Human Warlock eller Gnome Warlock?

Permalänk
Medlem

Human Warlock eller Gnome Warlock?

Ja, som topic säger.

Vad är bäst? 5% mer Spirit eller 5% mer Intelligence?

Permalänk
Medlem

Vilket spel?

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk

5 intel värderar jag mer än spirit
du får ut mer av intellect

Visa signatur

"Ta 1x kedja surrad runt 2 individers fötter, 2x dremel och 1x bord + massa prylar släng in ett par skruvade hjärnor och whooops så har vi Wolverin och Mig fastkedjade på DH.." Citat - GoTall

Permalänk
Medlem

Human 5% mer sta e bra för warlocks

Permalänk
Medlem

Beror på vilken build man kör med kanske?

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Vore bra om du skriver vilket spel kanske inte alla som vet. Aja iallafall tycker gnome pågrund av att dom ser coola ut när dom sitter på den stora hästen. (:

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Vore bra om du skriver vilket spel kanske inte alla som vet. Aja iallafall tycker gnome pågrund av att dom ser coola ut när dom sitter på den stora hästen. (:

Jag röstar på gnome då dem ser mycket häftigare ut
Oft: Nu är ju inte jag direkt någon expert men har in gnome en stor metallkyckling so mount?

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Tycker Gnomes i WoW ser sjukt fula ut.. Inte alls tilldragande för min del

Visa signatur

3dMark05: 15.100 -> E4300 1.8Ghz @ 3.15Ghz , 2x1gb OCZ PC6400, 8800GTS 320mb, ASUS P5N-E SLI

Permalänk
Medlem

Fascinerande att man kan skriva en sådan topic utan att skriva spel. Snart kan vi väl döpa om Spel forumet till officielt WoW forum med tanke på den enorma kvantité av WoW trådar vi har här.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Fascinerande att man kan skriva en sådan topic utan att skriva spel. Snart kan vi väl döpa om Spel forumet till officielt WoW forum med tanke på den enorma kvantité av WoW trådar vi har här.

Haha, kunde inte låta bli att skratta.
Tänk att ett litet misstag kan vara så här störande.

Givetvis handlar tråden om World of Warcraft.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tarang
Fascinerande att man kan skriva en sådan topic utan att skriva spel. Snart kan vi väl döpa om Spel forumet till officielt WoW forum med tanke på den enorma kvantité av WoW trådar vi har här.

Usch ja :(. Jag har inget emot WoW men mängden med WoW-relaterade trådar i forumet är för jädra stor.

Till topic, Gnome, för de är så söta.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

Gnome female för dom är sötast

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk

Självfallet tar man en gnome, skit i statsen säger jag bara.
Finns inge värre än när en person inte mycket större än en grönsak kommer och daskar en
bakifrån.

Visa signatur

| Corsair Carbide 300R Midi Tower | MSI B75MA 1155 | Intel Core i7 3770-3.4GHZ | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | Kingston DDR3 HyperX 1600mhz 16GB| WD Black 1TB SATA 3.0 | Cooler Master 650W PSU | Logitech G500 | Windows 10 64-bits.

Permalänk
Medlem

Good point. Sen har man ju ingen nytta av +mace och +sword som en warlock. Däremot kan engineering vara bra för en warlock har jag förstått. Iallafall för PvP.

Har läst på lite idag och verkar som att jag gjorde ganska bra val när jag skapade min char fast jag hade noll koll. Sen håller jag med om att man kanske inte skall bry sig om statsen så hemskt mycket, skapa en karaktär du gillar!

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

Gnomes are weak =D

Undead?

Permalänk

om folk inte vet vilket spel det gäller så har de väl inte mycket att säga till om???? Välj gnome och rerolla sedan till Undead

Visa signatur

Mystique 631 | Hiper 580W | DFI LT X38 T2R | E6700 4GHz| Fuzion custom vattenkylning | HyperX 1150MHz @ 1310MHz | Asus 8800GT

Permalänk
Medlem

Jag hade valt den rasen som jag tycker ser coolast ut. Angående racial så har ju Gnomes en fin, men humans 10% bonus till all reputation du får är jävligt fin den med. (Rollade själv en Human warlock nyligen, level 22 atm, kanske för jag tröttnat på hur min Gnome ser ut)

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Jag föreslår human pga.

1: gnomes är helt otroligt fula
2: humans får +5% spirit som negerar -5% spirit från Demonic Embrace (+15% stamina)

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem

Female Gnome med rosa hår...

Permalänk
Medlem

Ta ingen gnome, de ser ut som överväxta bebisar som tultar runt. Jag skulle köra undead eller orc, horde ftw. ^^

Visa signatur

"Bättre att tiga och vara en misstänkt idiot, än att tala och undanröja alla tvivel"
Skriver jag konstigt eller osammanhängande, så beror det på koffeinet.

Permalänk

Välj Gnome, för jag älskar att spöa skiten ur dom äckliga asen haha! For the Horde!

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Medlem

Gnome.

[OFFTOPIC]
En enkel lösning är ju att skapa ett sub forum för WoW så slipper ni andra icke wow intresserade personer se alla wow trådar. Det är ju näst intill omöjligt att hitta ett svar ien tråd på över 1000 sidor så jag förstår att man skapar nya trådar. Bla jag sitter itne och läser en post efter ett svar som har så mycket poster i en och samma inlägg.

Nä jag röstar för att vi får ett under forum för wow.

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Gnome.

[OFFTOPIC]
En enkel lösning är ju att skapa ett sub forum för WoW så slipper ni andra icke wow intresserade personer se alla wow trådar. Det är ju näst intill omöjligt att hitta ett svar ien tråd på över 1000 sidor så jag förstår att man skapar nya trådar. Bla jag sitter itne och läser en post efter ett svar som har så mycket poster i en och samma inlägg.

Nä jag röstar för att vi får ett under forum för wow.

Du vet väl att det finns en fantastiskt behändig sökfunktion som faktiskt kan söka på inlägg och inte bara trådar? Gör det ganska lätt att kolla igenom stora trådar efter den info man faktiskt vill ha. Men jag håller med dig, ett Sub forum vore toppen.

Angående vilken ras så tycker jag den du själv trivs med. Inte kul att spela 3 månader och upptäcka, fan så less jag är på den här rasen!

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dax
Gnome.

[OFFTOPIC]
En enkel lösning är ju att skapa ett sub forum för WoW så slipper ni andra icke wow intresserade personer se alla wow trådar. Det är ju näst intill omöjligt att hitta ett svar ien tråd på över 1000 sidor så jag förstår att man skapar nya trådar. Bla jag sitter itne och läser en post efter ett svar som har så mycket poster i en och samma inlägg.

Nä jag röstar för att vi får ett under forum för wow.

Enklare lösning är att folk som inte är intresserad av WoW helt enkelt inte klickar på WoW trådar.

Visa signatur

The enemy of my enemy is still my enemy.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BattleAngel
Enklare lösning är att folk som inte är intresserad av WoW helt enkelt inte klickar på WoW trådar.

omfg pwned wtfplx! hehe xD

Permalänk
Medlem

Men då gäller det ju att folk skriver att tråden handlar om wow i rubriken också, vissa missar ju det

Visa signatur

| Asus P8P67 EVO B3, P67 Socket 1155 | Intel® Core i5 2500K | MSI GeForce GTX 580 OC 1536MB GDDR5, (800Mhz) | Corsair 8GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE | INTEL 320 Serie SSD 120GB SATA II |

Permalänk

gnome escpae artist e bra i pvp...ta bort allt..