Permalänk

Visa era Antec P180

Hittade en tråd som heter "Visa era Stacker" så jag undrar om ni som har P180 kunde göra det oxå efter som jag funderar på nått av dom chassina. Gärna lite större bilder, specielt ni som har många hårddiskar.

Visa signatur

ASUS Maximus VIII Hero / Intel Core i7 6700K Skylake / Noctua NH-D15 / Corsair Vengeance LPX 2x8GB DDR4 Black 3000MHz / Samsung 850-Series EVO 500GB / Samsung SpinPoint F3 HD103SJ 32MB 1TB / 2*Western Digital Caviar Green WD15EARS 64MB 1.5TB / EVGA GeForce RTX 3060 Ti 8GB FTW3 ULTRA / Cooler Master ATCS 840 / Corsair CMPSU-850HX / LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

jag får mitt imorgon (hoppas jag) från komplett, men det verkar ju vara en "bristvara" så bilder kommer så småningom

Visa signatur

[Antec P180] [ASUS K8N-E Deluxe s754] [3400+@240*10.5] [Hiper Type-R 480w] [HIS X800 PRO@XT PE] [1.5 GB A-data 400mhz] [2X160 GB Spinepoint] [ADDA@5volt] [17" TFT]

Permalänk
Medlem

jag har en p180, men ingen kamera =(
kan dock rekomendera det ;D

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem

Jag har några bilder på hur min setup såg ut för ett tag sedan, dock ingen på den nuvarande. Ska försöka ta lite bilder nästa gång jag har chassit öppet, dock så glömmer jag alltid bort kameran!

Edit: Ojdå, hade missat några bilder. Hade ju inte ens med någon på den första kompletta setupen!

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk

Har bilder i min sign.. titta där..

Visa signatur

Dell XPS m1710 | 2.33GHz Core 2 Duo "4MB" | 2GB 667MHz | go7900GTX | 100GB 7200RPM |

Permalänk

Ackelind; Måste bara säga, vilket AS till cpufläns..!! :S

Visa signatur

Jag har inte längre en Opel..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MindFreaK^
Har bilder i min sign.. titta där..

Hur mår din Raptor där nere? Är det varmt åt den? Låter det mycket?

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [KIL]FarmoR
Hur mår din Raptor där nere? Är det varmt åt den? Låter det mycket?

Min raptor mår bra där nere kan man väl säga. I skrivandes stund ligger den på 31 grader. Brukar inte bli så hemskt mycket varmare.

Ljuder är väldigt skönt, man hör bara lite knaster från den som inte jag finner alls störrande. Till skillnad från mitt förra TT tsunami

Visa signatur

Dell XPS m1710 | 2.33GHz Core 2 Duo "4MB" | 2GB 667MHz | go7900GTX | 100GB 7200RPM |

Permalänk
Medlem

ska snart börja jobba med min nya rigg skulle vara tacksam för hjälp av folk med p180. gärna på msn!

Visa signatur

[Antec P180] [ASUS K8N-E Deluxe s754] [3400+@240*10.5] [Hiper Type-R 480w] [HIS X800 PRO@XT PE] [1.5 GB A-data 400mhz] [2X160 GB Spinepoint] [ADDA@5volt] [17" TFT]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av barr3
ska snart börja jobba med min nya rigg skulle vara tacksam för hjälp av folk med p180. gärna på msn!

är inte intresserad av att ha MSN, men vad är det som du vill ha hjälp med?

Visa signatur

Dell XPS m1710 | 2.33GHz Core 2 Duo "4MB" | 2GB 667MHz | go7900GTX | 100GB 7200RPM |

Permalänk
Medlem

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=50666...

kommer snart lite uppdaterade bilder när väl julrushen är över på jobbet ... lite "hints" kan jag bjuda på... gummiupphängda hårrdiskar, kolfiber och finare frontfläktar ...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [KIL]FarmoR
Hur mår din Raptor där nere? Är det varmt åt den? Låter det mycket?

Min raptor mår prima liv där nere. Ligger på 31 grader, och hörs inte alls mycket. Aldrrig än sålänge överskridit 40 grader

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av awai-benda
Ackelind; Måste bara säga, vilket AS till cpufläns..!! :S

Scythe Ninja, den är riktigt fin den!

Det som hänt sen sista bilden togs är att nätagget är utbytt till ett Antec Phantom nexusfläkten som sitter i taket är satt i nedre tunneln istället och körs på 5V. Tophålet är täckt med kartong och tejp numera, bakre fläkten körs också på 5V. Grafikortskylaren är utbytt mot en BeQuiet! Polar Freezer också.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.