Är dessa spel värda att köpa?

Permalänk
Medlem

Är dessa spel värda att köpa?

tänkte höra om dessa 2 spel är värda att köpa NHL 2006 och God of War?
vill även veta lite mer om dom såsom, är dom buggiga eller nå andra fel som ni tycker, är det något spec man måste veta om spelen innan man köper dom?.t.e.x i God of War är det mkt att hålla reda på där?. Jag ska köpa dom till PsTwo..

Mvh aaby

Visa signatur

Bynn

Permalänk
Medlem

God of War har jag hört mycket bra om, tyvär aldrig spelat själv.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Avstängd

God of war = japp!

Vet inget om NHL-spelen men gillar du hockey-spel så kan det väl inte gå fel

Permalänk
Medlem

Finns bättre hockey-spel till ps2 som typ ESPN NHL 2005.

Visa signatur

Dator/HTPC: X2 4200+ - 2048MB Corsair VS - ASUS A8N32-SLi Deluxe - ATi Radeon HD2400XT - Audigy 2 Platinum Ex - Tagan 380W - 1,2TB HD - Lian Li PC-777 Limited Edition "snäckan"

Permalänk
Medlem

okej.. kanske inte dom svaren jag tänkt mej, nån som kan ge lite bättre svar?..:)

Visa signatur

Bynn

Permalänk
Avstängd

Läs recensioner då och bilda dig en egen uppfattning

www.gamespot.com

www.ign.com

www.gamerankings.com

Permalänk
Medlem

God of War är helt klart värt att köpa. Kostar dessutom bara 200:- :). Mycket att hålla koll på? Nja, lite pussel-lösning och så men annars är det bara att slakta allt och alla :D.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Guiseppe
God of War är helt klart värt att köpa. Kostar dessutom bara 200:- :). Mycket att hålla koll på? Nja, lite pussel-lösning och så men annars är det bara att slakta allt och alla :D.

okej..

Visa signatur

Bynn