Permalänk
Medlem

Logitech mx510

Jag är sugen på denna mus, den har ju fått bra respons av de flesta som testat den. Är det något att satsa på, de börjar bli ju billiga. Är det någon som har en över förresten så kan ni ju säga till

Permalänk
Medlem

Suverän mus. får du tag i en för ett jävligt bra pris så finns det INGEN anledning att köpa nåt annat. Kostar den i närheten av dom nya mössen däremot finns det ju ingen anledning att inte köpa en nyare, t ex mx610 eller mx518

Permalänk
Medlem

Tycker du ska köpa en Mx518. On-the-fly-sensitive är verkligen bekvämt.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

finns nog å få tag i billigt men lite beggat.

köpte min för en hundring. en pad under borta så han ville ha en ny fort. 100 :- tack så mycket

fin mus

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem

Som Rotten sa, om du hittar en till ett hyfsat bra pris finns det verkligen ingen anledning att inte slå till. Har en själv och är otroligt nöjd med den. Om du även har chans att köpa en fin musmatta, t.ex. fUnc Surface 1030 och lite glidez så är det ännu bättre.

Permalänk
Medlem

har en MX510 själv... men nu är det dags för nytt... högerknappen börjar ge sig. jag lirar online så det är lite segt.

Funderar på nån annan nu men vet inte riktigt vad.
blir väl en MX518 säkert om de inte är på väg att släppa nån ny typ MX520 eller någe

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberz
har en MX510 själv... men nu är det dags för nytt... högerknappen börjar ge sig. jag lirar online så det är lite segt.

Funderar på nån annan nu men vet inte riktigt vad.
blir väl en MX518 säkert om de inte är på väg att släppa nån ny typ MX520 eller någe

Det är väll G5 i så fall. Fast det är otroligt snålt med knappar på den. Finns bara en tumknapp på sidan, och on-the-fly-sensitive ovanpå den. Fast resten av musen andas riktig kvalitet. Den är skön att hålla i och sladden är av väldigt god kvalitet då den är inbunden i något slags tyg.

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Har själv en MX510 och jag tycker att den är riktigt bra fast jag skulle hellre vilja ha en MX518. Köpte min MX510 ny för hundra spänn av en som jag känner.

Permalänk
Medlem

jag kanske får köpa din för en hundring då? lr?

Permalänk
Medlem

hmm blev sugen på en mx510-mx518 men kommer inte ihåg hur stora dom var just nu sitter jag med en logitech optical click passar perfect i handen det ända problemmet är att den skennar iväg ibland. funderar även på en mx310 vilket verkar vara mest lik min logitech optical click nån som har nått att säga om dessa 3möss.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB