Råka radera 40 gig mapp!

Permalänk

Råka radera 40 gig mapp!

Hej

Jag råkade ta bort en map på 40 gig och jag undrar om jag skulle kunna få tillbacka filerna och mappen. Det var idag jag tog bort den. Något program som någon skulle kunna rekommendera?!.

Permalänk
Medlem

Stellar Phoenix NTFS Recovery

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Använd sökfunktionen innan du skapar en ny tråd.

Visa signatur

Me Hund, you Yoshi!

Permalänk
Hedersmedlem

När det handlar om saker jag precis har tagit bort kan man köra det simpla programmet restoration
http://www.webattack.com/get/restoration.html
Det är inte speciellt smart på att gräva djupt men hittar oftast filer som tagits bort nyss (om man inte rört hårddisken så att säga).
Gratis också
Kom ihåg att du inte ska skriva (eller kopiera filerna till när du använder programmet) till _partitionen_ (annan partition på samma hårddisk går bra), för du riskerar att såga av grenen du sitter på isf typ.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
När det handlar om saker jag precis har tagit bort kan man köra det simpla programmet restoration
http://www.webattack.com/get/restoration.html
Det är inte speciellt smart på att gräva djupt men hittar oftast filer som tagits bort nyss (om man inte rört hårddisken så att säga).
Gratis också
Kom ihåg att du inte ska skriva (eller kopiera filerna till när du använder programmet) till _partitionen_ (annan partition på samma hårddisk går bra), för du riskerar att såga av grenen du sitter på isf typ.

Scaaaary. =/

Permalänk

en extra hdd är starkt att rekommendera då dina kastade källor kan raderas om du skall partionera.

Visa signatur

AMD Barton 2500+ | Abit NF 7-S v2.0 | 512 DDR TwinMOS 2x256 PC3200| Shappire radeion 9200 128| Western Digital 120GB 7200

Permalänk
Medlem

kan sweclockers bli lite vänligare..

"använd sökfunktionen bla bla bla"

ibland tycker man om support "direkt" för sen får man en fråga till att fråga i samma ämne..

tar man en gammal tråd som är skitstor så är det ingen som läser det sista så står man där

Permalänk

Jag testade programmet FileScavenger för ett tag sedan när jag hade samma problem. Hittade filer från 1997 ;p Det rekommenderar jag starkt.

Visa signatur

P4 Northwood 2,8GHz @ 3,4GHz | Abit A17 | 2x512Mb Corsair TWINX-3200XL @ 200 MHz 2-2-2-5 | Leadtek GeForce 6800LE 128Mb 12x1,5vp 370/900 | 40Gb

Permalänk
Medlem

Easyrecovery pro

Permalänk
Medlem

förösk hitta gratis program..och att du vet det innan du använder det..för när den söker tar det år o dar

sen säger den att den vill ha key..lite jobbigt faktiskt

men det går att hitta dina filer..