Skivor för DVDfilm?

Permalänk
Medlem

Skivor för DVDfilm?

Någon rekomenderar något märke till Filmbränning?
Har Maxell skivor förtillfället, men spelar det verkligen någon roll vilka skivor man har, kvalitet blir väl iaf samma på filmen?

Permalänk

Ja, kvalitén blir samma, men skivorna kan gå sönder fortare om du köper ett billigt märke.

Ska du bara se dom en gång så kan du köpa det billigaste du hittar, har du dock tänkt spara dom så är Verbatim det enklaste och bästa valet. Maxell gör dock bra skivor.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk

Vad du än gör köp INTE märket Rothburg. Bränner du DVD film funkar 1 av 10 Provat dem i flera brännare. Tråkigt då kostade en spottstyver.

Jag kör dock själv med märken jag VET funkar klockrent. I 90% av fallen köper jag Verbatim men märket Mr.Platinum har funkat väldigt bra för mig genom åren.

Visa signatur

A64 3500+ | DFI LP NF3 Ultra-D | 1024MB | 120GB | TruePower 480W | 6600GT 256MB | SB Audigy | Copperhead | G15
AMD Athlon64 X2 4600+ säljes! http://marknad.sweclockers.com/visa_annons.php?aid=31316

Permalänk
Medlem

Jag har kört en spindel på 50 verbatim skivor och jag har inte fått en ända felbränning och alla funkar som dom ska.

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem

Kan bara fortsätta hålla med om Verbatim. Utomordentligt bra skivor. Inte en enda felbränning av mitt 50-pack då jag brände dem i maxhastigheten de var speccade till.

//fog

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Fuji DVD+R funkar bra för mig

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold