Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Ryzen 9 9900X3D 4. 4GHz 140MB
ASUS ROG Crosshair X870E Hero
Corsair Naulus 360 RS ARGB Svart
G.Skill 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz
MSI GeForce RTX 5060 Ti 16GB Gaming Trio OC

Permalänk
Medlem

wiie det funkar. bara vänta på servrarna

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Så realmsen är uppe runt 18.00 om jag tolkat det rätt?

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av frolic
Så realmsen är uppe runt 18.00 om jag tolkat det rätt?

Vart har du fått det ifrån?

Det skulle iofs inte förvåna mig, hade nog faktiskt varit bra.. Kanske jag får tummen ur och städa lägenheten lite

Permalänk
Medlem

Hjälp!

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon
http://img137.imageshack.us/img137/4126/namnls2hq.jpg
Hjälp!

Läs i tråden, ladda hem ifrån någon mirror istället... Jag har gjort det, fungerar utmärkt

Dock är alla realms offline.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spaam
http://blub.student.utwente.nl/~redbull/wow-1.11-patch.torren... funkar bra tankar runt 600-800KiB/Sek

Hoppas tamejfan att den här funkar. Laddade precis ner en liknande fil, men den var för US versionen

Permalänk

Har fått hem hela patchen nu, men det står så här när jag ska installera:
Waiting for files to close...
Varför?

Visa signatur

Amd athlon xp 2700+, 1,0gb ddr ram, 130 gb hdd, Ati Radeon 9800 PRO 256mb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Läs i tråden, ladda hem ifrån någon mirror istället... Jag har gjort det, fungerar utmärkt

Dock är alla realms offline.

Men folk är ju så hjärndöda och lägger upp enUS. kan du tipsa mig om vart filerna (partial1, partial2 och den tredje) ska ligga nånstans?

Visa signatur

Nikon D70s | 18-70/3.5-4.5G | 70-300/4-5.6G
Stolt medlem i filmteamet Kickass
www.kickassproduktioner.se|http://www.barbapappa.net/billman/

Permalänk
Medlem

http://blub.student.utwente.nl/~redbull/wow-1.11-patch.torren...

Den fungerar iaf, fick hem den på 10 minuter, kör på.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eikon
Men folk är ju så hjärndöda och lägger upp enUS. kan du tipsa mig om vart filerna (partial1, partial2 och den tredje) ska ligga nånstans?

Sidan jag använde innan fungerar visst inte längre

Permalänk
Medlem

Inne nu!

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Medlem

Nu verkar det som om servrarna är uppe!

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Nej, det står att det är förlängt och att det inte finns någon ETA än.

Sist jag kollade så stod inte det nånting om nån ETA. Det stod 12.

Men skit samma det funkar nu, Nästan iallafall

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem

Det är totalt buggat. Blev Forst novad och har stått på samma ställe i 15min nu för att novan aldrig försvinner.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Kommer inte förbi avdelningen där man väljer karaktär att logga in med.

Permalänk
Medlem

Att få hem patchen och patcha var inget problem för mig.
Kommer in på Kazzak och Tallnivar (felstavat?) men inte på Stormscale.
dåligt

Permalänk

Japp, Defias brotherhood funkar fint nu, dock seeg att connecta.

Visa signatur

Amd athlon xp 2700+, 1,0gb ddr ram, 130 gb hdd, Ati Radeon 9800 PRO 256mb

Permalänk
Medlem

Stormscale med!

Permalänk

Min installation stannar på 84%, säger att jag sitter bakom någon brandvägg, Jag pratar alltså om patch installationen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Democalyps
Min installation stannar på 84%, säger att jag sitter bakom någon brandvägg, Jag pratar alltså om patch installationen.

Ladda ner från en sida istället.
Stormscale funkar för mig, dock så kan jag inte fylla på mitt account med ett gamecard och så vågar jag inte sätta ut talents på polarens shaman

Visa signatur

"640K ought to be enough for anybody."
-Bill Gates, 1981

Permalänk
Medlem

Stormscale dog för mig igen :/

Permalänk
Hedersmedlem

Jag får "The file "E:\World Of WarCraft\wow-patch\wow-partial-1.MPQ" appears to be corrupt. You may need to download this file again." när jag laddat ner filerna. Oavsett om jag kört via trackern eller via internet. Har testat 4 gånger via trackern och typ 10 gånger via olika sajter.

Någon som har samma problem?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3070 :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Fractal Design R5
WiFi: 2x Alta Labs S24-POE :: 2x Alta Labs S8-POE :: 3x AP6 Pro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Jag har precis fått WoW från en kopis som laddat ner spelet från nätet och kör på en privat server.

När jag laddar hempatchen 1.11.0-enUS-patch.exe betyder det att jag inte kan spela på Europeiska servrar där jag har mitt 10dagars trial?

Visa signatur

Har ingen signatur!

Permalänk
Medlem

någon mer än jag som blivit av med grejer?
Jag fick äntligen tag i (efter att ha försökt i 15 levlar) lite prylar från Gurubashi igår när servrarna kom upp. Hur glad som helst eftersom både Wristguards och en massa annat trevligt droppade. En liten stund senare så krashar servern och alla jag känner till blir utkickade. Så när man till slut kan logga in igen så är alla prylarna borta, mindre kul. Och svaret man fick från GM när man frågade om de inte kunde kolla loggara som borde visa att jag borde ha mina prylar var i stort sett "Vi vet att det kan hända men tänker inte kolla loggarna eftersom vi iallafall inte ersätter föremål förlorade på detta sätt"...

Med andra ord, "Vi vet att det kan hända och att felet ligger hos oss, men vi skiter i det".
Påminner mig om varför jag slutade lira för ett tag sen...

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
någon mer än jag som blivit av med grejer?
Jag fick äntligen tag i (efter att ha försökt i 15 levlar) lite prylar från Gurubashi igår när servrarna kom upp. Hur glad som helst eftersom både Wristguards och en massa annat trevligt droppade. En liten stund senare så krashar servern och alla jag känner till blir utkickade. Så när man till slut kan logga in igen så är alla prylarna borta, mindre kul. Och svaret man fick från GM när man frågade om de inte kunde kolla loggara som borde visa att jag borde ha mina prylar var i stort sett "Vi vet att det kan hända men tänker inte kolla loggarna eftersom vi iallafall inte ersätter föremål förlorade på detta sätt"...

Med andra ord, "Vi vet att det kan hända och att felet ligger hos oss, men vi skiter i det".
Påminner mig om varför jag slutade lira för ett tag sen...

Va fan vad skumt, jag vet flera som har fått tillbaka sina grejjer efter att servrar har gått ner. Var på dom lite mer så kanske dom ger med sig.

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalerov
Va fan vad skumt, jag vet flera som har fått tillbaka sina grejjer efter att servrar har gått ner. Var på dom lite mer så kanske dom ger med sig.

/kale

Redan testat, får föklaringen att "deras loggar inte visar att jag haft prylarna" vilket imo är rent BS då de måste ha loggar på exakt vilka föremål som spawnat i kistan och vem som öppnade den, även om de inte har loggar på att grejjerna fanns i mitt inventory. Speciellt då det skulle vara jävligt mysko om loggarna inte sparades direkt, även om nu inte char-settings gör det.

Jag tror faktiskt aldrig jag vart med om service som är så kass som den i WoW... kommer ihåg när polarns bror vart av med hela sitt lvl60 tier2-set när han dog... allting han hade på sig bara försvann och kom inte tillbaka. Tog 3 månader innan han fick tillbaka någonting, och då bara vapen, cloak, handska och skor efter att nästan 20 pers från guildet mailat in olika prints på att han haft prylarna...

Jag har snackar med supportfolk från FFXI, EVE, CoH/CoV, PE, GW, EQ/EQ2 och ingen av dem har någonsin visat på samma arroganta självgoda nonsens som man får som svar från Blizzard... det är skamligt imo. Det här är precis varför jag slutade lira, och precis varför jag kommer sluta igen om man inte får nått vettigt svar från dem.

Jag ville mest veta om någon annan också råkat ut för sån här BS i samband med patchen.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av asdfre11
Jag har precis fått WoW från en kopis som laddat ner spelet från nätet och kör på en privat server.

När jag laddar hempatchen 1.11.0-enUS-patch.exe betyder det att jag inte kan spela på Europeiska servrar där jag har mitt 10dagars trial?

Sådant där får du inte diskutera här.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X