De roligaste CS-förkortningarna.

Permalänk
Medlem

Många som använder förkortningar som Men lol, fitt-cp, OMG!!11oneone osv, gör det ju kanske inte helt seriöst?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
lo2.

VA? Lo-Två? Eller blandar man ett engelskt ord med ett halvt svenskt ord, och tycker det är häftigt? Herregud...

Jag tror lo2 betyder lotto. Lo-två - lo-tvo - lo-tto - lotto

ngt som många cs nördar kör med är smekt. Jag tycker det är helt jävla sjukt. Tillexempel när man sätter HS på ngn under ett lan o så ställer ngn sig upp o skriker till den nydöde: "Jag fick dig din noob jaefel. Fy fan va jag smeker dig. Aegd din noob-fitta"... Lagom lol.

Visa signatur

:)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryderman
Jag tror lo2 betyder lotto. Lo-två - lo-tvo - lo-tto - lotto

ngt som många cs nördar kör med är smekt. Jag tycker det är helt jävla sjukt. Tillexempel när man sätter HS på ngn under ett lan o så ställer ngn sig upp o skriker till den nydöde: "Jag fick dig din noob jaefel. Fy fan va jag smeker dig. Aegd din noob-fitta"... Lagom lol.

Kul att du klagar på "smekt" och avslutar med "lagom lol"

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smokerdave
Kul att du klagar på "smekt" och avslutar med "lagom lol"

haha, tänkte det med

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arood
Japanska smileys är det enda rätta o( ^_-)O

^

^_____^

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

kanske nämnts tidigare, men jag tror att "jaevla" och "soet" härstammar från den tiden/de spelen där åäö inte fungerar i spelchatten.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

"lagom lol" var faktiskt rätt roligt.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk

när lol används som nåt annat än de ska.. som ett adjektiv, eller LLOOOOOL, delivs skrattar skrattar ut ut ut ut ut högt?
och argument (till alla diskussioner) av en cs fjortis: men din mamma noob jaevel

Permalänk
Medlem

Det är ganska många här som klagat på andra när de är likadana själva. Det är lite kul.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZD
Det är ganska många här som klagat på andra när de är likadana själva. Det är lite kul.

Det är väl lite som när fjortisar klagar på fjortisar?
En brist på självinsikt måne?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Stör mig bara på barnuttryck som noob osv...

Gillar gg och wp, dvs good game och well played - DET är trevligt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreasG
Stör mig bara på barnuttryck som noob osv...

Gillar gg och wp, dvs good game och well played - DET är trevligt

ermm... om någon säger wp till mig tänker jag waypoint (Diablo 2):p
"LOL" är ett överanvänt ord som ABSOLUT INTE ska användas i tal språk, hatar när folk säger "öhhh... lol?" etc.
De gånger jag spelar cs (någon gång i månaden) så undviker jag att lira på en svensk server för att slippa dessa jobbiga människor som skriver "lol" eller "aegd" i varenda mening.

Gillar inte heller detta "h4xx0r" språk där man använder sig utav siffror och Z/X i varje ord.
Däremot gillar jag pirat språk :)" Yarr matey teh shiep is shienking"

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk

Jag hatar min klasskompis, en riktig jävla fjortis som säger Simmisch och leila eller nåt hela tiden! blir galen på såna! också cs-nördar som använder lol i fel mening!

Visa signatur

The One and Only, The Maelstrom

Permalänk

Visste inte att det fanns en rätt mening för "lol".
Vet dock att jag säger "looooooooooooooooooooool" (utdraget) när jag vill visa att man är förvånad/ nått mot det hållet i tex. vent.
Fast mest skrattar jag nog om något är roligt

Permalänk
Avstängd
Permalänk

Lollerskates och ROFLCOPTER!!1

och sen WTFPWNED!!1

Visa signatur

533 mhz Celeron|64 MB Ram|32 MB delat videominne|20 GB HDD|Cd-RW|DVD Rom

"Please quote me for replies"

Permalänk
Medlem

omgwtfbbq.

jag använder alla förkortninar, dom är ju helt våldsamma

Visa signatur

[Citera]

Permalänk

Jag hatar ägd, aegd, owned och liknande...

Permalänk
Medlem

förkortningen CS går mej riktigt på närverna Counter Strike

Visa signatur

Shadyrecords & Aftermath

Permalänk
Medlem

Fett jag roflade sönder när jag drog tre hs i rad, värsta lo2, lol!

Visa signatur

i5-4670k | GTX 670 | ASUS Z87-A | 2x4GB Corsair Vengeance 1333 MHz | Corsair VX 450 | 80 GB Intel X25 SSD systemdisk | 256 GB Samsung 840 spel/cachedisk | 2+3 TB WD Green lagringsdiskar | Fractal Define R4 | G2420HDBL (24") + L227WT (22")

Citera för svar!

Permalänk

efter att ha läst nästan hela tråden så har ja märkt att typ 80% av alla inlägg inte innehåller cs förkortningar utan felstavningar eller modifikationer av ord.....WAY OFF TOPIC

lol.....

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Åkerström
Visste inte att det fanns en rätt mening för "lol".
Vet dock att jag säger "looooooooooooooooooooool" (utdraget) när jag vill visa att man är förvånad/ nått mot det hållet i tex. vent.
Fast mest skrattar jag nog om något är roligt

"LOL" skrivs istället för "Haha", punkt slut.

Permalänk

LOL betyder idag inte särskilt mycket. För att visa att man verkligen skrattar, så måste man antingen säga/skriva lol flera gånger, eller skriva förslagsvis "ROFL!!!!1111 LOL HAHAHHA LOL ROFL!!!!!!!!!!" när det är något mycket roligt som händer.

Det är lite synd... Lol är enkelt och skriva och beskriver kort sina nuvarande känslor, men nu betyder det ingenting.
Vi får komma på en ny förkortning, som är lätt att skriva men som är lite mer kraftfullt... |..|---(^___________^)---|..|

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

var en som ville ha pengar av mig i WoW, men jag sa nej då fick jag tillbaka "#Care"

fick reda på senare att det ska vara nått från CS

Permalänk

lo2 e ganska kul^^ står för Lotwo, lotto

Visa signatur

Min dator är antik! AMD athlon processor 899mhz, ATI Radeon 9000 AGP 128MB, 512 mb minne och en fantastisk hårdisk på 28 gb

Permalänk
Medlem

ganska kul när man sitter på lan sen typ bangar man hs på någon liten fjortis som typ wajnar sönder och slår sönder sitt tangetbord ihihih

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk

Det är lite störande att använder ordet lol så fort dom dör (fattar inte det roliga)