Permalänk
Medlem

Legochassi!

Vill bara skicka en fin länk på detta underbara chassi.. en kille osm bygger in sin dator i lego.. blir riktigt liten
http://home.hawaii.rr.com/chowfamily/lego/

Permalänk
Medlem

Tuff!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

haha tufft:D

Permalänk
Medlem

finfin dock inte ny....

Visa signatur

[19:22] L-P_Bjoern^: finns det nått mer avtändande än bluescreen mitt i en p-film :/?

Permalänk
Medlem

nope rätt gammal, men tuff är den

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

tycker att d va riktigt fult faktiskt.. alla bitar har olika färger.. men alla får ju tycka vad dom vill

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk
Medlem

ser ut som mitt hus...

Permalänk
Medlem

När jag såg de första bilderna tänkte jag:
"Detta blir nice!"

Sen såg jag var det var på väg med alla olika färger o oregelbundna former då tänkte jag mer:
"Inte så nice."

Permalänk
Medlem

hur e de med värme? tål legot värmen?

Permalänk
Medlem

En itx dator leverar inte så mycket värme, plus att legot ska nog tåla en del värme. Dom tål dock inte att vara i brödrosten (experiment av mig i 2-årsåldern )

Visa signatur

"Radeon äger väl alla kort just nu, men om du ska slänga ut den summan pengar på kort rekomenderar jag att vänta några måndader tills Geforce FX kommer. Kommer hamna på samma pris som 4600 resp 9700PRO idag. Och du kommer få ett kort nära 2x radeon kortet!" Den 19 december 2002 skrevs denna lögn här på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

kvitar om den e gamma..de va d fränsate jag sett..enda byggsatseni lego jag vill ha ^^

Permalänk
Avstängd

ugly shiet

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Denna har redan vart uppe ngn gång..

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Permalänk
Citat:

nu snackade vi väl ändå om lego chassit? inte om Doom3 chassit som dessutom varit uppe väldigt många gånger.. läste du tråden alls? eller länkade du bara? gå o sov en stund och skriv imorn igen o säg vad du tyckte om lego chassit

edit: jo jag ska nog gå o lägga mig själv först..
sorry men förstår fortfrande inte varför du länkar till doom3 chassit? 1-1 i misstag då?
finns väl några andra legobyggen oxå har jag för mig.. någon som har länkar?

Visa signatur

Det finns inget som e är dåligt gjort..
Bara mindre bra :)

Permalänk

Jag har ju ett legochassi, fast inga bilder på den än Dock så är den inte lika liten som den, inte heller i en färg då jag inte hade tillräckligt med legobitar i en färg.

Permalänk
Medlem

Har sett den förut, men cool Dock för icke-perfektionistisk för mig. Olika färger överallt, usch!

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

äh..drog upp den för den var mer über

Permalänk
Medlem

Den har till och med varit swec-nyhet.. Inte ett dugg cool enligt mig, den ser väldigt instabil ut och dessutom massor olika färger och former som sagt

Permalänk

Hehe, jag antar utmaningen att bygga en snyggare fast jag måste fixa lite stålar först...

Visa signatur

Gå absolut inte in här -> http://piv.pivpiv.dk
Citera om du svarar på nån annans inlägg!
http://google.istheshit.net/images/qdnuljog.gif

Permalänk
Medlem

Av alla chassin jag någonsin sett är nog detta det jag är minst imponerad av. En fyraåring kan bygga en låda av lego. OK att det är kultfaktor på det, men speciellt snyggt är det inte.

Visa signatur

Är det inte Fingal Olsson som sitter där borta?

Permalänk

Har en polare i Motala som byggt ett tusen gånger snyggare chassi i lego som FTP server och film dator. Kan försöka skaffa bild på den.

Visa signatur

Styrelseledamot Piratpartiet Östergötland - www.piratpartiet.se