Permalänk
Medlem

Armor Vs Kandalf

Vilken av dessa chassin är bäst???och snyggast?!

Permalänk
Medlem

Armor e ju klart snyggast tycker jag.. bäst vet jag inte..

Men lägg upp nåra länkar för dom som inte vet hur dom ser ut..

Visa signatur

Nu sitter man här igen då..

}E4300{}p5n-e SLI{}8800gts 320mb{}2x1024 corsair XMS2{}Hiper type M{}160+500gb seagate{

Permalänk
Permalänk

Kandalfen ser för mkt ut som en droid från starwars eller nått ne armor..

Permalänk
Medlem

asså båda är ju lika bra, samma chassi förutom dörrarna på kandalfen, det låter lite mer om armorn i fronten eftersom det inte finns några dörrar, men det blir lite sämre insugningsförmåga på kandalfen, pga dörrarna. Sen vilket man tycker är snyggast är ju en smaksak. Själv har jag ett Kandalf, men armorn e också jäkligt snygg enligt mig.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Smaken är ju som baken... Själv så tycker jag att Kandalf är klart snyggare. Skulle du föredra Armor så verkar det som att det går snabbt att byta chassikonfig

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Armor.. gillar inte den runda ringen där uppe på kandalf..

Visa signatur

Amd athlon 643200+ 2,0GHz @ Amd athlon 64 3500+ 2,2GHz , 4x 512mb, Gainward geforce 6600GT 128mb.

Permalänk
Medlem

Armor skulle vara ett självklart val för mig.. Kandalfs front är enligt mig ruskigt ful..

Permalänk
Medlem

Armor Svart eller silver?

Permalänk
Permalänk
Medlem

silver

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gärna silver för ev, damm och smårepor syns inte lika bra.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller

Permalänk
Medlem

självklart silver eftersom den versionen är i aluminum och den svarta är i plåt, skiljer även 8kg eller nått.

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Silver ser bäst ut..

Permalänk
Medlem

Armor, svart

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem

Armor, av den enda anledningen att Kandalf är bojkottad på grund av dålig smak vid namngivning...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.