Vad gjorde ni i torsdags? (wow)
då alla servrar var nere? inte alla men många
Jag var så sugen att jag skapade en Troll schaman på Magtherion, den kunde man komma in på iallfall.
Nåväl, Trollet Concitarosa var inte intresserat av quests i spelet, men däremot fick hon ett alldeles eget quest... det hette
-Get to the dwwarven start area, and get flightpaths on the way.
Spawnade mitt i startområdet, det stog ca 50 lvl 1 chars och duellerade, tog hidden path och hoppade ner, dog en gång, sedan hade jag ratchet. Vidare mot XR och första flyget, man har ju Org gratis. ner till camp turajo, och in i mulgore, sicksackade över vägen så mycket som möjligt för att "discovered xxxx" för att få exp.
Thunderbluff, taget, heartstone till valley of trials, jobbade mig upp till Org, tog byarna på vägen dit för exp. Tog även far watchpost.
Zepp till org (här skulle jag ha tagit den andra zeppen först, en miss som skulle betala sig i slutet, negativt.) sprang förbi brill och UD startområdet, sprang till silverpine, the sepulcher. Sedan hade jag tur, någon hade städat vägen in till southshore, men så fort jag kom dit dog jag, spawnade i Tarren Mill, tog spirithealern... dog två gånger innan spirit healern i Arathi Highlands, upp till byn... vaffan den nu heter, hammerfall tror jag mig minnas, ytterligare en flightpath.
två corpseruns och en guildinvite senare var jag i wetlands, en corpserun där sen spawn i loch modan. Här kommer nästa misstag, jag skulle ha tagit mig ner till kargath.. några ytterligare spawnkills men men. två corpse runs förbi dvärgakterna i vally of kings...
sedan var man inne i startområdet nästan... dog spawnade i ... hmmm va sjutton heter byn.... jaja kan inte kolla detta från jobbet
in och retas med n00b-dvärgarna... all utrustning var röd... väldigt liten chans att få ny eller reparera nu
Jag blev en jävel på "unarmed" hjälpte nån dvärg där... sedan kom det alltid någon och dödade mig höll på en timme där eller nått. Kul var det.
Sedan tebax till valley of kings... trodde jag skulle hamna i kargath om jag dog vid porten längst i söder.... men hamnade i ungoro crater. Inget bra ställe för en modig level 6(på bara discovered samt några mobs med dvärgarna). Nu var min release spirit på 6 minuter. Lite väl länge att vänta för att ta sig 20 meter in-game. spirithealer och heartstone till valley of trials, hidden path och ratchet igen, båten till booty bay, flyg taget oxå där.
Sen försökte jag springa upp till ,,, hmmm byn ditt org-zeppen går, min första miss. kom till strax ovan gurumbashi arena inanna jag kom åt nästa sprit healer, vid nesingway, harvade där tills min heartstone var frisk, totalt omöjligt att ta sig vidare.
Åter till Valley of trials. Quest obj. done. var det värt det? ja... ända tills jag hörde att SH gick upp 01.30 och jag la av vid 05.00
Ursäkta denna onödiga tråd.. men lite att göra på jobbet?
bomärke