Permalänk
Medlem

Chassi Köpe!!!

Leter efter ett chassi mellan 1000-1500.....Det ska ha ett Fönster Sen ska man kunna Modda det....!!! Nån som har Förslag?!...

Permalänk
Medlem

Köp ett Raidmax scorpio för 500 på http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=316306 ^^

Visa signatur

Gigabyte Aorus z590 pro ax | 11700k | MSI RTX 3070TI | 32GB 3600MHz | Razer Deathadder V3 pro white | Asus TUF 27" 280HZ

Permalänk
Medlem

Va Tycker Ni om Thermaltake Tsunami Då???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toralf
Köp ett Raidmax scorpio för 500 på http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=316306 ^^

Skräp.

Thermaltake tsunami är ett bra chassi, kanske inte det bästa att utgå ifrån, men ändå, jag tycker du ska köpa ett Lian Li PC65 med fönster, blir nog enklast att modda det.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk

Varför inte sätta dit ett fönster själv? Då får du ju många fler chassin att välja mellan.

Permalänk

ta ett stacker.. finns att köpa till fönster annars finns de många snygga moddar på de.. kolla in gotalls

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

lian li pc65 1595kr datorbutiken.com

http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=LIPC65BUSB

Helt klart modpotential och så får du ett riktigt bra chassi.

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem

Jag gillar Lian Li Men asså Ja Fönstret måste ju Passa!!!...Sen Ska ja ha med det när ja Har Lan Men Aa Stackern Skulle du kunna vissa lite bilder på Fönsterna Då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xellenta
Jag gillar Lian Li Men asså Ja Fönstret måste ju Passa!!!...Sen Ska ja ha med det när ja Har Lan Men Aa Stackern Skulle du kunna vissa lite bilder på Fönsterna Då?

Du sitter sälv på en miljard bilder, eller du kanske inte har internet?

www.justfuckinggoogleit.com

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

Jo ja har internet ville bara ha förslag ingen har bett dej skriva!!!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kolla in Aerocool baydeam. Riktigt nice enligt min smak... Finns i både svart och grått..

http://gtek.se/index.php?mode=item&id=1933&session=3d64f33367...

Visa signatur

Nu sitter man här igen då..

}E4300{}p5n-e SLI{}8800gts 320mb{}2x1024 corsair XMS2{}Hiper type M{}160+500gb seagate{

Permalänk
Medlem

http://www.sunbeamtech.com där finns det nice .. och det är inte som ett fönster mer som ett glashus ^^

Edit Länken ^^

Visa signatur

[Stationär] 2800+ Sempron,1024 ddr400, Fx5200 och en 160Gb Deskstar 7.2k Mkt Tyst :) |
[Bärbar] Acer 1680 . 1.5Ghz Centrino,768Mb,64mb 9700 och 60Gb Hdd . | jippie köppt 512 till i ram till lappen ;D
[Mobil] Nokia N80 V 3.0617.0.6 |

Permalänk
Medlem

Men snälla är du har du skolkat varenda svensklektion? Inte ens jag som dyslektiker utrycker mig så värdelöst och totalt som du gör! Jag lovar dig att fler kommer att hjälpa dig om du försöker lite själv, söker lite på forumet och kom ett eller två förslag/funderingar själv så ska du se att folk är mer hjälpsamma. Och framför allt börja gå på svensklektionerna!

ZXT Lexa verkar fylla dina krav.

Visa signatur

Party Party !! || Stolt dyslektiker
Amd 64 3000+ Winchester -|- 1024mb DDR 3200 -|- GF 6800LE @ 399/800 -|- Msi K8N Neo2 Platinum Server Druon 900 på något MSI mobo -|- 1024mb PC133-|- 4st 120gb 2st 200gb 1st 250gb och en 40gb

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _J0nas_
Men snälla är du har du skolkat varenda svensklektion? Inte ens jag som dyslektiker utrycker mig så värdelöst och totalt som du gör! Jag lovar dig att fler kommer att hjälpa dig om du försöker lite själv, söker lite på forumet och kom ett eller två förslag/funderingar själv så ska du se att folk är mer hjälpsamma. Och framför allt börja gå på svensklektionerna!

ZXT Lexa verkar fylla dina krav.

håller med, har ignet problem med stavfel sådär, mend et var ett GROVT versalmissbruk.

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte att man borde modda ett Lian-Li om man har ett, tycker dom är så stilrena och snygga som dom är

Visa signatur

Något Asus MB | Intel i7 @ 4.35 Ghz | Gigabyte OC 580 GTX | Corsair Vengance 16Gb RAM | Corsair GT-Series 120Gb SSD
Det räcker för mig...

Permalänk
Medlem

Men orka tjata om stavning hela tiden.. Är det något som man inte förstår så fråga istället.. Och rätta mig om jag har fel men jag tror att BRA många förstår ändå..

Det borde va en regel tycker jag.. att skriva och klaga på sånt inte ska vara tillåtet.. anmäl tråden ist. då och klaga då..

Visa signatur

Nu sitter man här igen då..

}E4300{}p5n-e SLI{}8800gts 320mb{}2x1024 corsair XMS2{}Hiper type M{}160+500gb seagate{

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gruffen
kolla in Aerocool baydeam. Riktigt nice enligt min smak... Finns i både svart och grått..

http://gtek.se/index.php?mode=item&id=1933&session=3d64f33367...

Den var nice! Måste ha missat detta chassi, dax o leta reviews...

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk
Medlem

antec super lanboy, är lätt för lanen

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

FINNS JÄTTE MÅNGA PÅ KOMPLETT!!!!!111111 :D:D:D:D:D:::D:D:D: HAR DU DTITTA DäR VA?!?!!

Herregud, seriöst....

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

inte så, men det är ju inte vi som ska ha ditt chassi. så bara kolla runder, det är väll inte så svårt eller?

Visa signatur

LOL är det fattigaste ordet i välden

Permalänk
Medlem

Nej Nu har ja Bestämt Mig det blir ett Thermaltake Kandalf silver!!....