Hur man gör pengar på sitt moddande

Permalänk
Melding Plague

Hur man gör pengar på sitt moddande

<font style="font-size: 10pt"><b>Hur man gör pengar på sitt moddande</b></font> <small class="small">onsdag 18 januari av <a href="mailto:nyhet@sweclockers.com">Jonas</a></small><br>
Om du gillar att modifiera datorer men är lite kort om pengar, har BB Spot lägligt nog presenterat en lista på hur man kan tjäna eller spara pengar på sina moddade datorer:
<br />
<br /><i>”9. Use the hot water from the water cooler to heat yourself water for a much needed bath.”</i>
<br />
<br />Läs hur du kan tjäna pengar hos <a href="http://www.bbspot.com/News/2006/01/top-11-ways-to-make-money-..." target="_blank">BB Spot</a>. Kanske ni läsare har några bra tips, skriv isåfall i kommentarerna!
<br />

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

seriöst? skit nyhet blev tom besviken på sweC

Visa signatur

Dator: Ryzen 5700x3d - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Dell Optiplex CasaOS Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 1000 Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, Renault Zoe 52kwh Edition One
Solceller: 12,1kwh. Pixii Home 20Kw/20Kwh

Permalänk

det var nog det dåligaste ni har lagt upp här nånsin på ett par år iaf.

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

katastrof nyhet, kicka den jäveln !!!

Visa signatur

AM2+ Gigabyte DS3 780 - AM2 5200+ X2 2.7 GHZ - 4096 MB DDR2 PC6400

Permalänk

Ähhh, lägg ner nu! Detta var ju svart humor av bästa slag!

"Rent out your PC for use as a runway light at the local airport":p

Jag förstår att datormodsen blir arga av sånt här, men vi andra får oss ett gott skratt!

Visa signatur

Most of one's life is one prolonged effort to prevent oneself from thinking. People intoxicate themselves with work so they won't see how they really are. - Aldous Huxley

Permalänk

Verkligen inte roligt. Eller det var inte inte roligt för att jag tog illa upp, det var inte roligt för att skämten sög. Den här nyheten var den sämsta hittils.

Visa signatur

No pain, No gain
CyberVillain: "det finns snygga sossebrudar... men jag tycker de är skitfula endå.. principsak"
"Demokrati: Tron att en hög summa kan uppnås genom addering av en massa nollor."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deathsearcher
Ähhh, lägg ner nu! Detta var ju svart humor av bästa slag!

"Rent out your PC for use as a runway light at the local airport":p

Jag förstår att datormodsen blir arga av sånt här, men vi andra får oss ett gott skratt!

Instämmer

keep it going !

Permalänk
Medlem

ähh lite skit får man tåla, detta var faktiskt rätt bra humor

Visa signatur

Et ipsa scientia potestas est
(För övrigt anser jag att upplösningen 1366x768 ska dö)

Permalänk
Medlem

Så jävla klockren!

Visa signatur

1. Intel I7 4790K @ 4.7 | Z97 | 16gb DDR | R9 295x2 | 500gb M2SSD
2. Intel I7 2600K @ 4.450, 1.3 V | Asus Sabertooth P67 | 8gb DDR3 1600 | 2x Nvidia GTX570 i SLI. | 80 GB SDD, 8TB Western Digital.
3. AMD Athlon 3700+@2.6 Ghz, 1.475 V. | Asus A8N-E | Corsair TWINX1024-3200C2 @ 235, 2.5-3-3-6| Sapphire Radeon X800XL 512MB @ 440/550

Permalänk
Medlem

Visst var det väl ingen "uttömmande" artikel precis. Men nog fan var det roligt

Tycker vissa överreagerade lite och bör ta och starta upp Battlefield 2 och avreagera sig lite istället för att vara sura och ta upp plats i forumdatabasen

Permalänk
Medlem

Ja snart får vi väl se hur många läckra recept man kan tillaga med en ugn med samma uteffekt som en AMDprocessor jämfört med en Intel-processor.
På den nivån.

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Medlem

det var lite småroligt men borde absolut inte vara en nyhet!

Visa signatur

Måndag, tisdag, onsdag programmerar jag. Torsdag, fredag, lördag likaså. Söndag är dagen som jag vilar på, men lika fan så programmerar jag ändå! Programmi, programma, programmera! Programmera varje dag. . . .

Permalänk
Medlem

hahaha, "2. Rent out your PC for use as a runway light at the local airport."
hahahahaha!

Permalänk
Medlem

hehe tycker det var roligt. Och det är bättre än inga nyheter alls!

Visa signatur

Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO

Permalänk
Medlem

Askul!

Visa signatur

nämen tjenare

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

Hur kan man ta illa upp av det här?
Det var grymt roligt att läsa iallafall

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk

det finns de som sitter på gaymer chassin +diodrör etc

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
Hur kan man ta illa upp av det här?
Det var grymt roligt att läsa iallafall

En del kanske helt enkelt behöver dra upp rullgardinen och synka sig med omvärlden, och ta det där varmvattensbadet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

LoL

Haha den va bra

Permalänk
Medlem

patetiska jävlar! ^

Visa signatur

AM2+ Gigabyte DS3 780 - AM2 5200+ X2 2.7 GHZ - 4096 MB DDR2 PC6400

Permalänk
Medlem

Jag som trodde att den här nivån försvann med ÖÄ, men den kom visst tillbaka i nyheterna istället. Det är väl det som är tråkigt med det hela. Visst, "artikeln" i sig var skoj, men varför försvann ÖÄ om seriositeten (som skulle bevaras) istället förstörs utav mindre seriösa nyhetsredaktörer?
Det om något förstör det seriösa intrycket!

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Ubuntu 24.04)
Serverdesktop: AMD 5600G, 96 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Sluta klaga nu!

Visa signatur

http://www.minhembio.com/radiuz

Musical Fidelity X-CAN V3 | M-Audio Audiophile 2496 | Beyerdynamic DT990 | Grado SR80 | Dell 2405FPW

Permalänk
Medlem

dagens

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Inaktiv

Värst vad tjuriga folk är, det är väl trevligt med lite humor för en gångs skull?

Permalänk
Medlem

hehe

Visa signatur

på luft : 2600c@3700, 3200e@4300
7900gs @ 750/1800 3dmark05:11411, 3dmark06: 6875
6200agp @ 673/718 3dmark03: 8107, 3dmarl 05: 3458

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A.N'doja
det var nog det dåligaste ni har lagt upp här nånsin på ett par år iaf.

Jaså?

Citat:

A.N'doja
Medlem

Plats: skaune
Registrerad: okt 2005
Anmärkningar:

Visa signatur

Epox 8NPA-SLI | Amd64 3000+ (s754)| 1GB | 7800GT
3DMark05 - 8426 | 3DMark06 - 4086

Permalänk

Lite ÖÄ (*god bless its soul*)-spirit nästan.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk

Men herregud vad ni gnäller? Vad är det för fel? Varför kan det inte få finnas en lagom nivå av humor? Detta är ett forum som handlar om hårdvara, visst, men man behöver inte vara så jävla slätstruken och torr så att man inte ens kan tänka sig att blanda in ett skämt lite nu och då. Ni tar er själva och Sweclockers på för stort allvar! Det är inte ”The New Yorker” ni sitter och läser!

Dra på smilbanden nu innan jag kommer över och drar ut tänderna på er!

Permalänk
Medlem

Haha var juh skitsköna Fattar inte varför folk gnäller hela tiden

Visa signatur

Nintendofanboy
Corgiägare instagram.com/gizmocorgi
Legonörd
Amatörfotograf 35mm.se