idag (CS, Bf2 osv), som vill bli sponsrade av oss.

Vad detta innebär är att synas med våra produkter på bild, presentera vårt produktnamn på hemsida eller i tag, och helt enkelt marknadsföra vår produkt i utbyte mot de saker du/ni kan tänkas behöva för att bli bättre som spelare.

Är du intresserad kan du skicka ett PM eller höra av dig till info@whb.se.

Tack på förhand
Andreas

bryter inte du nu emot regler nr 9 ?

Visa signatur

Gammal