Permalänk
Medlem

Ny mus!

Har tröttnat på min logitech mx310 nu, har varit väldigt nöjd med den men nu känner ja för att ha en trådlös mus, helst en logitech eller microsoft, jag spelar inte så ofta men när jag gör det så vill ja att musen ska prestera hyffsat iaf. Vill ha förslag på vilken ja kan köpa!

Permalänk

mx1000, eller nåt.. sägs vara den bästa trådlösa iallafall

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

köp en razer copperhead.... den är underbar.... (så länge man uppdaterar firmwaren)....passar kung på alla musmattor....den är även en hel del större än diamondbacken...enligt min åsikt är mycket trevlig....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Applet
köp en razer copperhead.... den är underbar.... (så länge man uppdaterar firmwaren)....passar kung på alla musmattor....den är även en hel del större än diamondbacken...enligt min åsikt är mycket trevlig....

Finns dom trådlösa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rxc
Finns dom trådlösa?

det tror jag inte, har alldrig sett en trådlös razer

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem

Jag kan rekkomendera Logitech G5, inte trådlös men helt underbar mus! fin känslighet och med den medföljande plattan med tyngder kan man konfigurera den precis som man vill! den inbyggda fuktionen för att öka och minska upplösningen på musen med en knapptryckning är väldigt smidigt och bra

Visa signatur

Intel i7 11700K - Corsair Vengeance PRO RGB 32GB - Aorus Z590 Pro AX - Asus RTX 3060 OC - Samsung 980 PRO - Lian Li O11 Dynamic Evo - MSI G273Q - Asus ROG PG278Q - Corsair RM850X - Corsair iCUE H150i ELITE LCD

Permalänk
Medlem

Jag skulle säga logitech mx1000, riktigt skön mus och den presterar klart godkänt i spel enligt mig

Permalänk
Medlem

Säger bara Microsoft wireless intellimouse explorer. Aeg mus så det förslår. Funkar helt perfekt till spel, photoshop, och allt man kan tänka sig.